برگزیده های پرشین تولز

parshan.dicom

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 سپتامبر 2020
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
31
سلام خدمت دوستان عزیزم

مطمئنا حالا که بازار مسکن از حالت رکود خارج شده خیلی از افراد قصد خرید مسکن و یا سرمایه گذاری در آن را دارند. بنابراین تصمیم گرفتم بهترین شهر تهران برای خرید آپارتمان را به شما معرفی کنم.

همانطور که می دانید در حال حاضر قیمت مسکن در تهران به شدت بالاست. بنابراین خیلی از افراد به دنبال جایی هستند که امکاناتی نظیر تهران را داشته باشد. اما آلودگی هوا و ترافیک آن به مراتب پایین تر باشد.

کدام یک از شهر های حومه تهران بهتر است؟

در چند سال گذشته شهر های اندیشه، پردیس و شهریار طرفداران بسیاری در بین تهران نشین ها برای خرید آپارتمان پیدا کرده اند. و طبق آمار بدست آمده اندیشه رتبه اول در لیست بهترین شهرهای حومه تهران را به خود اختصاص داده است. و آن نیز به دلایلی همچون: آسایش، مدرنیزه بودن، تمیزی، امنیت، زلزله و هزینه مناسب خرید آپارتمان است.

چرا شهر اندیشه برای سکونت مناسب است؟

اندیشه از شهر های پرطرفدار در بین طبقه متوسط جامعه ست. و مزایای خاص خودش رو داره که از جمله این مزایا میتونیم به ترافیک کم، آلودگی کم هوا، قیمت مناسب مسکن، امکانات عالی ، نزدیکی به تهران، کرج و شهریارو اشاره کنیم.


بیشترین رشد شهر تهران در حال حاضر در کدام سمت آن است؟

در حال حاضر بیشترین رشد تهران، مربوط به غرب آن است. و بیشترین پروژه های ساختمانی در این مناطق در حال ساخت است. به طوری که تهران جدید و میتونید در غرب آن ببینید.

خرید آپارتمان در اندیشه: مسکن سلگی
 
بالا