برگزیده های پرشین تولز

خرید اپل آیدی با 2 هدیه ویژه

alipotter

Registered User
تاریخ عضویت
23 مارس 2014
نوشته‌ها
113
لایک‌ها
6
سن
44
محل سکونت
iran
خرید اپل آیدی با 2 هدیه ویژه
دامنه رسمی اپل برای لاگین کردن اپل آیدی Appleid.com می باشد اما جالب است بدانید دامنه معتبر www.APPLEID.TV در اختیار یک ایرانی قرار دارد.
این سایت حدود 2ماه است که در حال فروش اپل آیدی می باشد و شما قادر هستید با خرید یک اپل آیدی 2عدد اپل آیدی دریافت نمایید یک اپل آیدی هدیه برای هر خرید همچینین خرید اپل آیدی سفارشی و دلخواه همینطور اپل آیدی با کشور های خاص
پیشنهاد میکنم حتما این مارکت معتبر را ببینید.
جهت مشاهده سایت روی عنوان زیر کلیک نمایید

خرید اپل آیدی

با خرید اپل آیدی شما در واقع یک حساب کاربری بر روی سایت اپل ایجاد می کنید، که به شما امکان ثبت سفارش، دانلود نرم افزار، آپدیت نرم افزار، بک اپ گیری از اطلاعات، محافظت از دستگاه و ... را میدهد. در واقع اپل آیدی شما همه آن چیزی است که در اپل متعلق به شماست با خرید اپل آیدی به دنیای اپ استور وارد خواهید شد ,با خرید اپل آیدی هدیه اپل آیدی رایگان دریافت کنید .

قابلیت و امکانات اپل آیدی:
1. امکان دانلود نرم افزار و بازی از App Store
2. امکان دانلود کتاب و ebook از iBook Store
3. امکان دانلود موزیک، فیکم و ویدیو از iTunes Store
4. امکان ردیابی دستگاه های اپل در صورتی سرقت یا گم شدن
5. امکان بک آپ گیری و حفظ اطلاعاتی مانند شماره تلفن های دستگاه از طریق اینترنت
6. امکان ارسال استفاده از سرویس iMessage و سرویس Face Time جهت ارسال رایگان پیامک و برقراری مکالمه تصویری.
خرید اپل آیدی رایگان و هدیه


با خرید اپل آیدی از وب سایت Appleid.tv شما پس از پرداخت هزینه به صفحه اطلاعات محصول خریداری شده ارجاع داده می شوید و در آنجا اپل آیدی خریداری شده به همراه اپل آیدی هدیه را دریافت و مشاهده می نمایید.

در صورتی که در صفحه اطلاعات ، اپل آیدی هدیه را مشاهده نکردید این اپل آیدی به صورت اتوماتیک به ایمیل درج شده در هنگام خرید ارسال می شود.
about.PNG


مارکت فروش اپل آیدی تنها دامنه رسمی از زیر مجموعه برند اپل می باشد که در کشور ایران قابل استفاده و قابل ثبت برای خرید appleid می باشد. این مارکت بیش از 3سال دارای سابقه خدمت رسانی می باشد و از برترین و بهترین تکنولوژی جهت کدنویسی و ریسپانسیو برای کاربران استفاده نموده است . نسخه اصلی این مارکت بر روی کامپیوتر و تبلت قابل مشاهده می باشد بدانید ما جهت سهولت خریداران 90درصد بخش های بی استفاده را حذف نمودیم تا شما در کمتر از 40 ثانیه قادر به خرید اپل آیدی باشید. بی شک در ایران تنها دامنه رسمی اپل AppleID.tv می باشد و دیگر دامنه Appleid.com در اختیار شرکت اپل می باشد.

terms.png


قوانین مارکت خرید اپل آیدی.تمامی کالا ها و خدمات این فروشگاه بر حسب مورد دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
این وب سایت دارای نماد اعتماد از وزار صنعت ، معدن و تجارت بوده است و کلیه فعالیت این سایت تحت نظارت دقیق بوده است.اپل آیدی خریداری شده دارای تاریخ ، سوالات امنیتی ، ادرس معتبر امریکا و چک شده می باشد .
[URL='http://appleid.tv/']اپل آیدی هدیه تنها به حهت استفاده در گیم سنتر ارائه می شود که به صورت رایگان و کاملا رندوم و اتفاقی برای کاربران ارسال می گردد.در صورتی که در زمان خرید با عنوان ” کارت در خواستی موجود نمی باشد مواجه شدید ” کافیست ۱۵ دقیقه بعد مجدد تلاش نمایید تا اپل آیدی در سایت قرار گیرد.هر اپل آیدی تنها به یک نفر فروخته می شود و کاملا مورد حفاظت قرار میگیرد.جهت بالابردن امنیت خواهشمندیم رمز ، و دیگر اطلاعات اپل آیدی را تغییر دهید زیرا این مارکت هیچ مسئولیتی در خصوص اپل آیدی فروخته شده ندارد.قوانین خرید از فروشگاه در هر زمان می توانید تغییر کند و شما موظف به خواندن آن قبل از خرید هستید .تنها ادرس معتبر ما Appleid.tv می باشد و ما هیچ مسئولیتی در خصوص خرید شما از دیگر ادرس ها نخواهیم داشت.خرید از فروشگاه به معنی قبول کردن قوانین است .[/URL]

www.appleid.tv
CALL.png


تماس با ما خرید اپل آیدی

شماره های تماس :
شماره ثابت :
051-55434117
شماره مبایل
09155315869
09156962202
آدرس : خراسان رضوي - بردسکن - امام رضا 29 پلاک 12 دفتر رسمی اپل
لینک های دیگر صفحات سایت خرید اپل آیدی
 
بالا