برگزیده های پرشین تولز

خرید اینترنتی ادکلن مردانه گوچی مدل Guilty Eau Pour Homme حجم 90 میلی لیتر

icepack38

Registered User
تاریخ عضویت
14 سپتامبر 2013
نوشته‌ها
181
لایک‌ها
51
ادکلن مردانه گوچی مدل Guilty Eau Pour Homme حجم 90 میلی لیتر
کمپانی نام آشنای ایتالیایی گوچی در سال 2015 یکی از بهترین عطرهای تلخ و خنک مردانه را معرفی نمود. ادکلن مردانه Guilty Eau Pour Homme یکی از عطرهای برتری است که در فصل های پاییز و بهار و تابستان با رایحه تلخ و خنک و ترکیب بوی مرکبات و گیاهان معطر، روز های خوشی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. اگر این عطر شرقی را روی پوست خود و در محل نبض یا لباستان اسپری کنید، متوجه بوی ترنج و لیمو خواهید شد که به ‌سرعت کنترل فضای اطراف شما را در دست می‌گیرد.

وزن 80 گرمی ادکلن گوچی گویلیتی با حجم 90 میلی لیتر به خوبی پاسخگوی استفاده طولانی مدت شما خواهد شد.

طراحی ظاهری شیشه ادکلن

852.jpg


شیشه ادکلن با قطر 1 میلی متر به شکل مستطیل افقی با لبه های گرد و نرم طراحی شده است. روی بطری مشکی و خاکستری رنگ، نشان تجاری گوچی به زیبایی حک شده است. بدنه بطری از دو قسمت فلزی و شیشه ای تشکیل شده است بدین صورت که 60 درصد بدنه از فلز و 40 درصد دیگر از شیشه سفید شفاف رنگ شاخته شده است. مایع خاکستری رنگ درون بطری از داخل لوگوی زیبا روی شیشه به‌خوبی دیده می‌شود.



طراحی ظاهری درب ادکلن

درب بطری با رنگ خاکستری و طرح استوانه‌ای‌اش به‌خوبی روی شیشه استوار شده است. بالای درب بطری نام GUCCI به زیبایی و دقت حک شده است. درب از دو قسمت داخلی پلاستیکی و قسمت بیرونی فلزی ساخته شده است.



مشخصات جعبه ادکلن

258.jpg


جعبه ادکلن ادو تویلت مردانه گوچی مدل Guilty Eau Pour Homme مستطیلی و افقی شکل می باشد که در قسمت جلو جعبه، در وسط آن نشان تجاری برند گیولتی به رنگ ترکیب نقره ای براق درج شده است و در پایین جعبه مدل ادکلن و حجم رایحه به صورت کم رنگ دیده میشود. این جعبه از دو لایه خارجی به رنگ کاملا مشکی و لایه داخلی به رنگ مشکی مات طراحی شده است.



ماندگاری رایحه در شرایط مختلف
با توجه به بوی تلخ و خنک برای تمامی فصول پیشنهاد می‌شود. ماندگاری رایحه در هوای خنک 24 ساعت و در هوای گرم 17 ساعت و در هوای شرجی 10 ساعت ماندگاری بو دارد. البته قابل ذکر است که ماندگاری رایحه روی لباس 48 ساعت می باشد. ادکلن مردانه گوچی گویلیتی دارای پخش بو تا 3 متر در اطراف شما می باشد.



قرار است چه رایحه ای را تجربه کنید ؟
نوع رایحه ادکلن تلخ . خنک می باشد که ساختار رایحه بر اساس مرکبات، گیاهان معطر می باشد. در 10 دقیقه اوب بخاطر ترکیب بوی ترنج و لیمو، خنکی و انرژی بسیار زیادی را به شما منتقل می‌کند. پس از مدتی، رایحه 10 دقیقه دوم به ‌آرامی جانشین رایحه 10 دقیقه اول خواهند شد و شما رایحه های شکوفه پرتقال و گل برف را استشمام خواهید کرد بوی این ترکیب دوگانه و خنک، انرژی مثبت را به شما هدیه خواهد کرد. اما با گذشت زمان، رایحه پایانی جای رایحه 10 دقیقه دوم را می‌گیرند. این ایحه ها از شک و پاتچولی تشکیل‌ شده‌ اند.

برای ثبت سفارش از طریق وبسایت عطر برند اقدام نمایید
ورود به فروشگاه
 
بالا