برگزیده های پرشین تولز

خرید بسته اینترنت از بهشارژ و کد *789*1200#

domin4u

Registered User
تاریخ عضویت
22 اکتبر 2009
نوشته‌ها
37
لایک‌ها
0
خرید بسته اینترنت
بسته اینترنت ایرانسل ، بسته همراه اول و رایتل توسط این سه اپراتور با زمان ها و حجم های متنوع، جهت پاسخ گویی به طیفهای مختلف جامعه طراحی شده است. طی سالهای اخیر اپراتورهای مختلف تمام تلاش خود را بکار بسته اند تا با ارائه بسته های جذاب اینترنتی سهم بیشتری از بازار را بدست گیرند و مشترکان زیادی را جذب خود کنند.
بسته اینترنت ایرانسل
شرکت ایرانسل بسته های مختلفی را در معرض فروش گذاشته که با توجه به قیمت هر بسته اینترنت و نسبت به مصرف خودتان می توانید یکی از بسته های روزانه، هفتگی، ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و یا سالانه را از بهشارژ خرید کنید.

اینترنت TD-LTE ایرانسل
اینترنت TD-LTE یا نسل چهار ثابت در واقع آخرین نسخه و پرسرعت‌ترین اینترنت ثابت است و نیاز ارگانها- سازمانها- ادارات و حتی منازل مسکونی را برطرف می نماید. در مقایسه با ADSL و WIMAX این سرویس سرعت بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد. بیشترین ظرفیت این سرویس به دانلود اختصاص داده شده و به این جهت بیشتر برای دانلود و یا مصارف خانگی استفاده می شود. راه اندازی اینترنت TD-LTE نیازی به خط تلفن ندارد و با یک مودم و سیم کارت مخصوص که برای انتقال داده بوده و توسط ایرانسل عرضه می شود امکانپذیر خواهد بود.

بسته اینترنت همراه اول
بسته اینترنت همراه اول نوترینو (بسته های آلفا و آلفا+)
بسته های نوترینو بسته اینترنتی همراه اول هستند که در دو نوع آلفا+ (با سرعت بدون مرز) و آلفا (با محدودیت سرعت) به مشترکین ارائه می شود.

اینترنت ۴٫۵G یا همان +۴G پلاس
سیستم‌های LTE Advanced نوع ارتقاء یافته و پیشرفتهء اینترنت ۴G به شمار می روند. این سرویس‌ها با سرعت بالاتر و بیشتری در اختیار کاربران قرار می گیرد. سرعت این سرویس ها ۲-۱۴ مگابایت بر ثانیه بوده و با توجه به قابلیت پیشرفته‌ای که در آن به کار رفته می تواند بنابر شرایط و مکان، تغییرپذیر بوده و تا ۵ کاربر را پشتیبانی کند.

بسته اینترنت رایتل
بسته‌های اینترنت دیتای رایتل، با حجم ترافیک‌های متنوع و سرعت حرفه ای جهت پاسخگویی به نیازهای مشترکین رایتل طراحی گردیده است. در صورت خرید بسته‌ اینترنت بلند مدت، امکان استفاده از حجم ترافیک رایگان ویژه وب‌سایت و اپلیکیشن‌های آپارات، آپارات کودک و فیلیمو نیز به‌صورت هدیه در نظر گرفته شده است. همچنین خرید این بسته‌ها، دارای حداکثر تا ۱۵درصد تخفیف نسبت به بسته‌های ۳۰ روزه و کمتر، می‌باشد.

هم اینک علاوه بر امکان خرید انواع شارژ از این سایت، قابلیت خرید بسته اینترنت ایرانسل، بسته اینترنت همراه اول و بسته اینترنت رایتل به سایت بهشارژ اضافه شده و در کد #۱۲۰۰*۷۸۹* نیز گنجانده شده که با شماره‌گیری آن از طریق سیم کارت ایرانسل، رایتل و سیم کارت شاتل می توانید بسته اینترنت خودتان براحتی خرید کنید.

www.BehCharge.com
 
Last edited:
بالا