برگزیده های پرشین تولز

خرید بلیط هواپیما لحظه آخری

Dookasafar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 فوریه 2020
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
1
سن
25
ممکن است شما هم با عبارت بلیط لحظه آخری مواجه شده باشید به صورت کلی منظور از این عبارت بلیط هایی است که با نرخی کمتر از حالت عادی به فروش می رسند .

این دسته از بلیط ها توسط آژانس های هواپیمایی که تمام یا بخشی از صندلی های یک هواپیما را در اختیار دارند ارائه می گردند .
گاهی پیش می آید که آژانس مربوطه قدرت فروش تمامی صندلی های در اختیار خود را ندارند و مجبور به فروش بلیط هواپیما با نرخی کمتر از حد معمول می شوند . که در غیر این صورت باید ضرر سنگینی را متحمل شوند . بنابراین مجبور به فروش بلیط با نرخ لحظه آخری می شوند .

اگر شما هم در جستجوهای خود برای خرید پرواز ارزان با جملاتی مانند خرید بلیط ارزان ، بلیط لحظه آخری امروز ، پرواز ارزان مواجه شده باشید این ذهنیت در شما به وجود آمده باشد که صندلی ارائه شده به شما دارای کیفیتی پایین تر باشد در صورتی که این بلیط ها هیچ تفاوتی با حالت عادی خرید بلیط هواپیما ندارند و تنها تفاوت در قیمت و زمان پرواز است .
البته باید بدانید که این قبیل پروازها برای افرادی مناسب هستند که برنامه‌ریزی دقیقی برای سفر خود ندارند و همواره آماده سفر هستند .

787-interior-tail-blog-768x510.png

چرا پرواز لحظه آخری ارزان است؟

پروازهای لحظه آخری به دلیل نزدیک بودن به زمان پرواز و همچنین عدم تکمیل ظرفیت هواپیما ارزان تر از حالت عادی هستند . شما می توانید پروازهای لحظه آخری را در مسیرهای داخلی و خارجی از دوکاسفر خریداری نمایید .

خرید بلیط هواپیمای لحظه آخری نیاز به مهارت هایی دارد که با چند بار خرید متوجه خواهید شد که در چه زمان هایی بهتر است بلیط مورد نظر خود را خریداری نمایید . خوشبختانه دوکاسفر این مهم را برای شما آسان نموده و در تلاش است تا تجربه خرید آسانی را برای شما فراهم نماید .
 
بالا