برگزیده های پرشین تولز

خرید فالوور فیک ؛ راهی که نباید رفت

sanazkh1365

Registered User
تاریخ عضویت
1 آگوست 2016
نوشته‌ها
134
لایک‌ها
20
سن
38
چرا در اینستاگرام به فالوور واقعی نیاز داریم؟

یادگیری اینکه چگونه در اینستاگرام فالوور بگیریم کار خسته کننده ای نیست. در عوض شما می توانید تمرین های ساده ایی برای ساخت و افزایش فالوور واقعی و ارگانیک انجام دهید. اگر شما به مسیر خرید فالوور فیک و فالوور جعلی بروید ، به دفعات شانس داشتن خریداران بالفعل و مشتریانی که شما را فالوو کنند را از دست می دهید.



امروزه مشتریان برای پرسیدن سوال ، بدست آوردن اطلاعات درباره محصولات یا فهمیدن بیشتر درباره اینکه شما چه کسی هستید وارد رسانه بازاریابی اجتماعی شما می شوند. در واقع ، یک مطالعه از طرف TrackMaven دریافت که فقط نیمی از 500 شرکت از اینستاگرام استفاده می کنند.

حتی اگر این آمار پایین تر به نظر برسد رقابت بسیاری در اینستاگرام وجود دارد. به همین دلیل است که راههای قانونی و طبیعی برای افزایش فالوور اینستاگرام بسیار مهم است.



فهمیدن فالوور های قانونی و جعلی در اینستاگرام

تفاوت بسیاری بین یک حساب اینستاگرامی با کاربران جعلی و کاربران قانونی وجود دارد. ممکن است خرید فالوور اینستاگرام وسوسه انگیز به نظر برسد ، اما واکنش قدرت پردازش رشد فالوور های اصلی بیشتر است.

اینستاگرام بازیگران ایرانی و رازهایی خواندنی

نگذارید فالوورهای واقعی شما، احساس فریب خوردن داشته باشند:

اگر کاربران به یک اینستاگرام غیر فعال با هزاران فالوور بیایند، احساس فریب خوردن می کنند. برای اینکه مردم شما را فالو کنند آنها را فریب ندهید.اعتماد سازی کنید و برای ایجاد تعامل بهتر ارتباط های طولانی مدت داشته باشید.

هیچ ROI نداشته باشید:

فالوور جعلی خریدن به نظر آسان می آید ، اما ربات یا فالوور های جعلی و تقلبی از شما هیچ خریدی نخواهند کرد. دلیل مردم برای فالوو کردن برند ها در اینستاگرام علاقه به پست ها یا در کل شرکت شما است. اینها پرداخت کنندگان واقعی هستند و نقدینگی را با خود به کسب و تجارت شما می آورند.

تعداد کم ، اما با ارزش ایجاد کنید:

اگر شما 10000 فالوور جعلی دارید، چه تعداد از آنها برایتان کامنت یا لایک خواهند گذاشت و مطالب را به اشتراک می گذارند؟ به احتمال زیاد این رباتها یا حسابهای جعلی به وسیله اینستاگرام حذف خواهد شد و پست هایتان را به گورستانی تبدیل خواهد کرد.

فالوور واقعی توانایی اشتراک گذاری ، لایک ، کامنت و تعامل با پست های اینستاگرام شما را دارند. به علاوه ، این کاربران هنگامی که کسی در طرف دیگر جوابگویشان باشد بسیار لذت می برند. این فعل و انفعالات ارزش بیشتری نسبت به ساخت فالوور های غیر فعال دارد.

***

اگر تداوم و محبوبیت پیچ اینستاگرام شرکت و یا شخصی شما برایتان اهمیت دارد، بنابراین قید روش های نامناسب برای خرید فالوور فیک و جعلی را بزنید و سعی کنید با داشتن پست های اینستاگرام جذاب، فالوور های خود را افزایش دهید. 15 ایده خلاقانه برای پست های اینستاگرام

اگر حتی قرار است از ربات‌های افزایش فالوور همچون فالوجت که به شکل واقعی فالوورها را افزایش می دهند، استفاده کنید بازهم این شما هستید که باید با پست های خلاقانه و جذاب، برای کاربران تله گذاری کنید تا از طرفداران پر و پا قرص شما شوند.

فالوجت: ربات افزایش فالوور اینستاگرام به شکل واقعی
 
بالا