برگزیده های پرشین تولز

خرید فایل و محصولات دیجیتالی خود را به ما بسپارید. Codecanyon,GraphicRiver,ThemeForest,...

kurt790

Registered User
تاریخ عضویت
13 جولای 2007
نوشته‌ها
386
لایک‌ها
95
محل سکونت
بلاک چین
به نام خداوند بخشنده و روزی دهنده

سلام خدمت دوستان و هم میهنان عزیز
امروزه با توجه به رشد دنیای مجازی و گسترش نیاز عموم از محصولات دیجیتالی ، شرکتهای بزرگی همچون Envato ,Templatemonster ,Shutterstock برآن شدند تا با معرفی محصولات دیجیتالی از جمله قالبهای سایت ،کدهای برنامه نویسی شده ، عکسهای حرفه ای / موضوعی و سایر محصولات بصورت فایل به متخصصان این بخش کمک شایانی کنند.

logo-5204a2568e7575f5.png
همچنین خرید فایل از این وبسایتها نیازمند پرداخت بصورت آنلاین بوده و بخاطر برخی محدودیت ها برای کاربران ایرانی برآن شدیم تا این بخش را با هدف دسترسی و خرید آسان و بدون دغدغه به هم میهنان عزیز فراهم آوریم .

معرفی
Themeforest.net : تم فارست درواقع معروفترین سایت در زمینه فروش قالب های طراحی سایت ( وردپرس ،جوملا ، دروپال ، HTMLو...) می باشد .این قالبهای آماده توسط فریلنسرها و شرکتهای معروف طراحی سایت ساخته شده است .
Codecanyon.net : کسانی که در زمینه برنامه نویسی تحت وب مشغول به فعالیت هستند حتما یکبار به این وبسایت مراجه کرده اند . از سایر محصولات می توان به اسکریپتهای مختلفی به زبان های PHP ,ASP.net سایر زبان های برنامه نویسی اشاره کرد .
Videohive.net : ویدیو هایو در زمینه فروش پروژه های آماده ویدیویی/تصویری مانند افترافکت فعالیت می کند .
Shutterstock.com : شاتراستاک این غول گرافیک و عکس دنیا با در اختیار گذاشتن عکسها و فایلهای گرافیکی به همراه سورس لایه باز فایلها محبوترین سایت در زمینه فروش عکس آماده نزد گرافیست ها و فتوشاپ کاران می باشد .
Templatemonster.com : در سال 2002 توسط "دیوید براون" تاسیس شد و همانند "تم فارست" به فروش قالبهای آماده سایت می پردازد .


روش کار
درخواست سفارش خود را به همراه لینک محصول به آی دی زیر ارسال نمایند.
آیدی تلگرام جهت سفارش کلیک کنید
نکته
فایل مورد نظر به همراه لایسنس آن پس از پرداخت حداکثر بعد از 24 ساعت ارسال می شود .
هزينه آن به نرخ دلار روز محاسبه می گردد .
brands-grid-fb3d1392815bd5eb93d1d0bcc6c2d280.jpg
 
Last edited:
بالا