برگزیده های پرشین تولز

پرداخت فاکتور خرید اینترنتی و شارژ حساب پی پال

trapay.ir

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 آگوست 2011
نوشته‌ها
34
لایک‌ها
13
سن
35
محل سکونت
شیراز

مقدمه


به پاس احترام به نظر شما عزیزان به منظور بهره مندی حداکثری از خدمات مجموعه تراپی، در زمینه انجام خرید های ایترنتی و خرید و فروش دلار پی پال ، بر آن شدیم تا تمامی خدمات تراپی را گردآوری کنیم. مجموعه تراپی زیر نظر "انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی" توانسته در تمامی این سال ها در کوتاه ترین زمان ممکن و پایین ترین نرخ، انواع خدمات شامل نقد کردن دلار پی پال، پرداخت برای خرید کالا یا خدمت، شارژ کردن حساب، افتتاح حساب پی پال صد در صد وریفای شده همراه با مدرک در دبی و مالزی، اعتماد شما را جلب کند.

مجموعه تراپی از معدود شرکت های رسمی می باشد که در زمینه وریفای کردن حساب پی پال برای کسانی که حساب پی پال وریفای نشده دارند نیز به شما گرامیان خدمت می کند. تنها کافی است به سایت رسمی تراپی به آدرس www.trapay.ir رفته و از کلیه خدمات ما همراه با مقالات مفیدی که به بیشتر سوالات شما در زمینه خدمات پی پال پاسخ شده است، بهره مند شوید.

pay-by-paypal.jpg


خدمات پی پال مجموعه تراپی

1. نقد کردن دلار پی پال
یکی از بزرگترین دغدغه های آزادکاران آنلاین، فروش دلار پی پال شان می باشد. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که با نام فری لنسر پروژه هایی در زمینه عکاسی، طراحی گرافیک، برنامه نویسی و ... را از سایر کشورها دریافت می کنید اما بعد از دریافت پول خود، نگران نقد کردن ارز پی پال خود هستید؛ مجموعه تراپی با بکارگیری متخصصان کار آزموده در تلاش برای رفع این دغدغه شما می باشد. مجموعه تراپی ارزهای شما شامل دلار، یورو و پوند را نقد کرده و بدون کسر هیچ کارمزدی ارز شما را دریافت کرده و مقدار ریالی آن را در کمترین زمان ممکن تحویل می دهد.


2. پرداخت با پی پال
ممکن است برای خرید کالا یا خدمت از یکی از سایت های خارجی به علت نبودن درگاه های ایرانی همیشه با مشکل روبرو بوده اید و حتی از خرید خود صرفنظر کرده باشید. ما می توانیم این کار را برای شما انجام دهیم. هم اکنون سایت هایی مانند resello و dx از سایت هایی می باشند که بیشترین پرداختی های ما برای مشتریانمان برای خرید انواع کالا یا خرید دامنه، هاستینگ و... انجام می شود. برای پرداختی های خود به سایت www.trapay.ir رفته و از قسمت خدمات، "خرید با پی پال" را انتخاب کنید. لینک خرید خود را وارد کرده و پس از پرداخت ریالی، در کمترین زمان ممکن خدمت یا کالای خریداری شده خود را دریافت کنید. برای رسیدن به بهترین ها همراه ما باشید.

paypal-and-adler.jpg


3.شارژ کردن حساب
دوستانی که حساب پی پال وریفای شده دارند برای خریدهای اینترنتی خود شامل کالا یا خدمت نیاز به شارژ کردن حساب خود یا اصطلاحا خرید دلار پی پال دارند. مجموعه تراپی ارائه دهنده دلار پی پال، جهت انجام پرداخت های اینترنتی یا شارژ حساب پی پال می باشد. این مژده را به شما می دهیم که به غیر از دلار، برای شارژ حساب خود مانند یورو و پوند می توانید روی کمک ما حساب کنید. برای دریافت این خدمت به سایت www.trapay.ir رفته، از منوی خدمات وارد بخش "شارژ پی پال" شده و نوع ارز مورد نظر خود را همراه با مقداری که میخواهید خرید کنید را انتخاب کنید و معادل ریالی آن را واریز کنید؛ در زمانی کمتر از آنچه تصور می کردید حساب شما شارژ می شود.

4. افتتاح حساب پی پال وریفای شده
افتتاح حساب پی پال در مجموعه تراپی همراه با مدارک می باشد. حساب ایجاد شده صد در صد وریفای شده است. از امتیازات ایجاد اکانت پی پال در تراپی، می توان به "پائین ترین نرخ" و "سرعت عمل بالا" اشاره کرد. همچنین مقالات ارائه شده در سایت کمک شایانی به شما عزیزان خواهد کرد.

این نوید را به شما می دهیم که با افتتاح حساب پی پال توسط مجموعه تراپی، یکماه vps رایگان از ما دریافت کنید.


خدمت ویژه : وریفای کردن پی پال
از معدود شرکت های رسمی در زمینه خدمات پرداخت های ارزی هستیم که وریفای کردن حساب پی پال شما را انجام می دهیم. خیلی از دوستان هستند که حساب پی پال خود را ایجاد کرده اند اما اگر حساب خود را وریفای نکنند فقط امکان دریافت وجه را دارند. وریفای حساب پی پال شامل دو مرحله می باشد. برای آشنایی با مراحل آن توصیه می کنیم مقالات آموزشی ما را که همراه با تصاویر گام به گام تهیه شده است را مطالعه فرمائید. اما در نظر داشته باشید که برای وریفای کردن حساب خود نیاز به ویزا کارت یا مستر کارت دارید. ما می توانیم این کار را برای شما انجام دهیم. فقط لازم است به سایت رسمی تراپی به آدرس www.trapay.ir مراجعه کرده و از قسمت خدمات در فوتر سایت "وریفای حساب پی پال" را انتخاب فرمائید. در کمترین زمان ممکن حساب وریفای شده خود را دریافت نمائید.

paypal-payments.jpg

5. رفع لیمیت حساب پی پال
یکی از پرطرفدارترین خدمات ارائه شده توسط پی پال، رفع لیمیت حساب شما می باشد. اگر حساب پی پال شما لیمیت شده است و مبلغ قابل توجهی در حسابتان دارید از طریق کارشناسان ما اقدام به رفع لیمیت حساب پی پال خود کنید. حساب اکانت خود را به همراه رمز عبور آن برای ما ارسال کنید؛ متخصصان مجموعه تراپی تمامی تلاش خود را برای رفع لیمیت حساب پی پال شما انجام میدهند.



کلام آخر

پیدا کردن محیطی امن برای انجام کلیه خدمات ارزی همیشه از دغدغه های افراد می باشد. ما این افتخار را در تمامی این سال ها داشته ایم که با داشتن مجوز از "انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی" و همچنین دلگرمی به وجود شما عزیزان خدمتگزار شما بوده ایم. همراهی گرم شما در تمامی این سال ها گویای این حقیقت بوده است.

لطفا با ما در تماس باشید...منتظر شنیدن صدای گرم شما هستیم!


راه های ارتباطی با ما:
www.trapay.ir

09177879986
07132361287

تلگرام: https://telegram.me/trapay_support
 
Last edited:
بالا