برگزیده های پرشین تولز

خرید پسته رفسنجان بدون واسطه از باباپسته

Morteza.azimi1375

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 دسامبر 2017
نوشته‌ها
45
لایک‌ها
11
خرید پسته رفسنجان بدون واسطه از کشاورز
فعالیت باباپسته برای ارائه پسته های مرغوب و باکیفیت رفسنجان (روستای زانوق آباد) از تاریخ 1399/07/01 شروع کردیم تا بتونیم خودمون محصولات کشاورزی ای که داریم بجای فروش به واسطه ها بدون واسطه به دست شما برسونیم.

آدرس سایت : babapeste.com

داستان تولد باباپسته
کلافکی باباپسته

همچی از خسته شدن بابای من شروع شد
بابای من معلم بازنشسته هست، شغل اصلیش بعد از بازنشستگی کشاورزی باغ های پسته شد. بابام هرسال طبق معمول فروش پسته ی خودش رو به خریداران شهرستان رفسنجان یا همون روستای خودشون زانوق آباد انجام میداد. همونطور میدونید مثل همیشه سود اصلی هرمحصولی رو واسطه های عزیز به جیب میزنن و امسالم که با شرایطی که پیش اومد هزینه های باغداری و کود و . . . یکم به بابام فشار آورد !


باباپسته عصبی
تو نمیخوای واسه بابات کاری انجام بدی ؟

بابام به جایی رسیده بود که هرلحظه به فکر فروش زمین هاش بود و میخواست بیخیال کشاورزی بشه تا اینکه یهو همچی اومد سمت من ! بابام بهم گفت: تو نمیخوای واسه بابات کاری انجام بدی وقتی تو اینهمه شرکت کار میکنی و بهشون کمک میکنی ؟
لازمه بگم من (مرتضی عظیمی) مشاور چندین استارت آپ در یکی از شاخه های بازاریابی اینترنتی هستم و حرف بابام این بود که خب پسر خوب بیا با همین روش پسته های خودمون رو بفروش تا پول الکی تو جیب واسطه ها نره !

باباپسته شاد
کمتر از یک هفته

خب دیدم حرف بابام درسته و من تصمیم گرفتم این سایت رو به کمک تیمم برای پدرم طراحی کردم و این بستر رو آماده کردم تا بابام بتونه به راحتی پسته های خودش رو بدون اینکه واسطی در کار باشه به مردم کشور عرضه کنه.
باید به این توجه کنیم پسته های خوشمزه و چرب نوق با طعم بی نظیری که دارند اکثرا برای صادرات ازشون استفاده میشه ولی با این سایت میتونید به راحتی تهیه کنید و به عنوان آجیل یا استفاده های فراوانی که در آشپزی و شیرینی پزی داره لذت ببرید

باباپسته عاشق
حالا شمایید و باباپسته ❤️

به لطف واسطه ها و اینترنت، الان ما و شما بی واسطه باهم در ارتباطیم. من نقش پل ارتباطی بابام از روستای زانوق آباد رفسنجان به تمام ایرانم.
با تمام وجودم مطمئنم طعم پسته های باباپسته، بی نظیرترین حس این میوه بهشتی رو بهتون منتقل میکنه. چون میبینم که بابای من با عشق کشاورزی میکنه . . .
بی شک این قصه سر دراز داره، منتظر خبر های ما باشید

گالری باباپسته
1605095559434.png
 
بالا