برگزیده های پرشین تولز

GemSoft

Registered User
تاریخ عضویت
18 فوریه 2013
نوشته‌ها
341
لایک‌ها
52
محل سکونت
تهران
Pro-Evolution-Soccer-2019-pc-cover-bazarche_net-350x350.jpg

بازی PES 19 یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین مجموعه بازی‌های فوتبال است که هر ساله، خیلی‌ها بی‌صبرانه منتظر انتشار نسخه جدید آن هستند و حال، نسخه امسال این مجموعه یعنی PES 2019 منتشر شده است. کونامی، پیش از انتشار این بازی با یک سری مشکلات در قبال آن رو‌به‌رو شد که اصلی‌ترین آن‌ها، از دست دادن لایسنس لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا بود؛ مسابقاتی که چند سالی بود به‌نوعی یک امتیاز خیلی مثبت برای بازی به‌حساب می‌آمدند. از طرف دیگر شرکت ژاپنی هم برای رفع این موارد، به سراغ لایسنس کردن چند لیگ جدید رفت و البته تلاش کرد تا با ارائه یک فوتبال عالی، بتواند این مشکل را پوشش بدهد.

برای خرید این بازی از فروشگاه بازارچه اقدام کنید و بروی دکمه مشاهده و خرید کلیک کنید.





بررسی بازی PES 2019 را با گیم‌پلی شروع کنیم؛ بخشی که این مجموعه، در سال‌های گذشته و پس از نسخه‌هایی نه‌چندان خوب، قدم‌های مثبتی در راستای بهبود آن برداشته است و نسخه سال پیش هم واقعا از این نظر شرایط خیلی خوبی داشت. اما خبر خوب مخصوصا برای طرفداران همیشگی این سری، اینکه PES 2019 هم این روند صعودی در زمینه گیم‌پلی را ادامه داده و فوتبال واقعا جذابی را ارائه می‌کند. دلایل زیادی در رسیدن کیفیت گیم‌پلی بازی به این سطح نقش داشته‌اند که اگر نظر من را بخواهید، اصلی‌ترین آن‌ها را غیرقابل پیش‌بینی بودن مسابقات بازی می‌دانم. بدون شک اگر شما هم طرفدار ورزش فوتبال باشید، می‌دانید که در فوتبال هیچ‌چیز قابل پیش‌بینی نیست و کم نبوده‌اند بازی‌هایی که به شکل دراماتیکی روندی کاملا غیرمنتظره پیدا کرده‌اند. خب PES 2019، این جنبه از فوتبال را به شکلی عالی بازسازی کرده است و نتیجه آن، اثری است که هر مسابقه در آن، حس و حال خاص و منحصر‌به‌فرد خودش را دارد و هیچ‌چیز در بازی، از پیش تعیین‌شده یا برنامه‌ریزی‌شده نیست و این، واقعا عالی است.

یکی از عواملی که باعث شده تا گیم‌پلی بازی به چنین شرایطی برسد، فیزیک واقعا خوب آن است. منظورم از فیزیک، طبیعی بودن حرکات بازیکنان یا کار‌هایی مثل پاس دادن، شوت زدن، دریبل زدن و سایر موارد ریز و درشتی است که در یک بازی فوتبال رخ می‌دهند و خب PES 2019 هم تا حد خیلی زیادی آن‌ها را در طبیعی‌ترین شکل ممکن به تصویر می‌کشد. اگر مطلب نگاهی به نسخه دمو بازی را خوانده باشید، در آن از این گفتم که گاهی این واقع‌گرایی بیش از حد به ضرر بازی تمام می‌شود و برای مثال، حتی پاس‌های ساده هم به مقصد نمی‌رسند یا بازیکنان در کنترل توپ‌های خیلی معمولی هم دچار مشکل می‌شوند. اما خب این مشکل، در نسخه نهایی بازی رفع شده است و کونامی در عین ارائه تجربه‌ای واقع‌گرایانه، کاری هم نکرده که دیگر شاهد مشکلاتی آزاردهنده که به تجربه بازی هم ضربه می‌زنند باشیم. در نتیجه در PES 2019، کار‌هایی مثل شوت زدن یا پاس دادن، بسیار طبیعی هستند و کاملا شبیه به فوتبال واقعی به‌نظر می‌رسند. از طرف دیگر، سازندگان یک سری انیمیشن‌های جدید هم به بازی اضافه کرده‌اند و برای مثال، گاهی بازیکنان با یک حرکت نمایشی زیبا اقدام به کنترل توپی می‌کنند که به نظر می‌رسد در حال رد شدن از آن‌ها است یا مخصوصا مدافعین، گاهی در لحظه آخر تکل‌های جالبی می‌زنند و توپ بازیکنی را که در حال دریبل کردن آن‌ها بود، به شکلی زیبا قطع می‌کنند. البته خوشبختانه سازندگان خیلی هم در زمینه چنین حرکاتی زیاده‌روی نکرده‌اند تا باعث شود که بازی، حالتی تخیلی پیدا کند که در آن، مدام بازیکنان کار‌های نمایشی انجام می‌دهند و همه‌چیز در حد تعادل نگه داشته شده است. این ویژگی در زمینه واکنش‌های دروازه‌بان‌ها هم دیده می‌شود و در مجموع شاهد واکنش‌های خوبی از جانب آن‌ها هستیم.

پیش از اینکه به سراغ PES 2019 بروید، باید خواسته‌هایتان از یک بازی فوتبال را بشناسید. آیا به دنبال بازی هستید که امکانات آنلاین عالی، حالت‌های متنوع و گسترده و مجموعه کاملی از تیم‌های لایسنس‌شده داشته باشد؟ خب در این صورت ساخته کونامی شاید خیلی به مذاق شما خوش نیاید. اما اگر خواسته شما از یک بازی فوتبال، تجربه‌ای است که درون مستطیل سبز عالی باشد و گیم‌پلی بسیار طبیعی و سرگرم‌کننده‌ای ارائه کند، PES 2019 دقیقا همان چیزی است که می‌خواهید. این بازی فوتبال را به شکلی عالی ارائه می‌دهد و باعث می‌شود تا درست مثل فوتبال واقعی، شاهد دقایقی جادویی در آن باشید. اما خب مشکلات همیشگی این مجموعه، هنوز هم وجود دارند و به همین دلیل بازی، بیش‌تر برای افرادی مناسب خواهد بود که سال‌ها است به سری PES عادت کرده‌اند و طرفدار همیشگی آن هستند.

منبع توضیحات : سایت زومجی

تصاویر محیط بازی :











اطلاعات مربوط به بازی :

  • سبک بازی : مسابقه ای
  • تاریخ انتشار کرک بازی : NOV-26-2018
  • تعداد دی وی دی : ۴
  • نسخه : CPY
  • توضیحات : کرک CPY معتبرترین کرک منتشر شده برای این بازی می باشد .

راهنمای نصب بازی PES 2019

  1. آنتی ویروس را به طور کامل غیرفعال کنید .
  2. فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید .
  3. بازی را نصب کنید .
  4. فایل های موجود در پوشه CPY را در محل نصب بازی جایگزین کنید .
  5. از اجرای بازی لذت ببرید.


سیستم مورد نیاز اجرای بازی PES 2019

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows 7 64-bit, Windows 8.1 64-bit or Windows 10 64-bit

Processor: Intel Core i5-3470 / AMD FX 4350

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 670 / AMD Radeon HD 7870

Storage: ۳۰ GB available space

DirectX: Version 11

ویدئوی گیم پلی بازی PES 2019


برچسب ها: خرید بازی جدید ۲۰۱۹, خرید اینترنتی بازی PES 19, خرید پستی بازی PES 19, بازی pes 2019 با کرک, بازی pes جدید, بازی فوتبال پس ۲۰۱۹, نسخه کامل بازی PES 19
 
بالا