tiyam 01
Registered User
- تاریخ عضویت
- 5 جولای 2009
- نوشتهها
- 6,186
- لایکها
- 7,730
من جمعه سوم سرویس adsl از شاتل خریداری کردم ، چهارم نامه رانژه خط برای مخابرات فرستادن، بعدازظهر شنبه (شاتل) تماس گرفتن که روی خط شما سرویس دهنده دیگه ای نشون میده و نمیشه سرویس رو فعال کنیم اول اون سرویس دهنده باید خط رو تخلیه کنن. منم به خیال اینکه سرویس دهنده قبلی خط رو تخلیه نکرده توی سایت 195 براشون شکایت رد کردم، بعد از یک یا دو ساعت سرویس دهنده قبلی تماس گرفت که ما 27 دی خط رو جمع آوری کردیم، بعد از مدتی باز تماس گرفتن گفتن که استعلام گرفتیم شاتل روی خط هست. با پشتیبانی شاتل تماس گرفتم گفتن نخیر خط رانژه نشده اگر رانژه شده باشه اینجا شاتل رو نشون میده.
یکشنبه یکی از دوستان با واحد mdf مخابرات شهرمون تماس گرفت و استعلام گرفت مرکز mdf گفت خط رانژه هست و شاتل روی خط سرویس داره. مودم رو روشن کردم دیدم چراغهای DSL و Internet مودم روشن میشن. سایت شاتل بالا میاد، پنل مودم زده Internet online (عکسهای زیر) برای چندمین بار با پشتیبانی شاتل تماس گرفتم و گفتم که واحد mdf گفته خط رانژه شده ، همینطور سایت شاتل هم بالا میاد، باز ادعا کردن که نخیر خط رانژه نشده، اینجا میزنه خط کامل رانژه نشده، گفتم mdf باید کار دیگه ای (نرم افزاری) انجام بدن که برای شما هم بزنه رانژه شده، گفتن نخیر، هر موقع خط کامل رانژه بشه به صورت خودکار براتون اس ام اس میاد، صبر کنید.
یک روز صبر کردم خبری نشد. سه شنبه هفتم برای سایت 195 به خاطر تاخیر در نصب و راه اندازی شکایتی رد کردم. چهارشنبه از طرف شاتل تماس گرفتن که خط شما در مراحل رانژه هست، فاصله خط باید بالای 1000 نشون بده اما اینجا خیلی کم نشون میده، این یعنی یا خط رانژه نشده یا مودم تنظیم نشده ... بعدازظهر هم نمایندگی استان تماس گرفتن برای وصل کردن مستقیم به خط تلفن و ... گفتم همونطوره. بعد گفتن احتمالا لازم بشه تعویض پورت انجام بدن
پنجشنبه رفتم واحد MDF مخابرات اونجا مودم رو به سر خط وصل کردن ، فرقی با خونه نکرد، گفتن که وقتی این چراغ DSL روشن شده یعنی خط رانژه هست. همونچا با پشتیبانی استان زنگ زدم گفتن که اینجا فاصله رو 27 (یا 57) متر نشون میده، گوشی رو دادم به مسئول واحد mdf ، بهشون گفت نامه تعویض پورت رو بفرستین تا تعویض پورت رو انجام بدم. به MDF گفتم اگه این نامه رو بفرستن تعویض پورت چقدر طول می کشه ، گفت اگر نامه رو بفرستن من تو 1 دقیقه انجام میدم، ولی اینها کار انجام نمیدن. mdf شماره تلفنم رو گرفت و گفت هر موفع تعویض پورت انجام شد تماس می گیرم.
از مرکز mdf اومدم خونه. وقتی رسیدم خونه ، نمایندگی استان تماس گرفت و شماره واحد mdf رو خواست ، گفتم شمارشو ندارم ولی می پرسم بهتون میدم، گفت من 10 دقیقه دیگه شیفتم تموم میشه، یک ساعت بعد واحد MDF تماس گرفت و گفتم نامه تعویض پورت رو نفرستادن. با نمایندگی تماس گرفتم تلفن رو برنداشتن، با پشتیبانی شاتل تماس گرفتم، طوطی کار گفتن خط رانژه نشده و راه اندازی 3 تا 7 روز طول می کشه
با پشتبانی آنلاین تماس گرفتم، حرفای جدید زدن ، گفتن رانژه به حرف نیست، اگر mdf رانژه کرده تو سیستم شاتل بزنه (چند روز قبل بهشون گفته بودم mdf باید کار دیگه ای انجام بدن گفتن نه) بعدش حرفش رو پس گرفت. روشن شدن چراغهای مودم مهم نیست. اون چیزایی که توی پنل مودم زده اهمیت نداره، پورت فعال نشده که بخواد تعویض بشه. تا شاتل نصب نکنه نه mdf نه مخابرات نمی تونن اینترنت رو فعال کنن.
منم دیدم اینطوری کاری انجام نمیدن با 91000000 تماس گرفتم گفتم فسخ کنید. همون یکشنبه دوشنبه می تونستن بگن خط اینطوری نشون میده و منم با mdf در میون می ذاشتم. اما همینطوری ایستادن ...


یکشنبه یکی از دوستان با واحد mdf مخابرات شهرمون تماس گرفت و استعلام گرفت مرکز mdf گفت خط رانژه هست و شاتل روی خط سرویس داره. مودم رو روشن کردم دیدم چراغهای DSL و Internet مودم روشن میشن. سایت شاتل بالا میاد، پنل مودم زده Internet online (عکسهای زیر) برای چندمین بار با پشتیبانی شاتل تماس گرفتم و گفتم که واحد mdf گفته خط رانژه شده ، همینطور سایت شاتل هم بالا میاد، باز ادعا کردن که نخیر خط رانژه نشده، اینجا میزنه خط کامل رانژه نشده، گفتم mdf باید کار دیگه ای (نرم افزاری) انجام بدن که برای شما هم بزنه رانژه شده، گفتن نخیر، هر موقع خط کامل رانژه بشه به صورت خودکار براتون اس ام اس میاد، صبر کنید.
یک روز صبر کردم خبری نشد. سه شنبه هفتم برای سایت 195 به خاطر تاخیر در نصب و راه اندازی شکایتی رد کردم. چهارشنبه از طرف شاتل تماس گرفتن که خط شما در مراحل رانژه هست، فاصله خط باید بالای 1000 نشون بده اما اینجا خیلی کم نشون میده، این یعنی یا خط رانژه نشده یا مودم تنظیم نشده ... بعدازظهر هم نمایندگی استان تماس گرفتن برای وصل کردن مستقیم به خط تلفن و ... گفتم همونطوره. بعد گفتن احتمالا لازم بشه تعویض پورت انجام بدن
پنجشنبه رفتم واحد MDF مخابرات اونجا مودم رو به سر خط وصل کردن ، فرقی با خونه نکرد، گفتن که وقتی این چراغ DSL روشن شده یعنی خط رانژه هست. همونچا با پشتیبانی استان زنگ زدم گفتن که اینجا فاصله رو 27 (یا 57) متر نشون میده، گوشی رو دادم به مسئول واحد mdf ، بهشون گفت نامه تعویض پورت رو بفرستین تا تعویض پورت رو انجام بدم. به MDF گفتم اگه این نامه رو بفرستن تعویض پورت چقدر طول می کشه ، گفت اگر نامه رو بفرستن من تو 1 دقیقه انجام میدم، ولی اینها کار انجام نمیدن. mdf شماره تلفنم رو گرفت و گفت هر موفع تعویض پورت انجام شد تماس می گیرم.
از مرکز mdf اومدم خونه. وقتی رسیدم خونه ، نمایندگی استان تماس گرفت و شماره واحد mdf رو خواست ، گفتم شمارشو ندارم ولی می پرسم بهتون میدم، گفت من 10 دقیقه دیگه شیفتم تموم میشه، یک ساعت بعد واحد MDF تماس گرفت و گفتم نامه تعویض پورت رو نفرستادن. با نمایندگی تماس گرفتم تلفن رو برنداشتن، با پشتیبانی شاتل تماس گرفتم، طوطی کار گفتن خط رانژه نشده و راه اندازی 3 تا 7 روز طول می کشه
با پشتبانی آنلاین تماس گرفتم، حرفای جدید زدن ، گفتن رانژه به حرف نیست، اگر mdf رانژه کرده تو سیستم شاتل بزنه (چند روز قبل بهشون گفته بودم mdf باید کار دیگه ای انجام بدن گفتن نه) بعدش حرفش رو پس گرفت. روشن شدن چراغهای مودم مهم نیست. اون چیزایی که توی پنل مودم زده اهمیت نداره، پورت فعال نشده که بخواد تعویض بشه. تا شاتل نصب نکنه نه mdf نه مخابرات نمی تونن اینترنت رو فعال کنن.
منم دیدم اینطوری کاری انجام نمیدن با 91000000 تماس گرفتم گفتم فسخ کنید. همون یکشنبه دوشنبه می تونستن بگن خط اینطوری نشون میده و منم با mdf در میون می ذاشتم. اما همینطوری ایستادن ...


Last edited: