برگزیده های پرشین تولز

خلاصه ای از خدمات مانی سرویس(تعمیرات لوازم خانگی)

maniservice

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 می 2020
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
36
محل سکونت
تهران
Repair.png
خلاصه ای از خدمات مانی سرویس
تعمیر یخچال فریزر در محل,تعمیر یخچال سامسونگ,تعمیر یخچال تهران,تعمیر یخچال در محل ,سرویس یخچال فریزر , سرویس یخچال ,تعمیر یخچال تهران ، تعمیرات یخچال بوش ، تعمیرات یخچال جنرال الکتریک ، تعمیرات یخچال دوو ، تعمیرات یخچال فریجیدر ، تعمیرات یخچال ویرپول ,تعمیر یخچال سامسونگ ، تعمیرات یخچال آدمیرال ، تعمیرات یخچال پروفایل ، تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ ، تعمیرات یخچال سامسونگ ، تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ ، تعمیرات یخچال سامسونگ ، تعمیرات یخچال هیمالیا ، تعمیر یخچال تهران ،تعمیر یخچال سامسونگ, تعمیرات یخچال اسنوا تعمیرات موتور یخچال ، تعویض موتور یخچال ، تعمیرات موتور یخچال سامسونگ ، تعمیر یخچال تهران ، تعمیرات موتور یخچال جنرال الکتریک ، تعمیرات موتور یخچال ویرپول ، تعمیرات موتور یخچال دوو ، تعمیرات موتور یخچال بکو ، تعمیرات موتور یخچال فریجیدر ، تعمیر یخچال تهران , تعمیر یخچال سامسونگ
برای درخواست تعمیر یخچال می توانید به دو صورت زیر عمل کنید:
ثبت درخواست تلفنی :

شما می توانید از طریق شماره های زیر با کارشناسان ما تماس بگیرید و مشکل یخچالتان را مطرح کنید.تا در صورت نیاز تکنسین های ما به محل اعزام و مشکل شما را بر طرف کنند.

شماره های دفتر مرکزی: ۶۶۰۰۹۳۹۴ – ۴۴۳۸۸۹۶۸ – ۲۲۷۹۸۳۲۱
ثبت درخواست از طریق فرم تماس :
علاوه بر تماس تلفنی این امکان وجود دارد که از طریق فرم زیر اطلاعاتتان را وارد کنید.کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس می گیرند.
مانی سرویس
 

rezahaghi321

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 می 2019
نوشته‌ها
92
لایک‌ها
41
پیشنهاد من برای تعمیر انواع لوازم خانگی مرکز تعمیرات ابرکاوان هست. سرویس و تعمیر انواع لوازم خانگی اعم از اجاق گاز،لباسشویی، تعمیر پکیج،کولر،یخچال و تلویزیون و ... رو به صورت تخصصی و با استفاده از تعمیرکاران مجرب خودشون انجام میدن.
همچنین تعمیرات پکیج بوش،بوتان؛لورچ؛پکیج ال جی،ایران رادیاتور،آریستون و ... رو هم به صورت تخصصی و تضمینی انجام میدن.
تماس: شماره 4 رقمی 1743
 

rezamarouf

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 آگوست 2022
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
27
وقتی یکی از لوازم خانگی افراد خراب می شود، مخصوصا در شهرهای پرجمعیت، دغدغه اصلی افراد این است که حالا به کجا مراجعه کنم که مطمئن باشد؟ هم از نظر قیمت، هم اطمینان به تخصص تکنسین و حتی اینکه اگر بعد از تعمیر خراب شد آیا تعمیرکار مشکل را می پذیرد یا خیر؟
خوشبختانه مرکز تعمیرات کاراباما با توجه به دانستن دغدغه اصلی مردم عزیز و ارزش قائل شدن برای آن ها، در تعمیرات انواع لوازم خانگی در اکثر برندها، خدمات خود را ارائه می دهد. از بوش تا سامسونگ و الجی و اجنرال و میدیا و ... . لذا می توانید با خیال راحت دستگاه های معیوب خود را به ما بسپارید و از کیفیت خدمات، هزینه و گارانتی بعد از تعمیر، شگفت زده شوید.
 
بالا