برگزیده های پرشین تولز

خواص سیر و رابطه ان با لاغری، آنفولانزا،توان جنسی

mitra66

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 ژوئن 2017
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
0
سن
36
خواص سیر و رابطه ان با لاغری، آنفولانزا،توان جنسی

در تمام کتبی که دوهزار و پانصد سال پیش در زمینه طب و گیاهان دارویی و ... نوشته شده اند، نام سیر نیز به چشم می خورد. در این نوشتار سعی داریم برخی از خواص این داروخانه طبیعی را برای شما ارائه دهیم. اما قبل از خواندن ادامه این مطلب به شما توصیه اکید می کنیم که حتما بعد از خوردن سیر از حضور در اماکن عمومی و مترو پرهیز کنید!!! سیر دارای خواص فراوانی است که اکثر کسانی عمر طولانی کرده اند، از خوردن آن هیچوقت غفلت نکرده اند.

خواص سیر خام ناشتا



داروخانه ای به نام سیر

از نظر ترکیبات معدنی منبعی غنی از کلسیم، پتاسیم، سلنیوم و... که می توان به طور خلاصه آنرا پادزهری برای زندگی در محیط پر از الودگی شهر های شلوغ دانست...

به عنوان مثال با در نظر داشتن، وجود الاینده سرب در هوای تهران، خوردن این گیاه می تواند به سلامت شما و دفع این ماده سمی از بدن کمک بسیار نماید.

61679-%D8%B3%DB%8C%D8%B1.jpg


از سوی دیگر منبع غنی ای از ویتامین های متفاوت به خصوص گروه ب در این ماده مشاهده می شود.
اما خواص سیر به غنی بودن ویتامین و مواد معدنی محدود نمی شود، به گونه ای که به صورت خلاصه و تیتر وار روش استفاده از این ماده معجزه اسا را برای شما لیست می کنیم:


لاغری:

افزایش سوخت و ساز بدن، همزمان کاهش اشتها برای شما قطعا وزن ایده ال را به همراه خواهد داشت.

انفولانزا:
تقویت سیستم ایمنی بدن به گونه ای که شما را برای میکروب ها و ویروس ها در فصل سرد تبدیل به هدفی سخت می کند، اما در صورتی که مبتلا به سرماخوردگی شدید، علاوه بر مصرف داروهایی که توسط پزشک به شما توصیه شده است، از دمنوش سیر، یا مخلوط سیر و عسل استفاده نمایید.

بهبود گردش خون:
یکی از بهترین راهکار ها برای کاهش فشار خون استفاده روزانه از سیر می باشد، اما در صورتی که مبتلا به فشار خون هستید، حتما طبق توصیه پزشک خود عمل نمایید، از طرف دیگر، استفاده روزانه از این گیاه معجزه اسا به شما کمک می کند کلسترول مضر خون خود را پایین بیاورید و به اصطلاح رگهای خود را نرم کنید.

جوانی:
این گیاه با قیمت نسبتا ارزانی که دارد، همانند ژل رویال عمل می کند، شما می توانید حداقل ظاهری جوان داشته باشید، البته جلوگیری از سکته مغزی و زوال عقل را فراموش نکنید.

قلب:
اگر سابقه بیماری های قلبی را در خانواده خود دارید، حتما انقدر سیر بخورید که از این میراث ناخوشایند جان سالم به در ببرید...

توان جنسی و بدنی:
این گیاه برای افزایش تولید تستسترون نیز مفید است، البته هنوز در لیست مواد ممنوعه و دوپینگ برای ورزشکاران نیز قرار نگرفته است، اما فراموش نکنید، قبل از هر چیز ورزش! برای افزایش توان بدنی شما مفید می باشد.

95691-%D8%B3%DB%8C%D8%B1.jpg

ضد سرطان:

همیشه علاج واقعه قبل از وقوع به نفع انسان می باشد، در صورتی که تحمل شیمی درمانی و ... را ندارید، باز هم به شما توصیه اکید می کنیم، این ماده غذایی ارزشمند را فراموش نکنید.

کاهش و تنظیم قند خون:
کمتر کسی حداقل با یک فرد مبتلا به دیابت اشنایی نداشته است، اگر از ابتلا به قند خون هراس دارید، حتما این گیاه را مصرف کنید، همزمان هر شش ماه یکبار نسبت به چکاپ کامل خون خود اقدام نمایید.
پوکی استخوان:
با افزایش سن، کم تحرکی، **** تغذیه ناسالم و... احتمال ضعف و پوکی استخوان در شما افزایش میابد، امار دقیقی از مبتلایان به این بیماری در دسترس نیست اما خواص سیر در پیشگیری از این بیماری اثبات شده می باشد.



قورت دادن سیر خام



در پایان به خاطر داشته باشید در مصرف هر ماده غذایی حد اعتدال را رعایت کنید ، زیرا زیاده روی در مصرف آن ممکن است مشکلاتی را برای بدنتان بوجود آورد.

منبع
 
Last edited:
بالا