آژانس هواپیماییexchanging

خودرو تا قیمت 19 میلیون

شروع موضوع توسط soroush_shz ‏16 می 2010 در انجمن بایگانی

  1. soroush_shz

    soroush_shz Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏13 سپتامبر 2009
    نوشته ها:
    438
    تشکر شده:
    42
    محل سکونت:
    shiraz
    سلام
    دوستان من میخوام یه خودرو بخرم واسه رفت و امد دانشگاه و رفع احتیاجاتم بودجم هم حدود 19 میلیون هست تقریبا به قیمت یک پرشیا حالا چون زیاد تو کار ماشین نبودم و نیستم خواستم از تجربه دوستان استفاده کنم که چه ماشینی تو این رنج خوبه و به درد کار من میخوره اگه گاز سوز باشه هم که عالیه
    پیشاپیش ممنونم از کمکتون
     
  2. ALPINER

    ALPINER Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏5 سپتامبر 2009
    نوشته ها:
    666
    تشکر شده:
    61
    محل سکونت:
    سرزمين آرش كمانگير
    1- پرشيا دنده اتومات (داراي موتور TU3) با حجم موتور 1600سي سي و قدرت 10 اسب بيشتر از موتور XU7 معمولي و مصرف كمتر. (همون موتور 206 تيپ 5)

    2- 206 صندوقدارV8 يا V9 با همون موتور بالا كه امكان گازسوز كردن و گاز سوز خريدنش هم هست.

    3- هيوندائي ورنا هم بدنيست اما قيافه نداره. گلفهاي گل هم گزينه خوبيه اما گازسوز نميشه.
     
  3. soroush_shz

    soroush_shz Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏13 سپتامبر 2009
    نوشته ها:
    438
    تشکر شده:
    42
    محل سکونت:
    shiraz
    ممنون عزیز . فقط از نظر امکانات و ایمنی هم اگه میشه یه نظر بده و بگو که به نظرت نسبت به امکانات و سرمایه کدوم گزینه بهتری هست
     
  4. Ronan

    Ronan Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏7 ژانویه 2006
    نوشته ها:
    6,276
    تشکر شده:
    910
    محل سکونت:
    Tehran
    دوست عزیز :

    میتونی زانتیا بگیری ... اما کار کرده باید بگیری ... سمند ماشین جون دار و کاریه ... اگر قیافه برات مهم نیست

    یدونه سمند بگیر
     
  5. ALPINER

    ALPINER Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏5 سپتامبر 2009
    نوشته ها:
    666
    تشکر شده:
    61
    محل سکونت:
    سرزمين آرش كمانگير
    مشخصات 206 سدان V8 (تفاوت V9 در دنده اتومات آن مي باشد)
    نوع موتور N6A)TU5)
    حجم موتور 1587cc
    تعداد سيلندر 4 سيلندر
    قدرت موتور 110 Hp at 5800 rpm
    حداكثر گشتاور 142Nm @ 4000 rpm
    سيستم انژكتوري چند نقطه اي با پاشش الكترونيكي
    نوع سوخت بنزين
    تعداد سوپاپ 16 سوپاپ
    سيستم احتراق احتراق داخلي (جرقه اي)
    استاندارد حد آلايندگي Euro IV
    سيستم سوخت انژكتوري
    كاتاليست اگزوز

    كارايي
    حداكثر سرعت 193 km\h
    شتاب صفرتا 100كيلومتر 11.4
    مصرف سوخت (در 100 كيلومتر ) ميانگين مصرف خارج شهر 5.4Lit/100km
    ميانگين مصرف داخل شهر 8.8Lit/100km
    ميانگين مصرف تركيبي 6.6Lit/100km
    حدآلايندگي گاز مونوكسيد كربن با وجود مبدل كاتاليزوري حدآلايندگي گاز مونوكسيد كربن Euro IV
    سيستم انتقال قدرت گيربكس (جعبه دنده ) (دستي) MA5N
    كلاچ تك صفحه اي خشك - مكانيكي
    ديفرانسيل ديفرانسيل جلو

    باك بنزين پلاستيکی(پلی اتيلن) 50 ليتر
    حجم فضاي صندوق عقب 400 ليتر
    روغن موتور (با فيلتر ) 3.2 ليتر
    روغن موتور بدون فيلتر 3 ليتر
    روغن گيربكس و ديفرانسيل 2 ليتر
    ظرفيت آب سيستم خنك كننده خودرو 6 ليتر
    روغن هيدروليك فرمان 1 ليتر

    نوع فرمان هيدروليكي
    جعبه فرمان چرخ دنده و میله دنده
    نوع دنده چرخ دنده و میله دنده
    تعداد دور چرخش قفل به قفل فرمان 3.8
    ترمزها نوع ترمز ترمز هيدروليكي ، داراي بوستر خلائي

    سيستم ترمز
    نوع ترمز جلو ديسكي با سيستم خنك كاري
    نوع ترمز عقب ديسكي توپر
    نوع ترمز ضد قفل (ABS) چهارخانه ای با چهار سنسور - MK70 with EBD & EBA

    تجهيزات الكترونيكي نوع وتوان باتري 6خانه اي (اسيد سرب) - 50آمپر ساعت
    ولتاژ 12ولت
    سيستم شارژ دينام
    دينام 80آمپر - كلاس 8
    استارت 1/1كيلووات - كلاس 3
    واحد كنترل الكترونيكي BOSCH

    وزن تقريبي خودرو بدون سرنشين با مخزن سوخت پر وبدون تجهيزات اضافي 1104 Kg
    حداكثر وزن قابل حمل توسط خودرو 1567 Kg
    حداكثروزن مجاز با سرنشين 1567 Kg
    حداكثر بار قابل تحمل بر روي محور عقب 780 Kg
    حداكثر بار قابل تحمل بر روي محور جلو 855 Kg
     
  6. ALPINER

    ALPINER Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏5 سپتامبر 2009
    نوشته ها:
    666
    تشکر شده:
    61
    محل سکونت:
    سرزمين آرش كمانگير
    مشخصات خودرو پژو پارس دنده اتومات داراي موتور 1600، ترمز ABS و سيستم ABD

    نوع موتور TU5JP4L4
    حجم موتور 1587Cm3
    تعداد سيلندر 4
    نسبت تراكم 10.5
    قدرت موتور [email protected] rpm
    حداكثر گشتاور [email protected] rpm
    سيستم انژكتوري پاشش چند نقطه اي با كنترل الكترونيكي(MPFI)
    نوع سوخت بنزين بدون سرب RON 95
    تعداد سوپاپ 16
    سيستم احتراق سيستم جرقه دوبل
    استاندارد حد آلايندگي Euro III
    سيستم سوخت رساني انژكتوري پمپ بنزين داخل باك(INTANK)- اتصالات لوله سوخت از نوع اتصال سریع
    كاتاليست اگزوز
    سنسور اكسيژن
    كارايي حداكثر سرعت 185 Km/h
    شتاب صفرتا 100كيلومتر 11.9 s
    مصرف سوخت(در 100 كيلومتر ) ميانگين مصرف داخل و خارج شهر بر اساس استاندارد ECER101 7.6 Lit/100 Km
    ميانگين مصرف با سرعت ثابت 90 كيلومتر در ساعت بر اساس استاندارد ECER84 5.8 Lit/100 Km
    ميانگين مصرف با سرعت ثابت 120 كيلومتر در ساعت بر اساس استاندارد ECER84 7.5 Lit/100 Km
    حدآلايندگي گاز مونوكسيد كربن(CO) با وجود مبدل كاتاليزوري كمتر از 2.3 گرم در هر كيلومتر - Euro III
    حدآلايندگي هيدروكربنهاي نسوخته(HC) با وجود مبدل كاتاليزوري كمتر از 0.2 گرم در هر كيلومتر - Euro III
    حدآلايندگي اكسيدهاي نيتروژن(NOX) با وجود مبدل كاتاليزوري كمتر از 0.15 گرم در هر كيلومتر - Euro III
    سيستم انتقال قدرت گيربكس (جعبه دنده ) AL4 اتوماتیک
    ديفرانسيل نوع : Pinion Crown wheel موقعيت : جلو
    ظرفيت ها باك بنزين 66 Lit
    حجم فضاي صندوق عقب 500 Lit
    روغن موتور (با فيلتر) 4 Lit
    روغن گيربكس و ديفرانسيل 2.2 Lit
    ظرفيت آب و ضدیخ سيستم خنك كننده خودرو 6.6 Lit
    روغن هيدروليك فرمان 1.2 ± 0.2 litres
    فرمان نوع فرمان هيدروليك - Power Assisted Hydraulic Type
    جعبه فرمان دنده پينيون Rack & Pinion
    نوع دنده نسبت دنده 18.25
    تعداد دور چرخش قفل به قفل فرمان 3.1
    ترمزها نوع ترمز دو مداره قطري( ضربدري)
    سيستم ترمز سيستم ترمز با تقويت خلائي
    نوع ترمز جلو ديسكي تهويه شونده
    نوع ترمز عقب كاسه اي
    نوع ترمز ضد قفل چهار كانال + چهار سنسور + EBD
    تجهيزات الكترونيكي نوع وتوان باتري باتري خشك MF)66Ah)
    ولتاژ 12 V
    سيستم شارژ دینام
    دينام Valeo class 9 - 90 A
    استارت Valeo Class 3 - 0.9 kw
    واحد كنترل الكترونيكي SIEMENS SIM2K-34VR
    وزن وزن تقريبي خودرو بدون سرنشين با مخزن سوخت پر وبدون تجهيزات اضافي 1220 Kg
    حداكثر وزن قابل حمل توسط خودرو 2600 Kg
    حداكثروزن مجاز با سرنشين 1680 Kg
    حداكثر بار بر محور عقب 810 Kg
    حداكثر بار بر محور جلو 900 Kg


    http://sales.ikco.com
     
  7. appbannerkhuniresbanner
  8. ALPINER

    ALPINER Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏5 سپتامبر 2009
    نوشته ها:
    666
    تشکر شده:
    61
    محل سکونت:
    سرزمين آرش كمانگير

    بنظر من:
    زانتيا هزينه و مصرف سوختش خيلي بالاست. سمند هم براي دانشجو زياد خوش قيافه نيست. مگر آنكه TUNE بشه و SunRoof و... بذاري. 206 خيلي مقرون به صرفه است. اگر هيچكدوم رو نخواستي من 206 تيپ 3 با قيمت 15 تومان را پيشنهاد مي كنم.

    امكاناتش توپه. فرقش با 206 فول تو حجم موتور (موتور 1380 سي سي است) و دنده اتوماتشه.
    ايربگ - اي بي اس- ايركانديشن- آينه ها برقي - شيشه ها همه برقي
     
  9. Blocker

    Blocker کاربر فعال بازیهای کامپیوتری کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏2 ژانویه 2010
    نوشته ها:
    1,103
    تشکر شده:
    24
    محل سکونت:
    Where May I Roam
    اگه گیر آوردی زانتیا بخر :)
     
  10. ALPINER

    ALPINER Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏5 سپتامبر 2009
    نوشته ها:
    666
    تشکر شده:
    61
    محل سکونت:
    سرزمين آرش كمانگير
    206 امنيتش در برابر سرقت هم بالاست.

    اگه گير آوردي هم زانتيا نخر.:happy:
     
  11. bloody

    bloody کاربر فعال علم و دانش کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏19 آپریل 2007
    نوشته ها:
    1,226
    تشکر شده:
    13
    محل سکونت:
    IRAN
    واقعا زانتیا بخری پولتو دور ریختی ماشین عهد قل قل میرزا ،اه اه !!!
     
  12. vahiddddd

    vahiddddd Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏4 می 2006
    نوشته ها:
    1,043
    تشکر شده:
    352
    ورنا
    206(تيپ 6)
    لوگان
     
  13. soroush_shz

    soroush_shz Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏13 سپتامبر 2009
    نوشته ها:
    438
    تشکر شده:
    42
    محل سکونت:
    shiraz
    از همه دوستان ممنونم خیلی کمکم کردید .
    در جواب چند تا از دوستان بگم ترجیح میدم نو بخرم اخه کار کرده به دلم نمیشینه از طرفی معلوم نیست صاحب قبلیش چه بلایی سر ماشین اورده . ولی در کل از همه پیشنهادات ممنونم
     
  14. avajang.com .leftavajang.com.right
  15. bh_hellboy

    bh_hellboy Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏17 سپتامبر 2007
    نوشته ها:
    338
    تشکر شده:
    7
    محل سکونت:
    Tabriz
    اگه ماشین خانوادگی میخوای و جادار سمند EF7 بگیر (در حالت بنزین تیپ 5 رو لوله کرد! با قیمت 16.800 حدودآ)
    اگه مشکل جا نداری و خودرو با مصرف بهینه تر و ایمن تر و جمع و جورتر میخوای V8 بگیر(فکر کنم حدود 16)
    اگه هم خوانوادگی میخوای هم مصرف پایین تر و البته با قیافه این قوطی کبریت مشکلی نداری لوگان فول بگیر (قیمت 15.200)
    اگرم دنبال قیافه و پرستیژ (- ایمنی - مصرف بهینه) هستی صاف برو پرشیا بگیر (ای بی اس دارش+گاز سوز باید حدود19 باشه) :D

    البته اینا نظر منه :rolleyes:
     
    Last edited: ‏17 می 2010
  16. farzan.B

    farzan.B همکار بازنشسته کاربر فعال

    تاریخ عضویت:
    ‏5 ژانویه 2009
    نوشته ها:
    2,225
    تشکر شده:
    1,234
    محل سکونت:
    مهرشهر
    206 تیپ دو بگیر .. با بخار بنزین راه میره .. البته تیپ3 بهتره !
    ترجیحا سفارشی بگیر ..
    امنیت داری ..
    شتاب داری ..(تو رنج خودش)
    راحتی و لذت رانندگی داری ..
    کلاس هم داره ..
    می تونی اضافه ی پولت رو هم خرجش کنی ... یا کارت سوخت بخری ! :دی
    خرجش کمی بالاتر از ماشین های دیگست ولی خب داری 15 تومان پول میدی .. نداری خرجش کنی ؟ پس بهتره نخری ..
    والاه با این نوناش ...:happy:
     
  17. ALPINER

    ALPINER Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏5 سپتامبر 2009
    نوشته ها:
    666
    تشکر شده:
    61
    محل سکونت:
    سرزمين آرش كمانگير
    100% تائيد ميشه (پست #7) . اگر با شتاب بالاتر مي خواي تيپ 6 رو بگير. (دنده اتومات + موتور 1600 سي سي)
     
  18. bh_hellboy

    bh_hellboy Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏17 سپتامبر 2007
    نوشته ها:
    338
    تشکر شده:
    7
    محل سکونت:
    Tabriz
    دوستمون ماشین رو برای طی مسافت بیرون شهری میخوان توجه داشته باشین!
     
  19. ALPINER

    ALPINER Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏5 سپتامبر 2009
    نوشته ها:
    666
    تشکر شده:
    61
    محل سکونت:
    سرزمين آرش كمانگير
    تو پستها كه چيزي من نديدم. ايشان مي خوان بروند دانشگاه. شايد دانشگاهش خيلي دور نباشه. بهرحال اگر دور هم باشه 206 با مصرف كمش جوابگو خواهد بود. شتاب و سرعت بيشتر موتور 1600 و سرعت كمتر و هزينه كمتر موتور 1400;)
     
  20. bh_hellboy

    bh_hellboy Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏17 سپتامبر 2007
    نوشته ها:
    338
    تشکر شده:
    7
    محل سکونت:
    Tabriz
    آخه هر کسی میگه برای رفت و آمد به دانشگاه آخر سر معلوم میشه یه شهر دیگس :دی
    من کلآ با 206 حال نمیکنم بیشتر از یه ساعت بشینم پشت فرمونش احساس خفگی بهم دست میده عقب هم که ... ولی واسه داخل شهر بسیار ایده آل تشریف داره :D
    بعدشم دوستمون فرمودن میخوان ماشین نو بگیرن پس تیپ 5 میره کنار (تیپ 6 هم که ... 18.5 ارزشش رو داره؟؟) میمونه تیپ2(14 تومنی) و3 (15.5 تومنی) _ هردو 1400 75 اسبی !!! یعنی شتاب در حد پراید :دی_ با صندوقدارهای جور واجور که بهترینش به نظر من V8 هست( TU5 105 اسبی و 16.6 تومنی).

    در حالی که میشه با 15.200 لوگان فول گرفت که شتاب و مصرفش در حده 206 های TU5 هست و ایمنی(ABS+ ایربگ+ضربه پذیری بیشتر) بهتر از اونا + قابلیت دوگانه سوز شدن + جاداری بسیار بیشتر از حانواده 206 داره.فقط قیافش مورد داره که با انتخاب رنگ مشکی یا سفید و یکم ارت و رینک و لاستیک بهتر قابل تحمل(تر) میشه:D

    یا سمند EF7 (16.5 تومنی) که هم دوگانه سوزه هم موتورش(در حالت گاز و بنزین) خوبه هم جاداره هم مال جادس هم قطعاتش ارزونتر و زیادتره هم مصرفش مثل ، TU5 206 بهینس (یورو 4 داره).
    انتخاب بستگی داره به انتظاری که از ماشین میره:)


    پ.ن:این دوستمون هم انگار مارو گزاشته سر کار خبری از خودش نیست :lol:
     
  21. ALPINER

    ALPINER Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏5 سپتامبر 2009
    نوشته ها:
    666
    تشکر شده:
    61
    محل سکونت:
    سرزمين آرش كمانگير

    هيچ پستي نگفته تيپ 5 بگير چون 3 سالي ميشه كه توليد نمي شه.
    لوگان هم تو اروپا به يك خودرو كار معرونه. بادوام و كم استهلاك ولي راحتي و آسايش كافي براي راننده نداره. قيافهاش هم كه فبها.
    بازهم پرشياي موتور 1600 رو من پيشنهاد مي كنم كه قيافه اش عاليه. شايد اين دوستمون بخواد دانشجويان محترمه ديگر رو هم براي ثوابش برسونه;) ركاب خور پرشيا حرف نداره.:lol: البته اونهائي كه داشتند مي گفتند.

    پ.ن: آره از دوستمون خبري نيست ولي شايد براي ديگران مفيد باشه.
     
  22. bh_hellboy

    bh_hellboy Registered User

    تاریخ عضویت:
    ‏17 سپتامبر 2007
    نوشته ها:
    338
    تشکر شده:
    7
    محل سکونت:
    Tabriz
    دنده اتوماتیک :( 20 میلیون :wacko: