برگزیده های پرشین تولز

Seymari1369

Registered User
تاریخ عضویت
13 می 2016
نوشته‌ها
136
لایک‌ها
17
سن
33
دادخواست علیه بازیگر اول مرد سال گذشته

پس از رسوایی هاروی واینستاین، سونامی شدید افشاگری درباره آزار جنسی چهره‌های سرشناس هالیوود به راه افتاده است!

در تازه ترین اتفاق، کمرون باسرت با به امضا گذاشتن دادخواستی اینترنتی خطاب به آکادمی علوم و هنرهای سینمایی و رئیس این نهاد قصد دارد مانع از حضور برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد سال گذشته، کیسی افلک در مراسم امسال به دلیل ارتکاب آزار و اذیت جنسی شود. کیسی افلک سال گذشته برای بازی در فیلم «منچستر بای د سی» برنده اسکار شد.

این کارگردان ادعا کرده که در سال 2010 هنگامی که افلک مشغول بازی در فیلم مستند-داستانی «من هنوز اینجام» بوده، دو زن همکارش را با فرستاذدن پیام‌های تهدیدآمیز و پیشنهادهای بی‌شرمانه مورد آزار قرار داده است!

کمرون باسرت که فیلم‌های «جیوتا» و «48 ساعت اخیر» و سریال «شام با مامان» را ساخته معتقد است فیلم‌ها وقتی بهتر می‌شوند که تنوع جنسیتی عوامل و سازندگان بیشتر شود و تا وقتی زن‌ها در محل کار مورد آزار قرار می‌گیرند، این اتفاق نمی‌افتد.

بر اساس سنت آکادمی علوم و هنرهای سینمایی، برنده اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد در مراسم اهدای جوایز سال بعد، اسکار بهترین بازیگر زن را اهدا می‌کند و حالا کمرون باسرت قصد دارد با درخواستی که مطرح کرده، مانع از حضور کیسی افلک در مراسم اسکار 2018 شود: «اهدای جایزه در مراسم اسکار افتخاری‌ست که کیسی افلک لایق آن نیست. به آکادمی بگویید کار درست را انجام دهد.»
 
بالا