برگزیده های پرشین تولز

دارایی های مصادره شده خود را در صرافی بیترکس آزاد کنید! + شرح کامل نحوه آزادسازی دارایی

ReZaTaK7

Registered User
تاریخ عضویت
2 نوامبر 2011
نوشته‌ها
534
لایک‌ها
148
محل سکونت
Manga City
bittrex-international-halts-service-in-venezuela-and-30-more-countries.jpg

صرافی بیترکس طی ایمیلی به تمامی کاربرانی که حساب آنها مسدود و دارایی آنها بلوکه شده بود، اعلام کرده است که طی شرایطی می توانند حساب خود را آزاد کنند. در این ایمیل، فایلی ارسال شده که در آن شرایط آزادسازی سرمایه شرح داده شده است.

صرافی بیترکس در سال ۲۰۱۷ حساب تمام ایرانیانی که در این صرافی سرمایه داشته اند را مسدود کرد و حدود دو سال است که این حساب ها مسدود می باشد و کاربران ایرانی دسترسی به سرمایه های خود ندارند.

طی ایمیلی که به کاربران ارسال شده است فایلی ضمیمه شده که در زیر ترجمه فایل مربوطه را برای شما قرار داده ایم و تمامی کارهایی که باید در خصوص آزاد سازی حساب خود انجام دهید به طور کامل و با جزییات شرح داده شده است.

قابل ذکر است با انتشار این خبر افراد سودجو در بسترهای مختلفی مانند گروه های تلگرامی یا سایر شبکه های اجتماعی اقدام به سواستفاده کردند و با دادن وعده هایی مانند آزاد کردن حساب های ایرانی در پی کسب درآمد هستند. توصیه میشود حتما آموزش های این مطلب را مطالعه کرده و خودتان طبق دستورالعمل پیش بروید.

دستورالعمل های مربوط به انتقال ارز دیجیتال در حساب بیترکس
شما یک حساب ارز دیجیتال در بیترکس دارید. دفتر کنترل دارایی های خارجی آمریکا (OFAC) مجوزی به بیترکس اعطا کرده است تا ارز دیجیتال را به حساب دیگری انتقال دهید. این امر با برآورده شدن شرایط زیر ارائه می‌شود:

۱- باید ارز دیجیتال را به سرویس کیف پول میزبانی شده یا صرافی ارز دیجیتال انتقال دهید. نباید ارز دیجیتال را به کیف پول دسکتاپ یا سخت افزاری انتقال دهید.

۲- کیف پول میزبانی شده یا صرافی ارز دیجیتال که مشخص کرده اید باید:

  • الف) خارج از خاک آمریکا قرار داشته باشد.
  • ب) نباید به فرد یا نهاد آمریکایی متعلق باشد یا توسط آن کنترل شود، در غیر این صورت در معرض قوانین OFAC خواهد بود.
  • پ) نباید در کشور یا منطقه ای قرار داشته باشد که تحت تحریم های آمریکا می‌باشد (کشورهایی نظیر ایران، کوبا، کره شمالی، سوریه و منطقه کریمه اکراین)
  • ت) نباید در فهرست نهادهای تحریم شده OFAC قرار داشته باشد و یا متعلق به یکی از افراد یا نهادهای تحت تحریم OFAC باشد یا توسط آن کنترل شود.
۳- حسابی که دارای ارز دیجیتال خواهد شد، در هر کیف پول یا صرافی ارز دیجیتال که باشد باید فقط متعلق به شما باشد یا توسط شما کنترل شود. شما نمی‌توانید ارز دیجیتال را به حسابی که متعلق به فرد یا نهاد دیگری است و توسط آنها کنترل می‌شود ارسال کنید. هم چنین نمی‌توانید ارز دیجیتال را به حساب مشترک متعلق به شما و فردی دیگری انتقال دهید.

شما باید این فرم را کامل کرده و با ایجاد تیکت پشتیبانی در support.bittrex.com و ضمیمه کردن این فرم به تیکت، آن را به صرافی بیترکس ارسال کنید. مهلت ارسال فرم کامل شده به بیترکس تا یکم مارس ۲۰۲۰ (۱۱ اسفند ۹۸) می‌باشد تا زمان کافی برای پردازش درخواست برداشت شما به بیترکس داده شود.

نکته: برای ایجاد کردن تیکت پشتیبانی، باید حساب پشتیبانی ایجاد کنید. لطفاً از آدرس ایمیل مطابق با حساب کاربری بیترکس خود برای ایجاد حساب پشتیبانی استفاده کنید.

صرافی بیترکس پس از دریافت فرم کامل شده از شما، ارزیابی خواهد کرد که آیا فرم شما کامل پر شده است یا خیر و کیف پول یا صرافی ارز دیجیتال و آدرس واریز که ارائه داده اید با شرایط فوق مطابقت دارد یا خیر. ممکن است بیترکس برای انتقال ارزهای دیجیتال حساب شما به آدرس واریز ارائه شده، به اطلاعات و اسناد بیشتر نیاز داشته باشد. اگر بیترکس درخواست انتقال شما را تایید کند، ارزهای دیجیتال موجود در حساب شما به آدرس واریز که در فرم مورد نظر مشخص کرده اید انتقال خواهد یافت.

پیدا کردن صرافی ارز دیجیتال یا کیف پولی که مطابق با شرایط فوق باشد به عهده شما است و بیترکس به شما هیچگونه پیشنهاد برای این موضوع ارائه نخواهد داد.

تراکنش های ارز دیجیتال غیرقابل برگشت می‌باشند. بیترکس مسئول اشتباهات ناشی از آدرس های نامعتبر ارائه شده توسط شما نخواهد بود. به علاوه، اگر موجودی حساب شما کمتر از حداقل مورد نظر باشد نخواهید توانست که ارزهای دیجیتال را برداشت کنید.

فرم هایی که باید پر کنید:
اطلاعات حساب بیترکس

%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%DB%8C%D8%AA%D8%B1%DA%A9%D8%B3.png


اطلاعات صرافی ارز دیجیتال یا سرویس کیف پول
لطفاً اطلاعات زیر را برای هر کدام از سرویس های کیف پول یا صرافی های ارز دیجیتال (که به آن صرافی می‌گوییم) که مایل به انتقال ارز دیجیتال خود به آن هستید را ارائه دهید. نکته: یک نوع ارز دیجیتال به چندین صرافی انتقال داده نمی‌شود. برای مثال، نمی‌توانید بیت کوین را به دو صرافی ارسال کنید.

%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%B5%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C.png

%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%B5%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D9%85.png


مجوز
با ارسال این فرم های بالا به بیترکس شما تایید می‌کنید که:

۱- اطلاعاتی که در این فرم ارائه داده اید، دقیق و کامل می‌باشند.

۲- هرگونه اطلاعات یا مطلبی که در آینده در اختیار بیترکس قرار خواهید داد، دقیق و کامل خواهند بود.

۳- آدرس های واریز که ارائه داده اید توسط سرویس کیف پول یا صرافی ارز دیجیتال مربوطه کنترل می‌شود. به عبارت دیگر، آدرس های واریز ارائه شده برای کیف پول یا صرافی ارز دیجیتال شماره یک توسط سرویس کیف پول یا صرافی ارز دیجیتال شماره یک کنترل می‌شود.

۴- هر کدام از سرویس های کیف پول یا صرافی های ارز دیجیتال مشخص شده، تمام ارزهای دیجیتال که از بیترکس و از جانب شما دریافت کنند در حساب متعلق به شما قرار خواهد داد.

۵- سرویس کیف پول مشخص شده از جانب شما: الف) نباید در آمریکا قرار داشته باشد. ب) نباید متعلق به فرد یا نهاد آمریکایی باشد و یا توسط آنها کنترل شود، در غیر این صورت تحت قوانین OFAC می‌باشد. پ) نباید در کشور یا منطقه های تحت تحریم های آمریکا (نظیر ایران، کوبا، کره شمالی، سوریه و منطقه کریمه اکراین) قرار داشته باشد. ت) نباید در فهرست نهادهای تحت تحریم OFAC قرار داشته باشد یا متعلق به فرد یا نهاد تحت تحریم OFAC باشد.

به روز رسانی:

صرافی بایننس جواب رد به کاربران ایرانی داد!
کاربران ایرانی طی شرایط اعلام شده توسط صرافی بیترکس به دنبال صرافی معتبری می باشند که به ایرانیان خدمات ارائه می دهند. در این بین کاربرانی از بایینس پرسیده اند که آیا می توانند سرمایه خود را به حساب بایننس واریز کنند و پاسخ بایینس بدین صورت است:

طبق شرایط پیش آمده؛ پیشنهاد می کنیم که سرمایه خود را به صرافی که به ایران خدمات عرضه می کند ارسال کنید. آدرس واریز برای کاربران ایرانی مخفی و پنهان خواهد بود.
بایننس تا جایی که از دستش برمی‌آید تلاش می‌کند تا برای بیشترین کاربران سراسر جهان در دسترس قرار گیرد. بایننس هم چنین این حق را دارد تا بازارها و کشورهایی که در آن فعالیت می‌کند را انتخاب کند و ممکن است خدمات خود را برای بعضی از کشورها محدود یا ممنوع کند. این تصمیم با مشاوره و بررسی پیشنهادات دریافت شده از جانب فهرست تحریم های شورای امنیت سازمان ملل و OFAC اتخاذ می‌شود اما محدود به این موارد نمی‌باشد، و با عرض تاسف باید بگوییم که نمی‌توانیم این سرویس را برای کاربران کشور شما ارائه دهیم. این موضوع شخصی نیست اما از شما معذرت می‌خواهیم اگر به شخصیت شما اهانتی شده است.


photo_2019-11-09_15-22-47.jpg


صرافی های بزرگی که موظف به رعایت قوانین بین المللی می باشند، در راستای عرضه خدمات به لیست کشورهای تحریم با مسائل قانون گذاری مواجه می شوند. این صرافی ها معمولا کشورهای تحریم را جز لیست سیاه خود قرار داده اند و در صورتی که خدماتی به این کشورها ارائه دهند، خود تخلف کرده و با جریمه های هنگفتی مواجه می شوند.

بایننس نیز یکی از صرافی های بزرگی است که دیگر به کاربران ایرانی خدمات عرضه نمی کند و در این ایمیل بیان کرده است که سرمایه خود را به این صرافی واریز نکنید، زیرا امکان برداشت سرمایه را به کاربران ایرانی نمی دهد و سرمایه اینبار در صرافی بایننس بلوکه می شود.

کیف پول هایی که به صرافی بیترکس معرفی می کنید باید Hosted Wallet باشد
صرافی بیترکس اعلام کرده است که کیف پول هایی که برای انتقال سرمایه انتخاب می کنید حتما باید hosted wallet باشد. کیف پول هاستد در واقع کیف پولی است که کنترل کلید های خصوصی آن در دست خود افراد نمی باشد و در اختیار شخص ثالث است و حتما به احراز هویت نیاز دارد.
تمام صرافی های متمرکز کیف پول هاستد محسوب می شوند و کلید خصوصی در اختیار خود صرافی می باشد. همچنین باید توجه داشته باشید که آدرس کیف پولی که می دهید باید احراز هویت شده باشد.

پس از ارسال فایل چکار باید کرد؟
طی مدت زمانی که بیترکس این خبر را اعلام کرد، بسیاری اقدام به ارسال فایل و معرفی صرافی کرده اند که طی آن بیترکس مدارک بیشتری را از کاربران جویا می شود.
پس اینکه فایل خود را ارسال کردید، بیترکس از شما می خواهد تا از خود به همراه کارت شناسایی و برگه ای که نام بیترکس و تاریخ آن روز را درج کرده اید عکس بگیرید و ارسال کنید. برای هر درخواستی که ارسال می کنید علاوه بر فایل ارسالی این سه مورد نیز باید ارسال شود. در ضمن عکس شما باید از سه زاویه راست، مستقیم و چپ گرفته شود. برای این نوع احراز هویت بیترکس ایمیل زیر را ارسال می کند:

احراز هویت مورد نیاز
لطفاً مدرک شناسایی معتبر (دولتی) و عکسی از خود ارائه دهید که مدارک شناسایی طوری در دستان شما باشد تا بتوانیم چهره و اطلاعات شما را با هم مطابقت دهیم. هم چنین با در دست داشتن کاغذی که کلمه بیترکس و تاریخ امروز را بر روی آن نوشته اید عکسی برای ما ارسال کنید. لطفاً اطمینان حاصل کنید که نوشته های مدرک شناسایی شما در عکس خوانا باشد.
موارد مورد نیاز: لطفا ۳ عکس از خود ارسال کنید. یک عکس از روبرو، یک عکس از نیم رخ راست و یک عکس از نیم رخ چپ. هر سه عکس برای تمام درخواست ها مورد نیاز است.
%D8%A8%DB%8C%D8%AA%D8%B1%DA%A9%D8%B3.jpg


پس از اینکه عکس و مدارک دیگر را ارسال می کنید، بیترکس به شما ایمیلی می دهد مدارک شما را بررسی و پاسخ را ایمیل می‌کند.اما پاسخگویی بیترکس به ایمیل ها حدود دو هفته ای زمان می برد زیرا تیم آنها معتقد است، فایل ها توسط متخصصین بررسی می شود. اما از آنجایی که زمان زیادی صرف می شود تا این صرافی پاسخ خود را ایمیل کند، بسیاری از کاربران به بیترکس ایمیل زده و جویای پاسخ شده اند. پاسخ بیترکس ایمیل زیر به یکی از کاربران بوده است:

در این خصوص، ما نمی‌توانیم با چت و تیکت های بیشتر شما را راهنمایی کنیم. ما تمایل شما به حل این مسأله را درک می‌کنیم، هرچند این مسأله باید توسط متخصصان ما مدیریت و برطرف شود. لطفاً از ایجاد تیکت جدید یا چت خودداری کنید زیرا می‌تواند منجر به تاخیر در رسیدگی به این مسأله شود.

photo_2019-12-30_16-45-57.jpg


صرافی HitBTC
بیترکس به کاربرانی که این صرافی را معرفی کرده اند جواب منفی داده و این صرافی را رد کرده است. این صرافی از لیست صرافی هایی که مورد قبول بیرتکس است حذف شد.

رد صرافی های هیوبی و کوینکس (Coinex)
این دو صرافی به دلیل اینکه کاربران زیادی به آنها ایمیل زده که آیا دریافت واریزی های بلوکه شده از بیترکس را قبول می کند یا نه و یا به کاربران ایرانی خدمات می دهند، اخطار جدی داده و قوانین خود را تغییر دادند. کوینکس که ایران را در لیست سیاه کشورها خود نداشت، ایران را نیز در این لیست قرار داد.
البته صرافی بیترکس این دو صرافی را هم رد کرد و به عنوان صرافی که بتوان دارایی ها را به آنجا انتقال داد قبول نکرد. پاسخ این صرافی به کاربران این چنین بود:
از درخواست شما متشکریم. درخواست برداشت شما با مقررات خدمات کوینکس در تناقض است. پس از بررسی اطلاعات ارائه شده، متاسفانه باید به شما اطلاع بدهیم که نیم توانید درخواست برداشت خود از صرافی بیترکس و واریز به صرافی کوینکس را انجام دهیم. اگر می‌خواهید درخواست خود را ادامه دهید، لطفا پیش نیازهای ذکر شده در نامه اصلی ما را بررسی کنید و نسخه اصلاح شده با صرافی یا کیف پول جایگزین ثبت کنید.
با تشکر
%DA%A9%D9%88%DB%8C%D9%86%DA%A9%D8%B3.jpg


برای انتخاب صرافی ها بهترین روش این است که در سایت کوین مارکت کپ به قسمت صرافی ها رفته و هر صرافی را انتخاب کرده و قسمت قوانین آن را برررسی کنید که اسم ایران در لیست سیاه قرار دارد یا خیر. اگر اسم ایران در لیست سیاه وجود نداشت در صرافی با آی پی ایران حسابی باز کنید و همچنین احراز هویت دو مرحله ای را در صرافی ایجاد کنید. پس از اینکه حساب شما ایجاد شد صرافی را به بیترکس به همراه فایل ارسال کنید و منتظر پاسخ بمانید.

با توجه به اینکه دو هفته زمان می برد تا بیترکس به درخواست ها پاسخ دهد به نظر می رسد تا ۱۱ اسفند فرصت زیادی باقی نیست. پس بهتر است چندین صرافی را با هم انتخاب کنید و ارسال کنید. در نظر داشته باشید هنگامی که می خواهید نام صرافی را در فایل اضافه کنید، بهتر است پی دی اف بیترکس را تغییر ندهید و صرافی های دیگر را هر یک در پی دی اف جداگانه ای ارسال کنید.
اگر شما نیز اطلاعات بیشتری در این خصوص دارید با ما به اشتراک بگذارید.
 

mehrdadb3

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,652
لایک‌ها
2,224
صرافی Okex رو هم قبول نکردن
همچنین bitrue که من فرستادم و گفتن حتما اسم اکانت هولدر باید یکی باشه اینجوری هر صرافی بخوایی اسم و فامیل بدی باید کامل وریفای کنی که اونم نمیشه
کلا سر کاریم
 

ReZaTaK7

Registered User
تاریخ عضویت
2 نوامبر 2011
نوشته‌ها
534
لایک‌ها
148
محل سکونت
Manga City
صرافی Okex رو هم قبول نکردن
همچنین bitrue که من فرستادم و گفتن حتما اسم اکانت هولدر باید یکی باشه اینجوری هر صرافی بخوایی اسم و فامیل بدی باید کامل وریفای کنی که اونم نمیشه
کلا سر کاریم
چندجایی مطلب خوندم اونام نظرشون این بود که بیترکس داره این کارو میکنه که رسما پولا رو بالا بکشه چون با این شروطی که گذاشته رسما هیچ صرافی با این شرایط پیدا نمیشه
bitrue مورد تایید بیترکس بود؟ اگه هردو اکانت مشخصات یکی باشه اوکی؟ اصلا bitrue وریفای ایرانیا رو قبول میکنه ؟
 

mehrdadb3

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2006
نوشته‌ها
2,652
لایک‌ها
2,224
چندجایی مطلب خوندم اونام نظرشون این بود که بیترکس داره این کارو میکنه که رسما پولا رو بالا بکشه چون با این شروطی که گذاشته رسما هیچ صرافی با این شرایط پیدا نمیشه
bitrue مورد تایید بیترکس بود؟ اگه هردو اکانت مشخصات یکی باشه اوکی؟ اصلا bitrue وریفای ایرانیا رو قبول میکنه ؟
okex رو همون اول ردش کرد ولی bitrue رو که زدم بهم پیام دادم عکس پاسپورتت رو بفرست فرستادم بعدش گفتم اسم اکنتت یکی نیستش و از این حرفها . تو bitrue هم اگر بخوایی اسم وارد کنی حتما باید وریفای کنی
 

javadth

کاربر فعال پرشین تولز، همکار بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
28 جولای 2012
نوشته‌ها
13,880
لایک‌ها
15,983
محل سکونت
@takhfif_100
bitmart چطور ؟
 

ReZaTaK7

Registered User
تاریخ عضویت
2 نوامبر 2011
نوشته‌ها
534
لایک‌ها
148
محل سکونت
Manga City
نمیدونم چون با ای پی ایران وارد نشدم اطلاع ندارن که ایرانیم بخاطر احراز هویت نکردن اکانتم رو غیرفعال کردن
پرشین تولز چقدر خلوت شده انگار قبرستونه o_O
 

javadth

کاربر فعال پرشین تولز، همکار بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
28 جولای 2012
نوشته‌ها
13,880
لایک‌ها
15,983
محل سکونت
@takhfif_100
نمیدونم چون با ای پی ایران وارد نشدم اطلاع ندارن که ایرانیم بخاطر احراز هویت نکردن اکانتم رو غیرفعال کردن
پرشین تولز چقدر خلوت شده انگار قبرستونه o_O
تو توییتر دیدم یه نفر هر روز داره تبلیغات میخره از توییتر که مینویسه بیترکس پولش رو بالا کشیده
 

ReZaTaK7

Registered User
تاریخ عضویت
2 نوامبر 2011
نوشته‌ها
534
لایک‌ها
148
محل سکونت
Manga City
bittrex_unlock_iranian_accounts.jpg

طبق شواهد و گفته کاربران، صرافی بیترکس اقدام به پرداخت سرمایه کاربران ایرانی کرده است و برخی از کاربران موجودی حساب خود در صرافی بیترکس را دریافت کرده اند.


امروز کاربران بسیاری اعلام کردند که بیترکس مبالغ سرمایه آنها را به کیف پول یا صرافی های معرفی شده واریز کرد. بیترکس صرافی آمریکایی است که در سال ۲۰۱۷ بدون اینکه به کاربران اطلاعی بدهد و یا اجازه برداشت از حساب ها را امکان پذیر کند، حساب تمام کاربران ایرانی در این صرافی را بست و سرمایه ها بلوکه شد.

چندین ماه پیش در تاریخ ۱۶ آبان این صرافی اعلام کرد که طبق شرایط و ضوابط تعیین شده، کاربران ایرانی می توانند سرمایه های خود را از این صرافی خارج کنند. اما این شرایط در واقع همانند هفت خان رستم بود زیرا طی این چند ماه هر صرافی که به بیترکس معرفی می شد، معمولا پذیرفته نمی شد.

اما اکنون طبق گزارش کاربران، صرافی بیترکس واریزی آنها را انجام داده است. صرافی های معرفی شده که پذیرفته شده اند، بایننس، کوکوین و crex24 می باشند. طبق گفته ها پرداخت ها از ۱۰۰۰ تا ۱۴۰۰۰ دلار بوده اند و واریز شدند.

صرافی بایننس در خصوص دریافت واریزی های بیترکس به کاربران گفته بود که بهتر است این کار را انجام ندهند و نمی توانند این سرویس را در اختیار کاربران ایرانی قرار دهند. اما حالا عده زیادی از کاربران تایید کردند که آنها بایننس را به عنوان صرافی معرفی کرده بودند که بیترکس فایل آنها را پذیرفته و کوین ها را واریز کرده است. البته باید به این نکته توجه داشت، از آنجایی که بایننس اعلام کرده بود این سرویس را در اختیار کاربران قرار نمی دهد، ممکن است به هنگام واریز مبالغ زیاد به حساب، کاربران با مشکلاتی از طرف بایننس مواجه شوند و حساب آنها مسدود شود تا احراز هویت کنند. البته تمامی این ها در حد حدس و گمان است اما پیشگیری بهتر از درمان است.

همچنین تا به حال گزارش شده است افرادی که صرافی های کوکوین و crex24 را معرفی کرده اند نیز موجودی خود را دریافت کرده اند. اما بهتر است به صرافی های شناخته شده که در این حوزه معتبر می باشند بسنده کنید.

متن آخرین ایمیلی که بیترکس پس از انجام واریزها ارسال کرده بود به صورت زیر بود:

Thank you for the information you have provided. At this time we are processing your withdrawal request. This process may take some time, and as such we
greatly appreciate your continued patience. For your convenience you will find a copy of your current balances attached.



از اطلاعاتی که ارائه دادید متشکریم. اکنون در حال پردازش درخواست برداشت شما هستیم. این پروسه ممکن است زمانبر باشد و از صبر شما کمال تشکر را داریم. برای راحتی کار شما، کپی از موجودی حسابتان را پیوست کردیم.

پس از دریافت این ایمیل ظاهرا بیترکس موجودی شما را واریز می کند.

البته شایان ذکر است که پول تمامی افراد واریز نشده است و به نظر می رسد بیترکس به ترتیب اقدام به واریز سرمایه کرده است. نیازی به نگرانی نیست و تنها کافی است مشخصات فایل را به درستی وارد کنید تا پرونده شما در دست بررسی قرار گیرد. در خصوص اینکه فایل را چگونه ارسال کنید می توانید مقاله دارایی های مصادره شده خود را در صرافی بیترکس آزاد کنید! را مطالعه کنید.

توجه داشته باشید که بیترکس تنها تا تاریخ یک مارس ۲۰۲۰ (۱۱ اسفند ۹۸) به کاربران فرصت داده است تا فایل خود را ارسال کنند و اگر هنوز فایل خود را ارسال نکرده اید حتما زمان تقریبی برای بررسی پرونده خود را در نظر بگیرید. تقریبا حدود ۲ هفته یا کمتر زمان می برد تا بیترکس پاسخ تایید فایل شما را بدهد. اگر صرافی شما تایید نشود دوباره باید فایل جدید به همراه صرافی جدیدی ارسال کنید.

منبع
 

javadth

کاربر فعال پرشین تولز، همکار بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
28 جولای 2012
نوشته‌ها
13,880
لایک‌ها
15,983
محل سکونت
@takhfif_100
بیترکس چطور تشخیص میده که مثلا من ادرس کدوم صرافی رو دادم ؟

ممکنه اسم یه صرافی رو بدم الکی ولی ادرس کیف پول بایننس رو بدم ؟
 

ReZaTaK7

Registered User
تاریخ عضویت
2 نوامبر 2011
نوشته‌ها
534
لایک‌ها
148
محل سکونت
Manga City
بیترکس چطور تشخیص میده که مثلا من ادرس کدوم صرافی رو دادم ؟

ممکنه اسم یه صرافی رو بدم الکی ولی ادرس کیف پول بایننس رو بدم ؟
جواد جان من نمیدونم چطوری میخواد تشخیص بده اما چ نیازی به این کار هست این صرافی خودش مرض داره بهتره بهونه دستش ندیم
 

javadth

کاربر فعال پرشین تولز، همکار بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
28 جولای 2012
نوشته‌ها
13,880
لایک‌ها
15,983
محل سکونت
@takhfif_100
جواد جان من نمیدونم چطوری میخواد تشخیص بده اما چ نیازی به این کار هست این صرافی خودش مرض داره بهتره بهونه دستش ندیم

من الان یه سری از کوینهام رو فقط میتونم به بایننس انتقال بدم

خب اینام که میگن به بایننس انتقال نمیدن بایننس هم قبول نمیکنه
 

ReZaTaK7

Registered User
تاریخ عضویت
2 نوامبر 2011
نوشته‌ها
534
لایک‌ها
148
محل سکونت
Manga City
من الان یه سری از کوینهام رو فقط میتونم به بایننس انتقال بدم

خب اینام که میگن به بایننس انتقال نمیدن بایننس هم قبول نمیکنه
والا تو پستی که این سایت گذاشته و منم از همینجا برداشتم بایننس و کوکوین . crex24 رو قبول کرده بیترکس اما از اونجایی که خود بایننس گفته قبول نمیکنم یکم ممکنه باعث مشکل شه وگرنه بیترکس به بایننس هم انتقال داده طبق گفته این پست
 

javadth

کاربر فعال پرشین تولز، همکار بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
28 جولای 2012
نوشته‌ها
13,880
لایک‌ها
15,983
محل سکونت
@takhfif_100
والا تو پستی که این سایت گذاشته و منم از همینجا برداشتم بایننس و کوکوین . crex24 رو قبول کرده بیترکس اما از اونجایی که خود بایننس گفته قبول نمیکنم یکم ممکنه باعث مشکل شه وگرنه بیترکس به بایننس هم انتقال داده طبق گفته این پست
من برای hitbtc و. livecoin زدم ببینم چی میشه
 

javadth

کاربر فعال پرشین تولز، همکار بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
28 جولای 2012
نوشته‌ها
13,880
لایک‌ها
15,983
محل سکونت
@takhfif_100
Thank you for your submission. The withdrawal requested would be in violation of HitBTC's Terms of Service. After reviewing what you have provided, we regret to inform you we are unable to complete the requested withdrawal to HitBTC. If you would like to continue with this request, please review the requirements outlined in our original letter and submit a revised copy with an alternate exchange or hosted wallet service.​
 

ReZaTaK7

Registered User
تاریخ عضویت
2 نوامبر 2011
نوشته‌ها
534
لایک‌ها
148
محل سکونت
Manga City
Thank you for your submission. The withdrawal requested would be in violation of HitBTC's Terms of Service. After reviewing what you have provided, we regret to inform you we are unable to complete the requested withdrawal to HitBTC. If you would like to continue with this request, please review the requirements outlined in our original letter and submit a revised copy with an alternate exchange or hosted wallet service.​
یه صرافی دیگه بهشون بده توی Crex24 اگه کویینهات هست همینو بده
میگم من اکانت بیترکسم مشخصات نداره فردا که بگن باید مشخصاتی که دادی باید با اکانت بیترکس یکی باشه الان وارد کنم عیب نداره ؟ نمیگن چرا الان وارد کردی؟ بعد تو لیست کشورهاش ایران رو نداره کدوم رو انتخاب کنم ؟
 

pool

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
24 می 2006
نوشته‌ها
3,838
لایک‌ها
10,697
فقط میخواد وجه قانونی به دزدیش بده خودتون خسته نکنید اینطوری احتمال شکایت در آینده رو از خودش منتفی میکنه, اصلا این همه بچه بازی لازم نداره میتونست آدرس کیف پول درخواست کنه
 

ReZaTaK7

Registered User
تاریخ عضویت
2 نوامبر 2011
نوشته‌ها
534
لایک‌ها
148
محل سکونت
Manga City
فقط میخواد وجه قانونی به دزدیش بده خودتون خسته نکنید اینطوری احتمال شکایت در آینده رو از خودش منتفی میکنه, اصلا این همه بچه بازی لازم نداره میتونست آدرس کیف پول درخواست کنه

دیروز بعد از دریافت این ایمیل دارایی ـم رو پس دادن

Thank you for the information you have provided. At this time we are processing your withdrawal request. This process may take some time, and as such we
greatly appreciate your continued patience. For your convenience you will find a copy of your current balances attached.
 

kamnourbakhsh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 نوامبر 2020
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
36
bittrex-international-halts-service-in-venezuela-and-30-more-countries.jpg

صرافی بیترکس طی ایمیلی به تمامی کاربرانی که حساب آنها مسدود و دارایی آنها بلوکه شده بود، اعلام کرده است که طی شرایطی می توانند حساب خود را آزاد کنند. در این ایمیل، فایلی ارسال شده که در آن شرایط آزادسازی سرمایه شرح داده شده است.

صرافی بیترکس در سال ۲۰۱۷ حساب تمام ایرانیانی که در این صرافی سرمایه داشته اند را مسدود کرد و حدود دو سال است که این حساب ها مسدود می باشد و کاربران ایرانی دسترسی به سرمایه های خود ندارند.

طی ایمیلی که به کاربران ارسال شده است فایلی ضمیمه شده که در زیر ترجمه فایل مربوطه را برای شما قرار داده ایم و تمامی کارهایی که باید در خصوص آزاد سازی حساب خود انجام دهید به طور کامل و با جزییات شرح داده شده است.

قابل ذکر است با انتشار این خبر افراد سودجو در بسترهای مختلفی مانند گروه های تلگرامی یا سایر شبکه های اجتماعی اقدام به سواستفاده کردند و با دادن وعده هایی مانند آزاد کردن حساب های ایرانی در پی کسب درآمد هستند. توصیه میشود حتما آموزش های این مطلب را مطالعه کرده و خودتان طبق دستورالعمل پیش بروید.

دستورالعمل های مربوط به انتقال ارز دیجیتال در حساب بیترکس
شما یک حساب ارز دیجیتال در بیترکس دارید. دفتر کنترل دارایی های خارجی آمریکا (OFAC) مجوزی به بیترکس اعطا کرده است تا ارز دیجیتال را به حساب دیگری انتقال دهید. این امر با برآورده شدن شرایط زیر ارائه می‌شود:

۱- باید ارز دیجیتال را به سرویس کیف پول میزبانی شده یا صرافی ارز دیجیتال انتقال دهید. نباید ارز دیجیتال را به کیف پول دسکتاپ یا سخت افزاری انتقال دهید.

۲- کیف پول میزبانی شده یا صرافی ارز دیجیتال که مشخص کرده اید باید:

  • الف) خارج از خاک آمریکا قرار داشته باشد.
  • ب) نباید به فرد یا نهاد آمریکایی متعلق باشد یا توسط آن کنترل شود، در غیر این صورت در معرض قوانین OFAC خواهد بود.
  • پ) نباید در کشور یا منطقه ای قرار داشته باشد که تحت تحریم های آمریکا می‌باشد (کشورهایی نظیر ایران، کوبا، کره شمالی، سوریه و منطقه کریمه اکراین)
  • ت) نباید در فهرست نهادهای تحریم شده OFAC قرار داشته باشد و یا متعلق به یکی از افراد یا نهادهای تحت تحریم OFAC باشد یا توسط آن کنترل شود.
۳- حسابی که دارای ارز دیجیتال خواهد شد، در هر کیف پول یا صرافی ارز دیجیتال که باشد باید فقط متعلق به شما باشد یا توسط شما کنترل شود. شما نمی‌توانید ارز دیجیتال را به حسابی که متعلق به فرد یا نهاد دیگری است و توسط آنها کنترل می‌شود ارسال کنید. هم چنین نمی‌توانید ارز دیجیتال را به حساب مشترک متعلق به شما و فردی دیگری انتقال دهید.

شما باید این فرم را کامل کرده و با ایجاد تیکت پشتیبانی در support.bittrex.com و ضمیمه کردن این فرم به تیکت، آن را به صرافی بیترکس ارسال کنید. مهلت ارسال فرم کامل شده به بیترکس تا یکم مارس ۲۰۲۰ (۱۱ اسفند ۹۸) می‌باشد تا زمان کافی برای پردازش درخواست برداشت شما به بیترکس داده شود.

نکته: برای ایجاد کردن تیکت پشتیبانی، باید حساب پشتیبانی ایجاد کنید. لطفاً از آدرس ایمیل مطابق با حساب کاربری بیترکس خود برای ایجاد حساب پشتیبانی استفاده کنید.

صرافی بیترکس پس از دریافت فرم کامل شده از شما، ارزیابی خواهد کرد که آیا فرم شما کامل پر شده است یا خیر و کیف پول یا صرافی ارز دیجیتال و آدرس واریز که ارائه داده اید با شرایط فوق مطابقت دارد یا خیر. ممکن است بیترکس برای انتقال ارزهای دیجیتال حساب شما به آدرس واریز ارائه شده، به اطلاعات و اسناد بیشتر نیاز داشته باشد. اگر بیترکس درخواست انتقال شما را تایید کند، ارزهای دیجیتال موجود در حساب شما به آدرس واریز که در فرم مورد نظر مشخص کرده اید انتقال خواهد یافت.

پیدا کردن صرافی ارز دیجیتال یا کیف پولی که مطابق با شرایط فوق باشد به عهده شما است و بیترکس به شما هیچگونه پیشنهاد برای این موضوع ارائه نخواهد داد.

تراکنش های ارز دیجیتال غیرقابل برگشت می‌باشند. بیترکس مسئول اشتباهات ناشی از آدرس های نامعتبر ارائه شده توسط شما نخواهد بود. به علاوه، اگر موجودی حساب شما کمتر از حداقل مورد نظر باشد نخواهید توانست که ارزهای دیجیتال را برداشت کنید.

فرم هایی که باید پر کنید:
اطلاعات حساب بیترکس

%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%DB%8C%D8%AA%D8%B1%DA%A9%D8%B3.png


اطلاعات صرافی ارز دیجیتال یا سرویس کیف پول
لطفاً اطلاعات زیر را برای هر کدام از سرویس های کیف پول یا صرافی های ارز دیجیتال (که به آن صرافی می‌گوییم) که مایل به انتقال ارز دیجیتال خود به آن هستید را ارائه دهید. نکته: یک نوع ارز دیجیتال به چندین صرافی انتقال داده نمی‌شود. برای مثال، نمی‌توانید بیت کوین را به دو صرافی ارسال کنید.

%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%B5%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C.png

%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%B5%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D9%85.png


مجوز
با ارسال این فرم های بالا به بیترکس شما تایید می‌کنید که:

۱- اطلاعاتی که در این فرم ارائه داده اید، دقیق و کامل می‌باشند.

۲- هرگونه اطلاعات یا مطلبی که در آینده در اختیار بیترکس قرار خواهید داد، دقیق و کامل خواهند بود.

۳- آدرس های واریز که ارائه داده اید توسط سرویس کیف پول یا صرافی ارز دیجیتال مربوطه کنترل می‌شود. به عبارت دیگر، آدرس های واریز ارائه شده برای کیف پول یا صرافی ارز دیجیتال شماره یک توسط سرویس کیف پول یا صرافی ارز دیجیتال شماره یک کنترل می‌شود.

۴- هر کدام از سرویس های کیف پول یا صرافی های ارز دیجیتال مشخص شده، تمام ارزهای دیجیتال که از بیترکس و از جانب شما دریافت کنند در حساب متعلق به شما قرار خواهد داد.

۵- سرویس کیف پول مشخص شده از جانب شما: الف) نباید در آمریکا قرار داشته باشد. ب) نباید متعلق به فرد یا نهاد آمریکایی باشد و یا توسط آنها کنترل شود، در غیر این صورت تحت قوانین OFAC می‌باشد. پ) نباید در کشور یا منطقه های تحت تحریم های آمریکا (نظیر ایران، کوبا، کره شمالی، سوریه و منطقه کریمه اکراین) قرار داشته باشد. ت) نباید در فهرست نهادهای تحت تحریم OFAC قرار داشته باشد یا متعلق به فرد یا نهاد تحت تحریم OFAC باشد.

به روز رسانی:

صرافی بایننس جواب رد به کاربران ایرانی داد!
کاربران ایرانی طی شرایط اعلام شده توسط صرافی بیترکس به دنبال صرافی معتبری می باشند که به ایرانیان خدمات ارائه می دهند. در این بین کاربرانی از بایینس پرسیده اند که آیا می توانند سرمایه خود را به حساب بایننس واریز کنند و پاسخ بایینس بدین صورت است:

طبق شرایط پیش آمده؛ پیشنهاد می کنیم که سرمایه خود را به صرافی که به ایران خدمات عرضه می کند ارسال کنید. آدرس واریز برای کاربران ایرانی مخفی و پنهان خواهد بود.
بایننس تا جایی که از دستش برمی‌آید تلاش می‌کند تا برای بیشترین کاربران سراسر جهان در دسترس قرار گیرد. بایننس هم چنین این حق را دارد تا بازارها و کشورهایی که در آن فعالیت می‌کند را انتخاب کند و ممکن است خدمات خود را برای بعضی از کشورها محدود یا ممنوع کند. این تصمیم با مشاوره و بررسی پیشنهادات دریافت شده از جانب فهرست تحریم های شورای امنیت سازمان ملل و OFAC اتخاذ می‌شود اما محدود به این موارد نمی‌باشد، و با عرض تاسف باید بگوییم که نمی‌توانیم این سرویس را برای کاربران کشور شما ارائه دهیم. این موضوع شخصی نیست اما از شما معذرت می‌خواهیم اگر به شخصیت شما اهانتی شده است.


photo_2019-11-09_15-22-47.jpg


صرافی های بزرگی که موظف به رعایت قوانین بین المللی می باشند، در راستای عرضه خدمات به لیست کشورهای تحریم با مسائل قانون گذاری مواجه می شوند. این صرافی ها معمولا کشورهای تحریم را جز لیست سیاه خود قرار داده اند و در صورتی که خدماتی به این کشورها ارائه دهند، خود تخلف کرده و با جریمه های هنگفتی مواجه می شوند.

بایننس نیز یکی از صرافی های بزرگی است که دیگر به کاربران ایرانی خدمات عرضه نمی کند و در این ایمیل بیان کرده است که سرمایه خود را به این صرافی واریز نکنید، زیرا امکان برداشت سرمایه را به کاربران ایرانی نمی دهد و سرمایه اینبار در صرافی بایننس بلوکه می شود.

کیف پول هایی که به صرافی بیترکس معرفی می کنید باید Hosted Wallet باشد
صرافی بیترکس اعلام کرده است که کیف پول هایی که برای انتقال سرمایه انتخاب می کنید حتما باید hosted wallet باشد. کیف پول هاستد در واقع کیف پولی است که کنترل کلید های خصوصی آن در دست خود افراد نمی باشد و در اختیار شخص ثالث است و حتما به احراز هویت نیاز دارد.
تمام صرافی های متمرکز کیف پول هاستد محسوب می شوند و کلید خصوصی در اختیار خود صرافی می باشد. همچنین باید توجه داشته باشید که آدرس کیف پولی که می دهید باید احراز هویت شده باشد.

پس از ارسال فایل چکار باید کرد؟
طی مدت زمانی که بیترکس این خبر را اعلام کرد، بسیاری اقدام به ارسال فایل و معرفی صرافی کرده اند که طی آن بیترکس مدارک بیشتری را از کاربران جویا می شود.
پس اینکه فایل خود را ارسال کردید، بیترکس از شما می خواهد تا از خود به همراه کارت شناسایی و برگه ای که نام بیترکس و تاریخ آن روز را درج کرده اید عکس بگیرید و ارسال کنید. برای هر درخواستی که ارسال می کنید علاوه بر فایل ارسالی این سه مورد نیز باید ارسال شود. در ضمن عکس شما باید از سه زاویه راست، مستقیم و چپ گرفته شود. برای این نوع احراز هویت بیترکس ایمیل زیر را ارسال می کند:


%D8%A8%DB%8C%D8%AA%D8%B1%DA%A9%D8%B3.jpg


پس از اینکه عکس و مدارک دیگر را ارسال می کنید، بیترکس به شما ایمیلی می دهد مدارک شما را بررسی و پاسخ را ایمیل می‌کند.اما پاسخگویی بیترکس به ایمیل ها حدود دو هفته ای زمان می برد زیرا تیم آنها معتقد است، فایل ها توسط متخصصین بررسی می شود. اما از آنجایی که زمان زیادی صرف می شود تا این صرافی پاسخ خود را ایمیل کند، بسیاری از کاربران به بیترکس ایمیل زده و جویای پاسخ شده اند. پاسخ بیترکس ایمیل زیر به یکی از کاربران بوده است:




photo_2019-12-30_16-45-57.jpg


صرافی HitBTC
بیترکس به کاربرانی که این صرافی را معرفی کرده اند جواب منفی داده و این صرافی را رد کرده است. این صرافی از لیست صرافی هایی که مورد قبول بیرتکس است حذف شد.

رد صرافی های هیوبی و کوینکس (Coinex)
این دو صرافی به دلیل اینکه کاربران زیادی به آنها ایمیل زده که آیا دریافت واریزی های بلوکه شده از بیترکس را قبول می کند یا نه و یا به کاربران ایرانی خدمات می دهند، اخطار جدی داده و قوانین خود را تغییر دادند. کوینکس که ایران را در لیست سیاه کشورها خود نداشت، ایران را نیز در این لیست قرار داد.
البته صرافی بیترکس این دو صرافی را هم رد کرد و به عنوان صرافی که بتوان دارایی ها را به آنجا انتقال داد قبول نکرد. پاسخ این صرافی به کاربران این چنین بود:

%DA%A9%D9%88%DB%8C%D9%86%DA%A9%D8%B3.jpg


برای انتخاب صرافی ها بهترین روش این است که در سایت کوین مارکت کپ به قسمت صرافی ها رفته و هر صرافی را انتخاب کرده و قسمت قوانین آن را برررسی کنید که اسم ایران در لیست سیاه قرار دارد یا خیر. اگر اسم ایران در لیست سیاه وجود نداشت در صرافی با آی پی ایران حسابی باز کنید و همچنین احراز هویت دو مرحله ای را در صرافی ایجاد کنید. پس از اینکه حساب شما ایجاد شد صرافی را به بیترکس به همراه فایل ارسال کنید و منتظر پاسخ بمانید.

با توجه به اینکه دو هفته زمان می برد تا بیترکس به درخواست ها پاسخ دهد به نظر می رسد تا ۱۱ اسفند فرصت زیادی باقی نیست. پس بهتر است چندین صرافی را با هم انتخاب کنید و ارسال کنید. در نظر داشته باشید هنگامی که می خواهید نام صرافی را در فایل اضافه کنید، بهتر است پی دی اف بیترکس را تغییر ندهید و صرافی های دیگر را هر یک در پی دی اف جداگانه ای ارسال کنید.
اگر شما نیز اطلاعات بیشتری در این خصوص دارید با ما به اشتراک بگذارید.
بهتریم را واسه بلاک نشدن حساب استفاده از آی پی ثابت کشورهای اروپا پو کانادا هست. من خودم آی پی ثابت از سرورجت گرفتم به هیچ مشکلی برنخوردم
 

GamesWorld

کاربر فعال ارزهای دیجیتال
فروشنده معتبر
تاریخ عضویت
6 می 2012
نوشته‌ها
6,602
لایک‌ها
6,696
محل سکونت
رشت
بهتریم را واسه بلاک نشدن حساب استفاده از آی پی ثابت کشورهای اروپا پو کانادا هست. من خودم آی پی ثابت از **** گرفتم به هیچ مشکلی برنخوردم
شما بهترین راه رو پیشنهاد نمیدی ! شما داری بوسیله روشهای منسوخ شده عصر حجری تبلیغ میکنی
gigglesmile.gif
 

mra.viper

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 مارس 2021
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
25
کلا اگه شما بخواید از وی..پی..ان و اینا استفاده کنید برای اینکه توی بایننس و صرافی های مشابه فعالیت کنید احتمال بلاک شدنتون و از دست رفتن کل پولتون هست. ضمن اینکه اطلاعات شخصی شما هم از بین میره. سایت های زیادی هم هستن که ای پی ثابت برای بایننس ارائه میدن که نمونش بیت سرور یا خیلی سایت های دیگه هست که میتونید از اونا استفاده کنید. باعث میشه دیگه بلاک نشین.
 
بالا