برگزیده های پرشین تولز

داستان اصلی بازی Cyberpunk 2077 احتمالا ۵۰ تا ۶۰ ساعت گیم‌ پلی خواهد داشت

Moein TN

Registered User
تاریخ عضویت
26 اکتبر 2017
نوشته‌ها
340
لایک‌ها
52
سن
25
با توجه به مصاحبه اخیر سی‌دی پراجکت رد با وب‌سایت پی‌سی گیمر به نظر می‌رسد که داستان اصلی بازی Cyberpunk 2077 بین ۵۰ تا ۶۰ ساعت گیم‌پلی داشته باشد.

اخیرا مارسین ایوینسکی، موسس استودیو CD Projekt RED در مصاحبه خود با وب‌سایت پی‌سی گیمر درباره لوت باکس‌ها و بسته‌های الحاقی صحبت کرده است که با توجه به این مصاحبه به نظر می‌رسد که بازی Cyberpunk 2077در روز اول انتشار بین ۵۰ تا ۶۰ ساعت گیم‌پلی خواهد داشت. ایوینسکی در گفتگو با PC Gamer گفت که او و استودیو سی‌ دی پراجکت رد ترجیح می‌دهند که از روز اول انتشار، یک بازی نقش‌آفرینی بزرگ، پولیش‌شده و کامل را بدون نیاز به محتوای اضافی پولی و سیستم پرداخت درون برنامه‌ای به طرفداران ارائه کنند.

نقل قول:
اگر شما یک بازی با قیمت کامل خریداری می‌کنید، باید محتوای بزرگ و پولیش‌شده‌ای دریافت کنید که ساعات بسیار زیادی گیم‌پلی سرگرم‌کننده و جذاب را در اختیارتان قرار دهد. مفهوم «بسیار زیاد» ممکن است در خصوص هر بازی متفاوت باشد، اما در مورد ما این همیشه به معنای ارائه بیش از ۵۰ تا ۶۰ ساعت داستان اصلی در کنار چندین ساعت فعالیت‌های جانبی بوده است. برای من، این یک معامله منصفانه است. شما دقیقا چیزی را دریافت می‌کنید که پولی برای آن پرداخته‌اید؛ به علاوه ما همواره تمام تلاش خود را برای ارائه محصولی به کار می‌بندیم که ارزش آن بیشتر از چیزی باشد که انتظار دارید.

ایوینسکی در خصوص پرداخت‌های درون برنامه‌ای اضافه کرد که او احساس می‌کند لوت باکس‌ها نه تنها باعث خشم بازیکنان حرفه‌ای شده است بلکه اعتراض بازیکنان معمولی را هم به دنبال داشته و در این مورد آنها احساس می‌کنند که این سیستم ناعادلانه است.

نقل قول:
واژه گفتگو برای اتفاقی که سال پیش رخ داد زیادی مهربانانه است. من ترجیح می‌دهم به جای آن کلمه از «واکنش شدید جامعه» استفاده کنم. در آن زمان تنها بازیکنان حرفه‌ای معترض نبودند، بلکه بسیاری از بازیکنان نسبت به این قضیه اعتراض داشتند و به این خاطر تصمیم گرفتند درباره آن صحبت کنند. موضع استودیو سی‌دی پراجکت رد کاملا مشخص است و آن را می‌توان به وضوح در بازی‌های قبلی استودیو نظیر بازی The Witcher 3: Wild Hunt و بازی GWENT مشاهده کرد.

در حال حاضر تاریخ انتشار بازی Cyberpunk 2077 مشخص نیست، اما انتظار می‌رود که در نمایشگاه E3 2018 تاریخ انتشار این بازی اعلام شود. نمایشگاه E3 2018 از تاریخ ۱۲ ژوئن تا ۱۴ ژوئن (بازه زمانی ۲۲ خرداد تا ۲۴ خرداد) در شهر لس آنجلس، ایالت کالیفرنیا برگزار خواهد شد.

منابع: *****
زومیت
118 فایل
 
بالا