برگزیده های پرشین تولز

دانشگاه مجازي شيراز

chia

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2006
نوشته‌ها
243
لایک‌ها
2
محل سکونت
تو موتور خونه ي جهنم
سلام بروبچز

آقا من ميخوام واسه كارشناسي دانشگاه مجازي شيراز شركت كنم

لطفا هركي تجربه يا اطلاعاتي داره بريزه اينجا تا همه استفاده كنيم

ممنون ميشم

اين فرم رو هم از سايتشون گرفتم بخونيد:




بسمه تعالي


اطلاعيه پيش ثبت نام پنجمین دوره پذيرش دانشپذیر در رشته كارشناسي ناپيوسته کنترل و ابزار دقیق دانشگاه شیراز ( اولين دانشگاه اينترنتي كشور )
از طریق دوره های الکترونیکی (مجازی )

­­

ضوابط پذيرش دانشپذیر در دوره آموزش الكترونيكي ( مجازي ) براي دوره - رشته كارشناسي ناپيوسته کنترل



به منظور كمك به همگاني كردن آموزش عالي و دسترسي بيشتر افراد مستعد به آموزش عالي، كمك به ارتقاي سطح علمي و فرهنگي جامعه و تأمين بخشي از نيروي متخصص و مورد نياز كشور، دانشگاه شيراز به صورت الكترونيكي (مجازي) در پنجمین دورة كارشناسي ناپيوستة کنترل و ابزار دقیق برای بهمن ماه سال تحصیلی 85-84 ثبت نام مي نمايد . دروس و برنامه‌هاي اين دوره از طريق الکترونیکی به دانشجو ارائه مي‌گردد ولی حضور دانشجو جهت برگزاري دروس عملي و آزمايشگاهي و شركت در امتحانات الزامي خواهد بود.

آموزش در دوره‌هاي الكترونيكي (مجازي) مطابق با برنامه مصوب شوراي عالي گسترش وزارت علوم بوده و به دانش‌آموختگان مدرك مورد تأييد وزارت علوم، تحقيقات و فنآوري توسط دانشگاه شيراز اعطا مي‌گردد.

داوطلبين بشرط داشتن ضوابط پذيرش اين دوره مندرج در اين آگهي به عنوان دانشپذير در نيمسال اول پذيرفته شده و بشرط كسب امتيازات آخر نيمسال دانشجوي دانشگاه شيراز شناخته خواهند شد. و می توانند ادامه تحصیل دهند .


شرايط و ضوابط ورود به دوره:
الف- شرايط و ضوابط ورود به دوره رسمي:

1- دارا بودن مدرك كارداني در يكي از گرايش‌هاي برق ، الكترونيك، كنترل صنعتي ، مخابرات و يا كامپيوتر (فقط سخت افزار) مورد تأييد وزارت علوم تحقيقات و فنآوري با ميانگين حداقل 13 از 20 .

2- آشنایی با زبان انگلیسی و کاربری رایانه .

تبصره : داوطلبانی که معدل کاردانی آنان بین 12 تا 13 میباشد ، می توانند با ارسال ریز نمرات دوره کاردانی ، سوابق علمی ، پژوهشی و تحقیقاتی و سوابق شغلی خود اقدام به ثبت نام اولیه نمایند . مدارک این گروه به صورت خاص در شورای علمی رشته مطرح شده و نتایج آنان به صورت جداگانه اعلام خواهد شد .

3- داوطلب درصورت پذيرش دردوره دانشپذيري مي بايستي 3 درس شامل مدارات الکتریکی3، رياضيات پايه و زبان تخصصي (مجموعاً 8 واحد درسي ) را اخذ نموده و در پايان اين دوره نمره حداقل 12 در هر درس را اخذ نمايد تا وارد دوره دانشجويي گردد. بدیهی است داوطلب در نیمسال اول بعنوان دانشپذیر تلقی شده و فقط در صورت کسب حد نصاب مندرج در این اطلاعیه از نیمسال بعد بطور رسمی ادامه تحصیل خواهد داد .( دروس گذرانده شده در دوره دانشپذیری جز دروس کل دوره پذیرفته خواهد شد ) .



مدارك لازم جهت ثبت نام اوليه :
1- برگ تكميل شده فرم آنلاین تقاضانامه ثبت نام(در پایین همین اطلاعیه لینک آن موجود است با کلیک روی لینک فرم باز شده و امکان تکمیل آن فراهم می گردد).

2- تصوير مدرك تحصيلي مقطع كارداني و يا اصل گواهي فراغت از تحصيل در مقطع كارداني كه ميانگين كل در آن قيد شده باشد.(دانشجويان مقطع كارداني كه نيمسال دوم 85-84 ترم آخر آنان مي باشد،بایستی گواهی مبنی بر آخرین معدل خود ارسال نمایند و تعهد می سپارند که تا پایان شهریورماه 85 مدرک تحصیلی مقطع کاردانی و یا اصل گواهی فراغت از تحصیل با قید معدل نهائی را ارائه دهند ، در غیر اینصورت منصرف از تحصیل شناخته خواهند شد ) .

3 - اصل فيش بانكي به مبلغ 000/150 ريال، واريز شده به حساب شماره 169165 بانك ملت شعبه پزشكي شيراز به نام مؤسسه آموزشي وتحقيقاتي دانشگاه شيراز. ( غیر قابل برگشت)



برای ثبت نام ابتدایی متقاضیان، موسسه بر اساس فرم آنلاین اقدام می کند ولی برای بررسی نهایی مدارک و اعلام اسامی، كليه مدارك باید حداكثر تا تاريخ 15/10/84 از طریق پست سفارشی به آدرس پستي موسسه (شيراز صندوق پستي 3139-71345) رسیده باشد و رسيد آن نزد داوطلب نگاه داشته شود. دانشگاه از پاسخگوئی به مراجعان حضوری معذور است .

ضمنا" نتيجه نهايي اسامي افراد پذيرفته شده از طريق سايت موسسه كه آدرس آن در ذيل این اطلاعيه آمده است تا تاریخ 20/10/84اعلام خواهد شد .



مدارک لازم جهت ثبت نام نهائی پس از اعلام اسامی روی سایت

1- تسلیم اصل مدارک بندهای ،2،4 (در بخش مدارک لازم جهت ثبت نام اولیه)

2- اصل فیش پرداخت شهریه متغیر و شهریه ثابت مندرج در این اطلاعیه .



ب- شرايط و ضوابط ورود به دوره غير رسمي:

داوطلباني كه از نظر معدل حائز شرايط ورود به دوره رسمي نمي‌باشند و بدون نياز به مدرك دانشگاهي و صرفاً به دليل علاقه شخصي، افزايش توان علمي خود در محيط كار، معرفي سازمان‌ها، كارخانجات و يا صنايع و واحدهاي توليدي و به منظور گذراندن دوره تخصصي فوق الذكر متقاضي گذراندن اين دوره ها مي‌باشند؛ مي‌توانند با رعايت ضوابط اقدام به ثبت نام نمايند.به اين دسته از داوطلبین در صورت گذراندن دوره توسط دانشگاه شيراز تنها ریزنمرات دروس مربوطه اعطا مي‌گردد.



شرايط ورود و پذيرش اين دسته از داوطلبان به شرح زير است:

1- دارا بودن مدرك كارداني در يكي ازگرايش‌هاي برق ، الكترونيك ، كنترل صنعتي ، مخابرات و يا رشته سخت افزاركامپيوتر .

2- معرفي‌نامه از طرف سازمان، كارخانه، صنايع و يا واحد توليدي در صورت اشتغال داوطلب در اينگونه سازمان‌ها.

3- ارسال مدارك ذكر شده در بندهاي 1 الي 4 ذيل مدارك لازم جهت ثبت نام اولیه.

4- پرداخت شهريه ثابت و متغير مندرج در این اطلاعیه و ارسال اصل فیش بانکی .



قابل ذكر است كه راه‌اندازي دوره‌هاي ديگر از ترم‌هاي آينده و در ساير رشته‌ها و گرايش‌ها انجام خواهد شد. داوطلبان جهت كسب اطلاعات بيشتر در خصوص شروع دوره، جداول شهريه ثابت و متغير و چگونگي برگزاري كلاس‌ها مي‌توانند به آدرس اينترنتي www.reisu-fars.com و يا www.shirazu.ac.ir مراجعه و يا با تلفن 2333939-0711 و دفتر آموزش مؤسسه آموزشي تحقيقاتي دانشگاه شيرازویا آدرس info@reso_fars.com تماس حاصل نمايند.



طول دوره:

طول دوره بطور معمول 5/2 سال مي باشد. سقف واحدهاي ارائه شده بجز در دوره دانشپذيري 15-9 واحد در هر نيمسال تحصيلي و6 واحد در دوره تابستاني است. هر نيمسال 17 هفته و هر سال شامل دو نيمسال تحصيلي و يك تابستان خواهد بود .

نحوه تكميل فرم آنلاین تقاضانامه ثبت نام:
براي تكميل برگ تقاضانامه ثبت‌نام رعايت نكات زير ضروري است:

1- در رديف1 تا 6 داوطلب بايد در خانه‌هاي مربع شكل مشخصات کامل خود را بنویسد.

تذكر: در صورتي كه اسامي مركب باشد لازم است داوطلب بين دو بخش اسم مركب يك فاصله را رعايت نمايد.

2- در رديف 7داوطلب بايد در خانه‌هاي مربع شكل تاریخ تولد خود را بر اساس روز، ماه ، سال مشخص نماید.

3- در رديف 8 داوطلب بايد در خانه‌هاي مربع شكل مدرک تحصیلی خود را بر اساس (دیپلم **** قدیم یا پیش دانشگاهی مشخص کند .)

4- در رديف 9داوطلب باید رشته تحصیلی مورد تقاضای خود را مشخص نماید

5- در رديف 10 داوطلب بايد رشته تحصیلی خود را بیان نماید.

6- در رديف 11 داوطلب باید تاریخ اخذ مدرک را بیان نماید..

7- در رديف 12 داوطلب آدرس پست الکترونیکی خود را بیان کند.

8- در ردیف 13معدل کل مقطع پیش دانشگاهی را بیان نماید.

9- در ردیف 14معدل کل دیپلم را ذکر نمایند.

10-در ردیف 15 نام محل اخذ مدرک خود را ذکر نمایند.

11- در ردیف 16.معدل آخرین مدرک تحصیلی خود را بیان نماید.

12-در ردیف17 نوع شغل خود را ذکر نمایند.

13-در رديف 18 داوطلب باید وضعیت **** وظیفه خود را بیان نماید .

14- در ردیف 19 داوطلب بایستی محلی را که مایل به شرکت در کلاسها و امتحانات است را مشخص نماید (در هر یک از این شهرستانها بجز شیراز در صورتی کلاس تشکیل می گردد که تعدادمتغاضیان به حد نصاب یک کلاس حداقل 25 نفری نزدیک باشد.)

15-در ردیف 20داوطلب بايد آدرس پستي خود را بر اساس استان و شهر محل اقامت قيد نموده و تقاضانامه را تكميل نماید.

16- داوطلب بايد شماره رسيد بانكي(مبلغ 150000ریال) و تاريخ ثبت رسيد آن را در محل‌هاي مربوطه تكميل كند.


تذكرات مهم

1- تكميل و ارسال فرم تقاضانامه ثبت نام هيچگونه تعهدي براي دانشگاه ايجاد نمي‌كند و دوره فقط در صورت به حد نصاب رسیدن تشکیل خواهد شد .

2- مسؤوليت صحت كليه مندرجات فرم تقاضانامه ثبت نام به عهده داوطلب خواهد بود و داوطلب باید فرم را امضاء نماید .

3- مدارك ارسالي به هيچ عنوان پس داده نخواهد شد.

4- به مدارك ناقص يا مداركي كه پس از مهلت مقرر ارائه شود ترتيب اثر داده نخواهد شد.


شهريه دوره‌هاي دانشپذیری

داوطلبی که نامش در لیست پذیرفته شدگان نهائی قرار گیرد لازم است شهريه ثابت و متغير را بر اساس تعداد واحد دروس و با توجه به جدول زير در موعد مقرر به حساب دانشگاه شيراز واريز و اصل فيش بانكي را همراه با ساير مدارك جهت ثبت نام نهائی به آدرس دانشگاه ارسال دارد. بدیهی است در صورت عدم پرداخت شهریه های ثابت و متغیر و یا عدم وصول اصل فیشهای بانکی در موعد مقرر، رمز عبور وکاربری صادر نخواهد شد و داوطلب منصرف شناخته خواهد شد .

ميزان شهريه ثابت و متغير در سال تحصيلي 85-84 بقرار زير است:

شهريه متغير به ازاي هر واحد درسي (‌ريال )

شهريه ثابت یک واحد درس عمومي
یک واحد درس پایه
یک واحد درس اصلی
یک واحد درس تخصصی
یک واحد درس آزمایشگاهی
یک واحد پروژه

2070000
172500
230000
345000
345000
460000
460000




تذكر 1- مبالغ واريزي قابل استرداد نخواهد بود. همچنين انصراف از دوره‌هاي دانشپذیری و دانشجوئی موجب استرداد شهريه نمي‌شود. ولی به آندسته از داوطلبینی که تا 10 روز پس از شروع ترم تحصیلی انصراف دائم خود را کتباً اعلام نمایند بعد از کسب مراحل قانونی که مدتی (کمتر از 2ماه ) بطول خواهد انجامیدشهریه بطور کامل برگشت داده خواهد شد .

تذكر 2- شهريه‌هاي ثابت و متغير سالانه با تصويب دانشگاه شیراز حداکثر به میزان ده درصد افزایش می یابد.

تذكر 3- خرید كتاب و ساير هزينه‌هاي مترتب به عهده دانشپذیر و دانشجو است .

تذكر 4- لازم است داوطلب بر روي رسيد بانكي حتماً نام و نام خانوادگي و رشتة انتخابي خود را نوشته و تصوير رسيد بانكي را نزد خود نگهداري نمايد.

تذكر 5- در حال حاضر هيچگونه مزايا از قبيل كمك هزينة تحصيلي، بيمه، خوابگاه، غذا و . . . به دانشپذير و دانشجو تعلق نمي‌گيرد. با این حال بر اساس برنامه چهارم توسعه کشور ، در صورت تصویب مجلس شورای اسلامی در آینده ممکن است وام تحصیلی به دانشجویان تعلق گیرد.

تذكر 6- دانشپذير در صورت موفقيت در آزمون پايان ترم و احراز شرائط مي‌تواند به عنوان دانشجوي رسمي ثبت نام كند.

تذكر7- داوطلب مشمول خدمت سربازي در صورت پذيرش به عنوان دانشجو با رعايت مقررات وظيفه عمومي مي‌تواند از معافيت تحصيلي استفاده كند.

تذکر 8 - کلیه شهریه ها بصورت علی الحساب بوده و تسویه حساب نهائی در شروع نیمسال آینده انجام خواهد شد .



کسانی که واجد شرایط هستند می توانند پس از تکمیل فرم آنلاین و واریز فیش 150000 ریالی سریعا برای ثبت نام نهایی اقدام کنند

اسامی این گروه تا تاریخ 20/10/84 روی سایت خواهد بود



ثبت نام نهایی پذیرفته شدگان کارشناسی ناپیوسته کنترل و ابزار دقیق و الکترونیک
فرستادن در 2005-12-08


بسمه تعالی

تمام داوطلبانی که مدارک خود را جهت ثبت نام در دوره رشته کنترل و الکترونیک ارسال نموده اند و شرط معدل کل حداقل- /13 را دارا می باشند ،جهت ثبت نام نهایی مدارک ضمیمه را سریعآ تکمیل و تا تاریخ 15/10/84 به موسسه ارسال نمایند و حتمآ روی پاکت ارسالی بنویسند ثبت نام نهایی کارشناسی نا پیوسته کنترل یا الکترونیک
اسامی این گروه در تاریخ 20/10/84 روی سایت موسسه اعلام می گردد.
مدارک افرادی که معدل کل بین 13-12 را دارا می باشند در شورای علمی مطرح و به صورت جداگانه اعلام می گردد،بنابراین تا اعلام اسامی این گروه ثبت نام ننمایند.




--------------------------------------------------------------------------------














باسلام ،
با کمال خوشبختی باطلاع میرساند که شورای علمی رشته کارشناسی ناپیوسته الکترونیک/کنترل و ابزار دقیق پس از مطالعه و بررسی مدارک ارسالی شما ، با ورود شما به دوره دانشپذیری این رشته موافقت نموده است . لطفاً در صورت تمایل به ثبت نام قطعی نیمسال دوم سال تحصیلی 85-84 ، تا تاریخ 30 / 9 /84 مدارک ذیل را تکمیل و به آدرس موسسه ارسال فرمائید .
مدارک لازم :

6 قطعه عکس سیاه سفید یا رنگی جدید 4×3 .

دو برگ فتوکپی صفحه اول شناسنامه ( در صورت توضیحات ، صفحات دوم و سوم )

فرم تکمیل شده انتخاب واحد

اصل فیش بانکی به مبلغ 3310000 ریال واریز شده به حساب شماره 169165 بانک ملت شعبه پزشکی شیراز به نام موسسه آموزشی وتحقیقاتی دانشگاه شیراز

فرم تکمیل شده تعهد نامه .

فرم تکمیل شده ضوابط تحصیل

فرم تکمیل شده تعهد **** وظیفه

آدرس موسسه : شیراز – خیابان زند – نبش صورتگر – روبروی بیمارستان شهید فقیهی – ساختمان مدیریت دانشگاه – طبقه 4

 

reza.analog

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 مارس 2007
نوشته‌ها
38
لایک‌ها
0
محل سکونت
Tabriz
با سلام
از دوستان کسی تا حالا بوسیله این دوره اقدام به تحصیل کرده
اگه هست ( یا احتمالا کسی توی فامیل سراغ داره) لطف بکنید راهنمائی بکنید
ممنون:)
 

raxtastar

"کاربرفعال ورزش""کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
7 ژوئن 2005
نوشته‌ها
1,959
لایک‌ها
672
سن
39
سلام !! نبود!!

(( تاپیک رو کشیدم بالا چیا جان!!))
 

chia

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2006
نوشته‌ها
243
لایک‌ها
2
محل سکونت
تو موتور خونه ي جهنم
خيلي ممنون raxtastar جان

من كه تصميم خودمو گرفتم و شركت ميكنم
اما مثل اينكه كسي با اين دانشگاه آشنايي نداره
 

Mahiar0

کاربر افتخاری سئو و معرفی سایتها
تاریخ عضویت
20 جولای 2004
نوشته‌ها
10,340
لایک‌ها
1,208
محل سکونت
رشت
تاپیک قدیمی

کسی خبر داره شهریه این ترم جدید چند تومان است
ارشد فناوری (مجازی شیراز)
 

siavashbin

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 می 2006
نوشته‌ها
105
لایک‌ها
0
محل سکونت
سه بار زیر خط فقر
آقا من چندتا سوال دارم.اگه جواب بدین ممنون میشم.
1-من لیسانس برق -کنترل خوندم میخوام برای ارشد فناوری اطلاعات بخونم توی مجازی شیراز.
به نظر شما با اون پیش نیازای که میدن من را میفتم.
یا باید کلی از درسای لیسانس IT رو خودم بخونم؟

2-بنظر میرسه برای ادامه در دکترا باید پژوهش محور بود نه آموزش محور در فوق آیا این درسته؟

3-فرق آموزش محور با پژوهش محور در چیه؟(فقط پایان نامه اضافه میشه،در سمینار چی میشهه هست یا حذف میشه)

4-طبق آیین نامه برای رفتن از آموزش محور به پژوهش محور باید در سه ترم 18 واحد اصلی و اختیاری پاس کرده باشین ، حالا اینجا سوال پیش میاد.
فرض کنید شما ترم اول و دوم و سوم 12 واحد بردارید.(5-اصلا میشه برداشت و با نمره بالا پاس کرد) میشود 24 واحد اصلی و اختیاری،میماند 3 واحد اختیاری و 2 واحد سمینار (6-حالا در این ترم که 5 واحد داریم در صورتی که سمینار حذف نشود،میتوانیم پروژه هم برداریم)
7-کلا فک کنم اگه بریم پژوهش محور 5 ترمه میشم؟
8-شهریه پایان نامه چقدر مشه؟
ممنون
 

siavashbin

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 می 2006
نوشته‌ها
105
لایک‌ها
0
محل سکونت
سه بار زیر خط فقر
تاپیک قدیمی

کسی خبر داره شهریه این ترم جدید چند تومان است
ارشد فناوری (مجازی شیراز)


طبق گفته سایتشون
400 شهریه ثایت
80 هر واحد
حساب کنی برا 12 واحد مشه 1360000 تومان

فکر کنم یه کمی از آزاد ارزونتره.
 

hosseinmousavi7

Registered User
تاریخ عضویت
7 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
1,747
لایک‌ها
401
محل سکونت
Tehran
تا حالا کسی دانشگاه مجازی شیراز شرکت نکرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 

lastday

Registered User
تاریخ عضویت
12 آپریل 2011
نوشته‌ها
58
لایک‌ها
2
محل سکونت
خوزستان
تا حالا کسی دانشگاه مجازی شیراز شرکت نکرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام. من داداشم اونجا ارشد میخونه. گرایش ابزار دقیق فک کنم . کلاساش هم به صورت اینترنتی هست. اگه سوالی دارین تا من ازشون بپرسم
 

Sam_K

Registered User
تاریخ عضویت
4 ژانویه 2011
نوشته‌ها
1,657
لایک‌ها
88
محل سکونت
Shiraz
خوشم میاد طرف میاد تاپیک 5 سال پبش رو آپ میکنه واسه اینکه پست هاش بره بالا .....
از اونجایی هم که اینجا صاحب نداره, اینجا همه چی در همه
 

hosseinmousavi7

Registered User
تاریخ عضویت
7 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
1,747
لایک‌ها
401
محل سکونت
Tehran
سلام. من داداشم اونجا ارشد میخونه. گرایش ابزار دقیق فک کنم . کلاساش هم به صورت اینترنتی هست. اگه سوالی دارین تا من ازشون بپرسم
سلام،داداش ازش بپرس امتحاناش سخته؟ اموزش درسا چجوریه؟
خیلی ممنون
 

hosseinmousavi7

Registered User
تاریخ عضویت
7 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
1,747
لایک‌ها
401
محل سکونت
Tehran
سلام. من داداشم اونجا ارشد میخونه. گرایش ابزار دقیق فک کنم . کلاساش هم به صورت اینترنتی هست. اگه سوالی دارین تا من ازشون بپرسم
داداش بیزحمت هر اطلاهات تکمیلی میتونی درمورد دانشگاه و استادا بپرس از داداشت؟
دمت گرم
 

lastday

Registered User
تاریخ عضویت
12 آپریل 2011
نوشته‌ها
58
لایک‌ها
2
محل سکونت
خوزستان
آره روند کارش مثل همون دانشگاه دولتیه دیگه. باید بخونی. نمره دادان و این حرفا نداره. نمیخوام بترسونمت. ولی اصولا اونجا به عنوان دانشجو شبانه هستی.

کلاساش هم به صورت اینترنتی برگزار میشه. البته مدرکش هم معتبر هست. هر ترم شاید هزینش 1300 تا 1400 بشه. ولی 1 میلیون هر ترم وام میدن.
 

hosseinmousavi7

Registered User
تاریخ عضویت
7 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
1,747
لایک‌ها
401
محل سکونت
Tehran
آره روند کارش مثل همون دانشگاه دولتیه دیگه. باید بخونی. نمره دادان و این حرفا نداره. نمیخوام بترسونمت. ولی اصولا اونجا به عنوان دانشجو شبانه هستی.

کلاساش هم به صورت اینترنتی برگزار میشه. البته مدرکش هم معتبر هست. هر ترم شاید هزینش 1300 تا 1400 بشه. ولی 1 میلیون هر ترم وام میدن.
مزسی داداش :specool:
 
بالا