برگزیده های پرشین تولز

دانلود بازی های مخصوص تبلت‌های اندروید

senator215

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 فوریه 2011
نوشته‌ها
210
لایک‌ها
3
یکی از ویژگی‌هایی که محیط کاری تبلت‌ها دارند، داشتن برنامه‌های مختص به خود است که به دلیل صفحه بزرگ‌تر این دستگاه‌ها، می‌توانند امکانات بیشتری را در اختیار کاربران خود قرار دهند. تا کنون برنامه‌های زیادی را به شما معرفی کرده‌ایم که بسیاری از آن‌ها روی تبلت، قابل نصب و اجرا هستند. اما در این مطلب، قصد داریم 4 بازی را به شما معرفی نماییم که با توجه به ویژگی‌های تبلت‌های اندروید طراحی و تولید شده‌اند.



۱. GRave Defense HD Free


grave.jpg



اگر به دنبال یک بازی جذاب، استراتژیک و ایده‌آل هستید، GRave Defense HD Free پیشنهادی است که ایران‌اپس به شما می‌دهد. این بازی با داشتن گرافیک مناسب و داستان بازی جالب می‌تواند برای ساعت‌ها شما را سرگرم خود نماید. (دانلود GRave Defense HD Free با لینک مستقیم)



۲. AirAttack HD Part 1


air-attack.jpg



AirAttack HD Part 1 یکی از بازی‌های محبوب آیفون است که بیش از ۱ میلیون دانلود دارد. نسخه اندروید این بازی نیز، حالا تبدیل به یکی از بازی‌های محبوب گردیده است. کاربران تبلت‌های اندرویدی می‌توانند لذت دو چندانی از این بازی، با گرافیک بالا و طراحی مناسب تجربه کنند. (دانلود AirAttack HD Part 1 با لینک مستقیم)



۳. Asphalt 5 HD FREE


asphalt.jpg



بازی آسفالت را تقریبا همه کاربران موبایل می‌شناسند. این بازی تقریبا برای همه پلتفرم‌های موبایل قابل دسترس است. نسخه رایگان و HD این بازی که از طرف Gameloft برای کاربران تبلت شخصی‌سازی شده است، یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن برای انجام بازی‌های مسابقه‌ای ست. (دانلود Asphalt 5 HD FREE با لینک مستقیم)



۴. Farm Tower HD


farm-tower.jpg



Farm Tower HD در واقع یک بازی فانتزی است که با پردازنده‌های Tegra 2 هماهنگی کاملی دارد. هرچند که می‌توانید این بازی را روی گوشی‌های اندرویدی نیز انجام دهید، اما اجرای Farm Tower HD روی تبلت‌ها، خروجی بهتری را در اختیار شما قرار می‌دهد. (دانلود Farm Tower HD با لینک مستقیم)
 

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,526
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
ممنون بابت معرفی
بازی دو تا چهار رو نصب کردم

فقط توجه داشته باشید بازی آسفالت همین 5 مگی که دانلود میکنید نیست و بعد روی دیوایس باید اینترنت داشته باشید و 102 مگ دیگه رو دانلود میکنه تا نصب کامل بشه.
 
بالا