برگزیده های پرشین تولز

کیفیت ویدیوهای جمال چگونه است؟

  • عالی

  • خوب

  • بد نیست

  • افتضاح!


Results are only viewable after voting.

iranweb

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 فوریه 2012
نوشته‌ها
63
لایک‌ها
18
محل سکونت
Int
با سلام به شما عزیزان
خرسندم که اعلام کنیم گروه ما با عنوان "جمال" در صدد تولید ویدیوهای آموزشی رایانه به زبان فارسی و رایگان در سطح اینترنت و برای اولین بار به صورت گسترده است.

در حال حاضر هم در حال تولید و توزیع رایگان ویدیوهای آموزش وبلاگ نویسی هستیم. که شما می تونید از اونها به رایگان استفاده کنید. کامل ترین فیلم های آموزشی است که راجع به ساخت و مدیریت یک وبلاگ حرفه ای و پر بازدید که تا به حال دیدید!!!!

این آموزش ها مربوط به تمامی سرویس های وبلاگ دهی معروف مثل بلاگفا، پرشین بلاگ، رز بلاگ، چیکا بلاگ، میهن بلاگ، بلاگ اسکای و ... همچنین ابزارها و نرم افزارهای مرتبط با وبلاگ نویسی مثل فتوشاپ، ویندوز لایو رایتر و آموزش ویندوز 8 به صورت کامل و تصویری است. تمامی آنها رایگان برای شما قابل دانلود است! در آینده نرم افزارهای کاربردی و پر استفاده هم آموزش داده خواهند شد.

مرجع ویدیوهای جمال سایت Jamaltv.com به نشانی www.jamaltv.com است که برای توضیحات بیشتر راجع به این پروژه می تونید به این سایت مراجعه کنید. هدف از این طرح تولید فیلم های با کیفیت برای آموزش تمامی نرم افزارهای رایانه ای است. پس نظرتون رو راجع به این فیلم ها در همین جا اعلام کنید. خوشحال خواهیم شد که نظر شما رو بدونیم.

در حال حاضر برای دسترسی به این ویدیوها ما این فیلم ها رو در جاهای مختلفی آپلود می کنیم. شبکه های اجتماعی مثل آپارات، یوتیوب و نماشا میزبان ویدیوهای ما در شبکه های اجتماعی هستند. علاوه بر اون در سایت ComputerUser.ir امکان دانلود با کیفیت ویدیوها به صورت لینک مستقیم هم وجود داره. دیگه چی میخاید؟! همش مجانی! همین الان به کانال آپارات ما بیاید و از ویدیوها استفاده کنید.

علاوه بر اون می تونید ویدوهای جمال رو در شبکه های اجتماعی زیر هم دنبال کنید.

 
بالا