برگزیده های پرشین تولز

دانلود مستند انقلاب جنسی 4

ho590

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 می 2014
نوشته‌ها
17
لایک‌ها
2
سن
33
مستند انقلاب جنسی 4

03-Enqhelab-e-jensi-4.jpg



انقلاب جنسی ؛ مستندی بدون سانسور که خطوط قرمز را جابجا کرده است.

بنده به عنوان یکی از تماشاگران مستند های حسین شمقدری ( کارگردان ) امشب وقتی این مستند عرضه شد ، سریع نشستم دیدم

+دانلود قانونی مستند انقلاب جنسی 4

البته اگه قسمت های قبلش را ندیده اید توصیه میکنم برای دریافت هدف و خط کارگردان ، مستند های قبلی را نیز دانلود فرمایید.

+دانلود قانونی مستند انقلاب جنسی 1
+دانلود قانونی مستند انقلاب جنسی 2
+دانلود قانونی مستند انقلاب جنسی 3

مستند با تصاویر پیاده روی لختی در نیویورک شروع میشود و بعد از داستان دختری حکایت میکند که در دانشگاه حجاب چادر دارد ، اما در خانه خود با پیراهن و دامن و روسری نیمه جلوی دوربین می آید ، او که به گفته خود روزی پوشیه میزده است اما امروز فقط به اجبار رشته دانشگاهی که تحصیل میکند چادر میپوشد. ( رشته فقه و حقوق اسلامی )

enqhelab4.jpg


انقلاب جنسی 4 پیرامون آزادی پوشش در ایران میباشد که به نوعی گروهی از جامعه به اجبار پوشش خود را حفظ کرده اند.
در ادامه مستند ، سفری به شهر وان ترکیه انجام میدهد ، شهری که در 100 کیلومتری مرز ایران است و اقتصاد این شهر فقط از طریق گردشگر های ایرانی میچرخد و کسبه این شهر کوچک عاشق ایرانیان هستند.
اما در گفتگوی با خانمی ایرانی که سرلخت نیز هست ، میگوید از سر اجبار به این شهر کوچک آمده است ، اگه نه هیچی ندارد ، فقط 2 تا خیابان دارد که آن را ایرانی پر کرده اند ، اگه من در ایران آزادی در پوشش داشتم هرگز به وان ترکیه نمیامدم....

مشخص میشود در این شهر کنسرت ساسی مانکن است و ایرانی ها حتی برای بلیط آن با هم دعوا میکنند ، گروه به کنسرت ساسی مانکن میروند و آهنگ جنتلمن را گوش میدهد ( ای وقتشه بدی لبه رو بیبی بدو بدو بگیر کمرو هی قر ، بیا بیا قرش بده سکسی واسه همه زنگ زدنات مرسی )
در مجموع این سوال برای ذهن مخاطب مطرح میشود که چرا در هر نقطه دنیا خبری از عشق و شور و حال است حضور ایرانی ها پر رنگ است آنهم با شلوارک گل گلی در حال رقصیدن ، از ترکیه گرفته تا امارات ، تایلند ، گرجستان ، آذربایجان و...

02-Enqhelab-e-jensi-4.jpg


چرا دختران ایرانی از سال 62 تا به الان برای آزادی در پوشش دست به مقابله زده اند ؟ از گشت ثارالله تا گشت جند الله ، از گشت ارشاد تا گشت امنیت اخلاقی که در این 4 دهه مثلا با بدحجابی دختران مقابله کرده است ، اما آیا این روش برخورد نتیجه جز عکس دارد !
از مانتو های اپل دار دهه 60 که با آن مقابله شد ، حال رسیده ایم به مانتو جلو باز توری ، ساپورت و شلوراک دخترانه در خیابان ها !

23176355-3544-b-1769.jpg



چرا باید با افراط باعث تاثیر منفی در جامعه شد ؟

برای اینکه مزه مستند از بین نرود ، مابقی را هم خودتان تماشا فرمایید ...
 
بالا