برگزیده های پرشین تولز

دانلود 100 پوسته و تمپلت html5 | قالب آماده کاملا رسپانسیو و حرفه ایی

1wp.ir

فروشنده معتبر
فروشنده معتبر
تاریخ عضویت
12 ژوئن 2017
نوشته‌ها
195
لایک‌ها
32
پکیج کامل قالب و پوسته های html5 مناسب برای طراحی وب سایت با سیستم های مدیریت محتوای متفاوت
شامل ۱۰۰ قالب آماده html5 که با طراحی متفاوت آماده شده است. تمام قالب ها دارای خاصیت رسپانسیو (responsive) و واکنش گرا هستند .​

پکیج کامل قالب و پوسته های html5 مناسب برای طراحی وب سایت با سیستم های مدیریت محتوای متفاوت

html5-pic.png

پکیچ کامل قالب آماده​
شامل ۱۰۰ قالب آماده html5 که با طراحی و صفحه بند متفاوت آماده شده است. تمام قالب ها دارای خاصیت رسپانسیو (responsive) و واکنش گرا هستند و در تمام دستگاه ها مثل موبایل، تبلت و مونِتور به خوبی نمایش داده می شوند.

این پکیج، دارای قالب های مناسب برای طراحی قالب های فروشگاهی، قالب های مجله های آنلاین، قالب مجله خودرویی، قالب وبلاگ های شخصی و … می باشد که با طراحی زیبا و چشم نواز خود، کار طراحی قالب را برای شما سریع و آسان می کند.

همه ما با پیشنهاداتی مانند خرید پکیج، دانلود رایگان پکیج، یا خرید محصولات با تخفیف هایی همچون ۳۰ درصد و ۴۰ درصد و …را شنیده ایم و مطمئنا می توانیم بگوییم که همه پیشنهادات تخفیف را دوست داریم.

پیشنهاد پکیج قالب، پیشنهاد خرید خوبی محسوب می شود، فروشگاه های آنلاین فعال در این زمینه، قالب های خود را با قیمت های مختلف و به صورت تکی عرضه می کنند؛ اما در وب سایت یک وی پی یک پیشنهاد ویژه و استثنایی و البته مقرون به صرفه داریم.

این پشنهاد ویژه، پکیج کامل قالب های html5 با قیمت بسیار پایین و ارازان می باشد

ما به شما به جرات این نوید را می دهیم که هیچ جایی نمی توانید با این قیمت، این تعداد قالب را تهیه فرمائید.

کسانی که قصد دارند یک وب سایت برای کسب و کار شخصی یا تجاری خود تهیه کنند، می‌توانند از طرح های موجود در این پکیج، برای طراحی وب سایت خود استفاده کنند. همچنین این پکیج برای افرادی که به دنبال انحام پروژه های طراحی و توسعه وب هستند؛ می‌تواند کمک خوبی برای پیدا کردن ایده های خوب باشد.

همینطور برای طراحان وب که به دنبال قالب های آماده برای تبدیل آنها به قالب های وردپرس هستند، ما خرید این بسته را پیشنهاد می کنیم.

همچنین این پکیج را به کسانی که به دنبال آموزش و فراگیری مباحثی مثل طراحی رسپانسیو، نحوه نمایش منوها، اسلایدرهای مختلف، فرم های تماس، گالری تصاویر، اسنفاده از جی کوئری دز طراحی وب و سایر موضوعات علاقه مند هستند توصیه می کنیم؛ چرا که باور داریم که این پکیج، می توانند با مثال ها و نمونه های خود، کمک بزرگی در آموزش و یادگیری این موضوعات و مباحث باشد.



html5-demo-1.png

نمونه از قالب موجود در پکیج کامل قالب های آماده html5​


مشاهده و دانلود دموی قالب ها

فرمت فایل : zip | حجم فایل : ۲۰ مگابایت

دانلود دموی قالب ها شامل قالب رسپانسیو html5


این پکیج شامل ۱۰۰ قالب آماده است که به همراه تمام فایل های مورد نیاز در فولدرهای جداگانه مرتب شده اند و حجم آنها ۵۶۰ مگابایت می باشد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید




فرصت را از دست ندهید فقط فقط برای مدت محدود



قیمت : 17 هزارتومان

لینک خرید و دانلود
 
Last edited:
بالا