برگزیده های پرشین تولز

دانلود Connectify 3.2 Pro+Crack نرم افزار اشتراک گذاری اینترنت لپ تاپ و موبایل

farewell

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 مارس 2012
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
1
Connectify, دانلود Connectify Pro 3.2, نرم افزار تبدیل لپتاپ به روتر, Connectify Pro 3.2 کرک, Connectify Pro 3.2 Download, استفاده از اینترنت لپ تاپ, Connectify Pro 3.2 Crack, اینترنت موبایل, اینترنت وایرلس, اینترنت وای فای, WiFi, استفاده از وای فای, استفاده از وایرلس, نرم افزار اشتراک گذاری اینترنت, استفاده از اینترنت موبایل,

Connectify Pro نرم افزاریست ساده و قدرتمند برای اشتراک گذاری اینترنت لپ تاپ با موبایلها، لپتاپها و دستگاههای دیگر
این نرم افزار، از قابلیت وایرلس لپتاپ استفاده کرده و آنرا تبدیل به یک روتر برای اشتراک گذاری اینترنت بین دستگاههای دیگری که امکان دریافت و استفاده از اینترنت وایرلس را دارند مینماید

13214875171.png





توضیحات از P30day :

شاید تابحال برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید اینترنت لپتابتان که از طریق کارت شبکه یا از طریق وایرلس دریافت میکنید به اشتراک بگذارید تا توسط لپتاپ های دیگر یا گوشیهای موبایل دارای این قابلیت اسفاده شود.
در ویندوز های غیر از سون این کار برای زمانی که اینترنت را از کارت وایرلس دریافت میکردید و میخواستید آن را از طریق همان کارت به اشتراک بگذارید امکان پذیر نبود ولی حالات دیگر ممکن بود.
در ویندوز ۷ قابلیت جدیدی به نام Microsoft Virtual Wifi card وجود دارد که این امکان را برای ما فراهم میکند که از طریق همان کارت وایرلسی که اینترنت را دریافت میکنیم آن را به اشتراک بگذاریم.

برای به اشتراک گذاری ابتدا نرم افزار Connectify را دانلود و نصب کنید. سپس قابلیت Share کارتی که اینترنت را از آن دریافت میکنید را فعال کنید (از طریق راست کلیک روی کارت (آداپتور) مورد نظر و در تب Sharing قسمت اول را تیک زده و OK نمایید). سپس Connectify را اجرا نموده و در قسمت Wifi name: نامی دلخواه برای شکه به اشتراک گذاری اینترنت خود را انتخاب نموده ودر قسمت Password: یک رمز حداقل 8 کاراکتری برای امنیت شبکه خود انتخاب نمایید.
در قسمت Internet هم نام کارتی که اینترنت را از آن دریافت می نمایید را انتخاب نمایید و Start Hotspot را کلیک کنید تا شبکه شما شروع یه فعالیت کند.

قابليت هاي كليدي نرم افزار Connectify :
- كم حجم و ساده بودن نرم افزار
- اعمال تنظيمات به صورت راحت و سريع بدون داشتن هيچ گونه اطلاعات فني شبكه
- نمايش كاربران متصل شده به شبكه
- سازگار با ويندوز هفت (سون 7 ) و ويندوز سرور 2008



توضیحات از وبلاگ iMilad :
(تصحیح و تطبیق با ورژن جدید نرم افزار از انجمن کرک ایران)

13243552211.png




اگر شما برای اتصال به شبکه در محیط منزل و یا محل کار خود از مودم وایرلس استفاده نمی کنید می توانید به وسیله لپ تاپ خود اینترنت آن را به صورت وایرلس در محیط برای لپ تاپ ها و یا موبایل های دیگر به اشتراک بگذارید.
در حقیقت با این روش لپ تاپ شما به یک Wi-Fi Hotspot تبدیل خواهد شد. اما این کار چگونه ممکن می شود ؟

در ابتدا نرم افزار Connectify را دانلود و نصب نمایید. سپس بعد از اجرا در سطر اول یعنی Hotspot Name نام شبکهWi-Fi خود را تعیین کنید که یک نام دلخواه خواهد بود.
در بخش بعدی یعنی Password برای شبکه خود یک پسورد تعیین کنید تا از لحاظ امنیتی مشکلی پیش نیاید و تنها خودتان و کسانی که پسورد آن را دارند بتوانند به شبکه وایرلس دسترسی پیدا کنند.
در نهایت در بخش سوم یعنی Internet نام کانکشنی که با لپ تاپ خود به آن متصل هستید را انتخاب نمایید.
اکنون با زدن گرینه Start Hotspot لپ تاپ شما اینترنت خود را برای موبایل ها و سایر لپ تاپ های دیگر به اشتراک می گذارد و با سرچ کردن وایرلس نام انتخابی که در سطر اول گذاشته اید را نمایش داده و به راحتی می توانید به آن متصل شوید. بدین ترتیب اینترنت پر سرعت خود را به راحتی به دستگاه های مجهز به وایرلس نظیر موبایل, آیفون، iPodو PSP و سایر لپ تاپ های دیگر به اشتراک گذارید بدون آنکه مودم وایرلس داشته باشید! (ضمنا به این نکته توجه داشته باشید که تیک بخش Intrernet Connection Sharing کارت شبکه تان را زده باشید تا به شما اجازه شـِر کردن نت داده شود)

نرم افزار Connectify از قابلیت جدیدی در ویندوز 7 به اسم Virtual Wi-Fi استفاده میکند با این قابلیت جدید شما میتوانید با همان یک عدد کارت شبکه بی سیم، هم اینترنت بگیری و هم همزمان اون رو به اشتراک بگذارید.
این کار در ویندوزهای قبل از ویندوز 7 امکان پذیر نیست. البته به اشتراک گذاری اینترنت با لپ تاپ یا کارت شبکه بی سیم قبلا هم در ویندوز و Mac بوده، اما فرق این مدل در ویندوز 7 اینه که نیازی نیست 2 کارت شبکه درگیر باشه، در حالیکه در مدل Ad Hoc که در Mac و XP وجود داره، شما باید اینترنت رو از مودم یا کابل بگیری و توسط کارت بی سیم به اشتراک بگذاری. با Connectify نیازی به 2 کارت شبکه نیست و همان بی سیم لپ تاپ کافیه که هم از آن دریافت کنید و هم به اشتراک بگذارید


* توضیحات انجمن کرک ایران:

* روش استفاده از کرک:
- با کلیک روی فایل ConnectifyInstaller.exe نرم افزار را نصب کنید
- پس از نصب نرم افزار آنرا بطور کامل ببندید (روی آیکون نرم افزار در نوار تسکبار -کنار ساعت ویندوز- کلیک راست کرده و گزینه Exit را انتخاب کنید)
- فایل Connectify.exe موجود در پوشه Crack را در محل نصب نرم افزار کپی کرده و جایگزین فایل اصلی کنید
تمام!

++ تست عملکرد کرک: انجام شد
++ تست ویروس یابی: انجام شد

Connectify.3.2.0.22201.Pro.Inc.Crack--www.ircrack.com.rarدانلود
Password : www.ircrack.com

 

i o s

Registered User
تاریخ عضویت
21 آگوست 2011
نوشته‌ها
2,198
لایک‌ها
211
محل سکونت
تهران
یه امکان جالبی هم که داره میتونه اینترنت قند شکن شدرو شیر کنه. ممنون عالی بود.
 

core i5

Registered User
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2011
نوشته‌ها
5,265
لایک‌ها
2,316
محل سکونت
هرجایه دنیایی دلم اونجاست
لطفا لینک دانلود کرک شده
رو بزارین
 
بالا