برگزیده های پرشین تولز

درآمدزایی در شرکت "پنبه ریز" از طریق بازاریابی شبکه ای

zendegiebehtar

Registered User
تاریخ عضویت
15 آگوست 2010
نوشته‌ها
24
لایک‌ها
2
محل سکونت
Tehran
سلام دوستان

مجوز بازاریابی شبکه ای از طرف وزارت بازرگانی صادر شد و شرکت پنبه ریز در این زمینه مجوز بازاریابی شبکه ای را دریافت کرد. تیم ما در نظر دارد که با شرکت پنبه ریز همکاری نماید. از دوستانی که تمایل دارند به تیم ما بپیوندند می خواهیم که با ما تماس بگیرند تا برای شروع کار هماهنگی های لازم را داشته باشیم.
آدرس اینترنتی تیم زندگی بهتر: zendegiebehtar.blogsky.com
آدرس اینترنتی پنبه ریز: panberes.ir
PNBRS.jpg
 
Last edited:

zendegiebehtar

Registered User
تاریخ عضویت
15 آگوست 2010
نوشته‌ها
24
لایک‌ها
2
محل سکونت
Tehran
هدف بازاریابی شبکه ای رساندن محصول تولید شده در تولیدی ها و کارخانجات به دست مصرف کننده است ، و در نتیجه یک روش توزیع کالا میباشد. این روش توزیع کاملاً متفاوت با روشهای متداول از طریق واسطه های پخش کننده ، عمده فروش ، خرده فروش و مغازه دار و غیره می باشد و امروز بصورت یک روش پذیرفته شده در تمام دنیا مطرح است و مورد استفاده قرار می گیرد.
روش کار را توضیح می دهیم و سپس مقایسه ها و برتری های این راه توزیع را به روشهای دیگر بررسی می کنیم.
در فروش شبکه ای از اصول ساده نقل دهان به دهان در جهت رساندن اطلاعات و آگاهی دادن به مصرف کننده ها استفاده شده است. بدین معنا که در اطراف هر شخصی کسانی هستند که به گفته های او و خود او اطمینان و اعتماد دارند و بدین ترتیب موجی از اطلاعات در سطح اجتماع به سادگی و بدون هزینه های گزاف و سنگین رسانه های همگانی گسترش می یابد.
شخص با مراجعه به یک شرکت کامپیوتری ، کامپیوتری تهیه می کند و از قیمت ها و نحوه ارائه خدمات و ... رضایت 100% داشته و هر گاه در اطرافیانش دوستی یا فامیل یا همکار قصد خرید یا تعمیر کامپیوتر داشته باشد ، آن شرکت را توصیه می کند.
به همین ترتیب آن شخص نیز در صورت رضایت شخص ثالثی را معرفی می کند و پس از مدتی آن شرکت دارای مشتریان بسیاری است که از شبکه ای از افراد تشکیل شده اند که با هم در ارتباط بوده اند و در صورتی که به ارائه خدمات مطلوب ادامه دهد روز به روز به روند رشد این شبکه اضافه می شوند و همه اینها بدون پرداخت هزینه های تبلیغاتی و غیره می باشد.
البته قطعاً این نحوه معرفی ها چیز جدیدی نیست و همه ما در طول زندگیمان از این روش جهت اطلاع یافتن و راهنمایی دادن به دوستانمان استفاده کرده ایم اما بحث امروز در این است که:
1- چرا باید کسی که از این روش جهت خرید یا استفاده از خدمات مراجعه می کند ، از همان قیمتها استفاده کند که از طریق واسطه ها و رسانه های عمومی و غیره که درصد هنگفتی به مبلغ اولیه کالا اضافه می کنند مراجعه می کند ؟
2- چرا شخص معرف که به نحوی به شرکت یا فروشنده جنس و کالا سود رسانده به جز سود معنوی، نفی نبرد ؟
3- آیا کسی که در راس یک شبکه فقط چند نفر را جهت خرید معرفی کرده است و اکنون پس از مدتی از طریق همان چند نفر هزاران خریدار به وجود آمده اند حق ندارد به گونه ای از حجم فروش که حتی در سالهای آینده بیشتر می شوند بهره ای ببرد ؟
4- آیا برای تولید کننده ها به صرف نیست که پس از مدتی از این روش جهت عرضه محصولات استفاده بکنند ؟

در واقع Network Marketing یا فروش شبکه ای پاسخی قاطع و فراگیر به نیاز امروز تولید کننده ها و مصرف کننده هایی است که سرگردان از روش تبلیغ و توزیع رایج ، بار سنگین انتشار و جستجو اطلاعاتی را بدوش می کشند.

تولید کننده ها به دنبال تشویق مصرف کننده ها با پرداخت هزینه های گزاف رقابت تبلیغاتی و توزیع قبل از سفارش، مصرف کننده ها نیز به دنبال انتخاب بسیار مشکل و پیچیده از میان هزاران تولید کننده که هیچکدام نمی گویند « ماست من ترش است » و تازه پس از این همه جستجو توسط مصرف کننده هزینه های تبلیغاتی و توزیع واسطه ها که هیچکدام کمک زیادی به وی نکرده اند و فقط او را بیشتر سرگردان کرده اند را علاوه بر مبلغ اولیه کالا بپردازد.

و جالب است بدانید بیشتر از 50% خریدهای مصرف کننده ها از طریق مراجعه به دوستان و سوال از آنها صورت می پذیرد یعنی پس از این همه هزینه های اطلاع رسانی از جمله تبلیغات و تولید و تولید تعدادی جنس و قرار دادن آنها در معرض دید عموم و سرمایه هنگفت در سیستم توزیع کارخانه ، مصرف کننده با اشاره کسانی که از قبل با یک محصول آشنا بوده اند و به آنها اعتماد دارند خریدشان را انجام می دهند .
پس سوال اینجاست که اگر قرار است محصول مورد نیاز را از طریق نقل دهان به دهان انتخاب کنیم آیا باز هم نیاز به تبلیغ و توزیع به روشهای واسطه ها هست ؟

یا اینکه شخص پس از اطلاع از نوع محصول و انتخاب با استفاده از تکنولوژی ارتباطی جدید شامل : تلفن ، فاکس ، پست ، پست الکترونیکی و یا از طریق اینترنت با مراجعه به سایت تولید کننده خود مستقیماً و بدون واسطه محصول مورد نیاز را به هر تعداد که می خواهد سفارش دهد و آنها نیز پس از ثبت سفارش محصول درخواست شده را مستقیماً برای مصرف کننده ارسال کنند.

اما آیا به همین سادگی است !؟

قطعاً خیر ؟

بنابراین ابتدا می پردازیم به برتری ها و نکات قوت و ضعف هر دو روش توزیع و سپس روشهای متداول جهت NETWORK MARKETING را بررسی می کنیم.

در روشهای توزیع سنتی ( متداول ) تولیدی ها انبوهی از محصول را آماده فروش کرده و وارد بازار عمده فروش می کردند و عمد فروشان نیز بدون شناخت دقیقی از کالا ( غالباً بدون مصرف شخصی ) آن را بر اساس نرخ بازار و سود متعارف در میان خرده فروشان توزیع میکردند و آنها نیز از روشهای مغازه داری ، ویزیتوری یا روزنامه های کثیرالانتشار به دست مصرف کننده می رساندند. در بعضی از مواقع محصول تولید شده مسیر واسطه های بیش از 10 مرحله را می گذارند و جابجایی های متعدد روی آن انجام می شد و گاهی ماهها و حتی سالها از تولید آن گذشته بود اما هنوز در سیستم توزیع بود و هنوز به دست مصرف کننده نرسیده بود و همه این واسطه ها و مدت خواب سرمایه در توزیع بر هزینه های کالا اضافه می شد.

علاوه برآن هیچ حساسیت بخصوصی در مورد کیفیت مطلوب محصول در میان واسطه ها نبود ، چون اصولاً نیازی نبوده اغلب حساسیت ها بر روی ظاهر کالا و نحوه بسته بندی آن و از همه مهمتر سود حاصله برای واسطه ها ( یعنی اختلاف قیمت کارخانه به عمده فروش و دیگر عاملان فروش ، با قیمت درج شده روی کالا یا قیمت فروش برای مصرف کننده ) بوده است.

در این روش حرکت اولیه هر تولیدی از سد عمده فروشان باید بگذرد و آنها هستند که اغلب بدون مصرف شخصی تشخیص می دهند که کدام کالا را جهت توزیع در بازار انتخاب کنند و بیشتر روی کدام کالا کار کنند و طبیعی است که همانطوریکه تولید کننده و مصرف کننده در فکر نفع شخصی خودشان هستند، عمده فروشان نیز چنین باشند.

بنابراین ملاک اصلی توزیع هر محصول در بازار در ابتدا سودهای حاصله بوده . سپس کیفیت ، استاندارد و ... تا اینکه پس از سالها مصرف کننده ها پی به تفاوتها و کیفیت محصولات ببرند و تقاضای یک محصول سبب عرضه بیشتر آن محصول بشود و در واقع جنس پرفروش بشود که البته باز هم سیستم توزیع در وسط قرار دارد.

همانطور که می دانیم جنسی که از مواد اولیه خوب تولید شده باشد و کیفیت ساخت بالاتری داشته باشد توان آنکه سود بیشتری را در اول کار به سیستم توزیع بدهد ندارد و اغلب در همان ابتدای کار با مشکل مواجه خواهد بود . اما در روش توزیع سنتی متداول مشکلات دیگر نیز وجود دارد که از آن جمله می توان به هزینه گزاف اطلاع رسانی و تبلیغات به دلیل رقابت در میان تولید کننده های متعدد اشاره کرد . امروزه به دلیل کثرت تولید کننده ها و تبلیغات بیش از حد هر محصول در شروع برای آنکه بتواند در میان مصرف کننده ها معرفی شود مجبور به پرداخت هزینه های بسیار بالاتر از کارخانجات قبلی است . یعنی در واقع معرفی کالا در میان مصرف کننده ها از هزینه های اصلی کالا می باشد و بدین ترتیب هر تولید کننده در ابتدای کار هزینه بسیار بالایی را جهت تبلیغات باید به قیمت محصول اضافه شود و مصرف کننده باید بپردازد.

اما مشکلات گفته شده وجود داشته اند و خواهند داشت و اصولاً بسیاری از ما مخصوصاً کسانی که به نحوی در رابطه با سیستم توزیع بوده اند کاملاً با این مشکلات و حتی معضلات بیشتر آن آشنا هستند. اما همانگونه که گفتیم بحث امروز و موضوع اصلی ما روش توزیع NETWORK MARKETING است و دلایل گسترش بسیار سریع آن در سیستم های توزیع امروزی می باشد. چند موضوع را که دلیل گسترش NETWORK MARKETING شده است بر می شماریم :

1- کثرت تولید کننده ها :
امروز با اتوماسیون کارخانجات و به وجود آمدن کارخانجات تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و تولید یک محصول با مارک های متنوع ، فروش و توزیع محصول بسیار مهمتر گشته و در واقع نحوه عرضه محصول و بازاریابی آن حتی در بعضی اجناس از ساخت و تولید آن مهمتر گشته است.

بعنوان مثال امروز راه اندازی یک کارخانه تولید ماکارونی پروژه عظیمی محسوب نمی شود و با سرمایه محدود و مشخصی در زمان کاملاً معین قابل دستیابی است. اما عرضه چنین محصولی در بازار پر از رقابت امروزی کاری بس دشوار و عملاً برای کارخانه های کوچک، نشدنی است.

پس دیدیم که امروز توزیع و فروش از اهمیت کمتر از تولید ، چه از نظر هزینه و چه از نظر استراتژی برخوردار نیست. در چنین وضعیتی است که تولید کننده ها جهت فروش محصول خود حتماً بایستی از سیاستها و روشهای بسیار دقیقتر و حساب شده تر استفاده کنند که NETWORK MARKETING یکی از آنهاست.

2- حق انتخاب با مشتری است :
مصرف کننده ها در انتخاب آزاد هستند و طبیعی است که در این انتخاب سودی عاید کارخانه ها می‌شود و بنابراین مصرف کننده ای که سود می رساند حق دارد که سودی نیز دریافت کند.

3- تبلیغات ارزش خود را از دست داده است :
هر کسی در خانه از تلویزیون ، رادیو و اینترنت و روزنامه ها و مجلات استفاده می کند و اینها نیز همگی در سطح خود شامل تبلیغات برای محصولات گوناگون هستند و بنابراین انتخاب محصول مورد نظر بسیار مشکل شده و امروزه اغلب مردم نسبت به آنها بی اعتنا شده اند و از روش سوال از دوستان و نزدیکان که محصولات را آزمایش کرده اند خرید خودشان را انجام می دهند.

4- وقت طلاست :
برای انتخاب وقت محدودیت است ، هر کسی بطور جدا نمی تواند وقت بگذارد و تمام محصولات مورد نیاز خود را از میان هزار مدل آزمایش و انتخاب بکند و کسی که برای چند مورد اینکار را می کند و در نهایت یک راه که از همه بهتر است انتخاب می کند ، با قراردادن این اطلاعات در اختیار دیگران و از روش NETWORK MARKETING می تواند وقت گذاشته شده را جبران کند.

5- شغل و درآمد ثابت و پایدار نیست :
با توجه به پیشرفتهای سریع تکنولوژی و عوض شدن جایگاهها و تغییرات بیش از حد ، شغلهای ثابت با درآمد ثابت مانند قدیم نمانده است . کمتر کسی پیدا می شود که در یک شرکت یا سازمان سالها کار کند . در سال 1980 بیش از 30% آمریکایی ها شغلشان را از دست دادند. بنابراین مردم به روش کار با درآمد مستقل نیاز دارند.

NETWORK MARKETING به عنوان یک سیستم فروش که نیاز به سرمایه اولیه ندارد ، می تواند یک منبع درآمد مستقل برای افراد جامعه باشد.

6- عدم انگیزه حقوق بگیران :
شرکت یا سازمانی موفق است که کلیه کارکنان و کارمندان و مدیران آن مسئولیت پذیر باشند و بصورت دلسوزانه امورات را بطور کامل انجام دهند و این در حالیست که مدیریت و رسیدگی به نحوه کارکنان استخدامی هر روز مشکلتر می شود و حتی بسیاری از سازمانها به نحوه پرداخت پورسانتی یا پورسانتی به علاوه حقوق بگیران رو آورده اند. در کشورهای پیشرفته از مهاجرین که انگیزه بیشتری برای کارکردن دارند استفاده می کنند و هر چند سال اکثر کارمندان سابق را اخراج می کنند و افراد جدید با انگیزه های بالاتر استخدام می کنند . از طرفی خود کارمندان نیز در مقام مقایسه خود با دیگران همواره از اینکه تلاش بیشترشان مورد توجه قرار نگرفته شاکی بوده اند و در اکثر موارد عدم جبران زحماتشان نسبت به دیگران که کار نکرده اند را دلیلی برای عدم تحرک و فعالیت بیشترشان میدانند.

NETWORK MARKETING یک روش بسیار ساده اما کارآمد جهت پیاده سازی عملی یک سازمان با افراد انگیزه دار می باشد. هر شخص به هر اندازه فعالیت کند و تلاش کند درست به همان اندازه درآمد خواهد داشت نحوه پرداختها به گونه ای است که هر شخص مسئول خود و در نهایت سازمان خود است.

7- یک راه موثر برای یکپارچگی دوستی :
نظر به اینکه کثرت افراد در جامعه و رقابت شدید میان افراد جامعه جهت تلاش برای امرار معاش باعث از هم گسیختگی و ایجاد استرس و مشکلات عصبی در کلیه جوامع گشته ، NETWORK MARKETING یک راه بسیار جالب جهت کم کردن این استرس ها و رقابت بی فایده میان افراد جامعه می باشد ، هر شخصی پس از ورود به این سیستم با تعداد محدودی از افراد جهت ایجاد یک شبکه فعالیت خود را آغاز می کند ، افراد نزدیک به هم تشکیل شده انگیزه زیادی برای کمک به هم را دارند. لذا ارتباط ها محدود اما موثر و مفید برای گروه خواهد بود و در واقع کار و تفریح به گونه ای آمیخته می شود و استرس ها خصوصاً پس از ایجاد شبکه کاسته می شود.

8- دادگستری ها و کلانتری ها خلوت می شوند :
معاملات هم برای خریدار و هم برای فروشنده امن تر می شوند . نظر به اینکه معامله انجام شده قبلاً توسط هزاران نفر که همگی با هم آشنائی نزدیک دارند ، انجام شده ، هر شخصی پس از صحت معامله و مطمئن شدن از کلیه جوانب ، آن را به دوستان و آشنایان خود توصیه می کند. لذا قبل از انجام معامله هر شخصی مطمئن است که قبلاً از صحت و درستی آن آزمایش زیادی به عمل آمده لذا ریسک به شدت کاهش می یابد.
به این نکته مهم توجه کنید که هر کسی پس از آنکه از کلیه جوانب اطمینان خاطر پیدا نمود آنرا به اقوام ، دوستان و همکاران خود توصیه می کندو در صورت بروز مشکلات اعم از جنس تقلبی ، گرانفروشی ، یا عدم پرداخت کمیسیونها و محاسبات آنها ، بالاخره شبکه در جائی متوقف می شود و افراد رغبت زیادی برای معرفی دوستان و آشنایان پیدا نمی کنند و پس از مدتی تولید کننده هایی که از هر نظر کارشان را درست تر انجام داده اند شبکه گسترده تری پیدا می کنند.

9- سیستم برنده – برنده :
هر شخصی پس از خرید به فروشنده و بقیه اعضای شبکه سود می رساند و در مراحل بعدی خود نیز از طریق همان شبکه هزینه پرداخت شده خود را جبران می کند و در واقع مانند سیستم های متداول صرفاً یک خریدار نیست بلکه خود نیز سودی می برد و به این روش بازاریابی سیستم برنده برند گفته می شود.

10- شراکت پایدار و بدون خسارت :
هنگامیکه شخصی ، یک نفر یا چند نفر را جهت خرید و ورود به شبکه معرفی می کند در حقیقت شریکی برای ادامه کار انتخاب کرده ، اما این شراکت ورای کلیه شراکتهای متداول است ، چون در شراکتهای معمولی هر گاه شرکاء قصد جدایی داشته باشند به اصل بیزینس ضربات و خسارات جبران ناپذیر وارد می گردد در حالیکه در این شراکت کلیه زحمات کشیده شده در طول مدت به هدر نرفته و به قوت خود باقی می ماند و حتی شرکاء در صورتی که هر کدام بصورت مجزا نیز فعالیت کنند باز هم خطری برای هم محسوب نمی شوند . البته اغلب به اینگونه هست که مادام به هم سودی می رسانند.

11- نیاز به دفتر کار و غیره نیست :
بهترین و زیباترین بخش NETWORK MARKETING عدم نیاز آن به دفتر ، ثبت و ... است چرا که فروش از نقل دهان به دهان فقط برای 2 الی 5 نفر صورت می گیرد و سپس فروش چند هزاری حتی میلیون نفری از طریق رشد شبکه صورت می گیرد و بنابراین نیاز به ایجاد پایگاه جهت فروش و عرضه نیست و بنابراین هزینه شروع بسیار کاسته میشود و در عوض نیرو چند برابر می شود چون کنترل کل شرکت یا مغازه و غیره خود یکی از عوامل هدر دادن انرژی است ، هزینه بر است.

12- آموزش و آگاهی رایگان :
هر شخص پس از ورود توسط بالاسری ها کاملاً آموزش داده می شود و چون هر شخص فقط با تعداد محدودی افراد کار می کند روز به روز به اطلاعات داده شده در مورد محصول و کار افزوده می‌‌شود. مثلاً هنگامی که قرار است اطلاعات در مورد یک محصول مانند کامپیوتر در اختیار خریدار قرار گیرد در سیستم سنتی فقط به شخصی می توانستیم حداکثر 1 الی 2 ساعت را اختصاص دهیم در روش شبکه ای اطلاعات به مرور و طی روزها و هفته ها به خریداران و از طریق آنها به بقیه افراد منتقل می شود.

منبع: http://zendegiebehtar.blogsky.com/
شاد باشید.
 

zendegiebehtar

Registered User
تاریخ عضویت
15 آگوست 2010
نوشته‌ها
24
لایک‌ها
2
محل سکونت
Tehran
کلیه محصولات شرکت پنبه ریز از نظر کیفیت در سطح عالی می باشد. همچنین محصولات شرکت با 8 تا 10 درصد تخفیف(جایزه) و ارسال رایگان در سراسر ایران ارائه میگردد.
 

DivxCntr

Registered User
تاریخ عضویت
17 سپتامبر 2008
نوشته‌ها
498
لایک‌ها
164
سلام میشه به صورت کاملا مختصر و مفید این همکاری رو توضیح بدید ؟
بازاریاب تو هر شهری باشه مشکلی نیست ؟
و میشه مختصر بگید بازاریابی شبکه ای چیه ؟
ممنون از شما
 

zendegiebehtar

Registered User
تاریخ عضویت
15 آگوست 2010
نوشته‌ها
24
لایک‌ها
2
محل سکونت
Tehran
بازاريابي شبكه اي:
روش فروشي است كه در آن مشتري شركت مي تواند بازارياب محصولاتي باشد كه خود مصرف مي نمايد و پس از انعقاد قرارداد بازاريابي شبكه اي با شركت توليد كننده ،درآمد قابل توجهي كسب كند و در صورتي كه مشتريان وي نيز همان روال را طي كرده و محصولات شركت را به ديگران معرفي نمايند بنابر اين از حمايت ، تلاش و پيگيري وي ، شبكه و سازمان فروشي تشكيل مي گردد كه مشتري مي تواند از كل محصولات فروخته شده در اين شبكه مشتريان بر اساس پلن درآمد زايي شركت، پورسانت و پاداش دريافت نمايد .

اين صنعت اولين بار در سال 1945 بكار گرفته شد و امروزه اين تجارت با بيش از 60 سال قدمت توانسته شركتهاي بزرگ و مطرح را در جهان تشويق كند تا از اين روش براي فروش محصولاتشان استفاده نمايند .

متاسفانه طي سالهاي اخير بسياري از افراد و شركتهاي سود جو، با سوء استفاده از اين تجارت به صورت غير قانوني و با قصد سوء استفاده و كلاهبرداري،باعث گرديدند كه به نام و وجه اجتماعي اين تجارت آسيب وارد شود. اما كشورهاي پيشرفته زيادي از جمله كشورعزيزمان ايران، به روش صحيح و تحت نظارت قانوني اين تجارت، جامه عمل پوشانده اند .

با توجه تحقيقات گسترده بر روي روش صحيح ، اصولي و قانوني اين تجارت , شركت پنبه ريز به اين نتيجه رسيد كه با استفاده از اين روش فروش مي توان شرايطي را محيا نمود كه كليه افراد با خريد مستقيم محصولات مورد نياز خود از وب سايت شركت و صرف زماني كوتاه براي معرفي اين محصولات به ديگران، بتوانند از پورسانت فروش مستقيم بهره مند گرديده و به درآمدهاي قابل توجهي برسند .

يكي از مزاياي استفاده از بازاريابي شبكه اي در شركت خريد اينترنتي پنبه ريز برخورداري هرنماينده فروش از يك دفتر كار اختصاصي اينترنتي و مستقل در وب سايت شركت پنبه ريز مي باشد ،بدين ترتيب شما يكي از اعضاي تيم فروش شركت خواهيد بود و مي توانيد از ديگر مزاياي شركت همچون طرح درآمد زايي پلكاني و پاداشهاي ماهيانه قابل توجهي بهره مند شويد.

شركت بازاریابی شبکه ای:
يك شركت MLM ابتدا با ثبت نام فردي كه قادر به جذب مشتريان و نمايندگان فروش باشد كار را آغاز مي كند. اما به هر يك از نمايندگان حق این انتخاب را دارند تا خود را به يك مدير تبديل کنند، شخصی كه خود توانایی جذب نماينده فروش را دارا باشد. يك شركت MLM کمیسیون پرداخت مي نمايد و نه حقوق ثابت، بنابراين در اين روش شركت محدوديتي براي جذب مدير و نماينده فروش ندارد. اين حالت بدليل گسترش سريع شمار نمايندگان فروش آموزش ديده براي شركت بسيار سودمند است . اين مورد همچنين براي نمايندگان فروش سودمند است به اين دليل كه درآمدشان محدود به ميزان فروش خودشان نيست بلكه آنها همچنین از حجم فروش ساير نمايندگان درصد فروش دريافت كنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر از وبلاگ ما دیدن کنید.
تیم زندگی بهتر: http://zendegiebehtar.blogsky.com
 
Last edited:

b.yasini

کاربر فعال تاریخ و پزشکی و سلامت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
24 جولای 2010
نوشته‌ها
7,666
لایک‌ها
2,930
محل سکونت
Living in Dreams
کثیف دارن کار میکنن این روش برای فروش خوب نیست

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
 

zendegiebehtar

Registered User
تاریخ عضویت
15 آگوست 2010
نوشته‌ها
24
لایک‌ها
2
محل سکونت
Tehran
کثیف دارن کار میکنن این روش برای فروش خوب نیست

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

اینم یه اظهار عقیده شخصی است و با واقعیت خیلی فاصله داره.... دوست عزیز دیگه بزرگ شدیم لطفا با منطق جلب توجه کن.
 

DivxCntr

Registered User
تاریخ عضویت
17 سپتامبر 2008
نوشته‌ها
498
لایک‌ها
164
بازاريابي شبكه اي:
روش فروشي است كه در آن مشتري شركت مي تواند بازارياب محصولاتي باشد كه خود مصرف مي نمايد و پس از انعقاد قرارداد بازاريابي شبكه اي با شركت توليد كننده ،درآمد قابل توجهي كسب كند و در صورتي كه مشتريان وي نيز همان روال را طي كرده و محصولات شركت را به ديگران معرفي نمايند بنابر اين از حمايت ، تلاش و پيگيري وي ، شبكه و سازمان فروشي تشكيل مي گردد كه مشتري مي تواند از كل محصولات فروخته شده در اين شبكه مشتريان بر اساس پلن درآمد زايي شركت، پورسانت و پاداش دريافت نمايد .

اين صنعت اولين بار در سال 1945 بكار گرفته شد و امروزه اين تجارت با بيش از 60 سال قدمت توانسته شركتهاي بزرگ و مطرح را در جهان تشويق كند تا از اين روش براي فروش محصولاتشان استفاده نمايند .

متاسفانه طي سالهاي اخير بسياري از افراد و شركتهاي سود جو، با سوء استفاده از اين تجارت به صورت غير قانوني و با قصد سوء استفاده و كلاهبرداري،باعث گرديدند كه به نام و وجه اجتماعي اين تجارت آسيب وارد شود. اما كشورهاي پيشرفته زيادي از جمله كشورعزيزمان ايران، به روش صحيح و تحت نظارت قانوني اين تجارت، جامه عمل پوشانده اند .

با توجه تحقيقات گسترده بر روي روش صحيح ، اصولي و قانوني اين تجارت , شركت پنبه ريز به اين نتيجه رسيد كه با استفاده از اين روش فروش مي توان شرايطي را محيا نمود كه كليه افراد با خريد مستقيم محصولات مورد نياز خود از وب سايت شركت و صرف زماني كوتاه براي معرفي اين محصولات به ديگران، بتوانند از پورسانت فروش مستقيم بهره مند گرديده و به درآمدهاي قابل توجهي برسند .

يكي از مزاياي استفاده از بازاريابي شبكه اي در شركت خريد اينترنتي پنبه ريز برخورداري هرنماينده فروش از يك دفتر كار اختصاصي اينترنتي و مستقل در وب سايت شركت پنبه ريز مي باشد ،بدين ترتيب شما يكي از اعضاي تيم فروش شركت خواهيد بود و مي توانيد از ديگر مزاياي شركت همچون طرح درآمد زايي پلكاني و پاداشهاي ماهيانه قابل توجهي بهره مند شويد.

شركت بازاریابی شبکه ای:
يك شركت MLM ابتدا با ثبت نام فردي كه قادر به جذب مشتريان و نمايندگان فروش باشد كار را آغاز مي كند. اما به هر يك از نمايندگان حق این انتخاب را دارند تا خود را به يك مدير تبديل کنند، شخصی كه خود توانایی جذب نماينده فروش را دارا باشد. يك شركت MLM کمیسیون پرداخت مي نمايد و نه حقوق ثابت، بنابراين در اين روش شركت محدوديتي براي جذب مدير و نماينده فروش ندارد. اين حالت بدليل گسترش سريع شمار نمايندگان فروش آموزش ديده براي شركت بسيار سودمند است . اين مورد همچنين براي نمايندگان فروش سودمند است به اين دليل كه درآمدشان محدود به ميزان فروش خودشان نيست بلكه آنها همچنین از حجم فروش ساير نمايندگان درصد فروش دريافت كنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر از وبلاگ ما دیدن کنید.
تیم زندگی بهتر: تیم زندگی بهتر

خیلی ممنون از شما دوست گرامی
بسیار مختصر و مفید بود
 

zendegiebehtar

Registered User
تاریخ عضویت
15 آگوست 2010
نوشته‌ها
24
لایک‌ها
2
محل سکونت
Tehran
تجارت 120,000 میلیارد تومانی در سال را باید جدی گرفت

تقريباً همه روزه در همه کشورهای دنيا شايد بتوان گفت افرادی در کنار دوستان و اعضای خانواده مي نشينند و حرفهایی از اين قبيل ميزنند دير يا زود بايد به فکر راهی باشم که بتونم خودم واسه خودم پول در بيارم ميخوام کسب و کار خودم رو راه بندازم آيا شما تا بحال در چنين جمعی بوده ايد اصلاً آيا خودتان چنين حرفی زده ايد ؟ به احتمال فراون، بله! احتمالش زياد است که شما هم جزء کسانی باشيد که به دنباله فرصتی عالی ميگردند.

اگر ما هم در خلل چنين گفتگوی در جمع شما بوديم ، از شما مي پرسيديم (چرا تا بحال موفق نشدين فرصتی گير بيارين؟ احتمالاً شما هم يکی يا چندتا از اين جوابها را به ما مي داديد.

( آخه پولش رو ندارم)
(آخه تجربه لازم رو ندارم)
(راستش نميدونم چجوری)
(نميدونم چه کار کنم)

و آن وقت ما به شما مي گفتيم : دوست عزيز، اگر لحظه ای به ما فرصت بدهی ، به تو نشان ميدهيم که چطور بر اين مشکل غلبه کنی همچنين به تو نشان خواهيم داد که چطور ميتوانی ظرف مدت چند هفته و يا شايد چند روز بناي تغيير وضعيت ماليت را بگذاری و به زودی زود متوجه ميشدی که بين تو و داشتن تجارتی از آن خودت هيچ فاصله ای نيست. آن وقت ، چه مايل بودی به صورت تمام وقت کار کنی و چه پاره وقت و خواه به درآمد چند صد هزار تومان در ماه فکر ميکردی يا به درآمد چند میلیون تومان در ماه،در هر حالت ميتوانستی کارت را هرچه سريعتر شروع کنی .

لابد ميپرسی چطور ما که حتی شما را نديده و نميشناسيم اينقدر با اطمينان راجع به آينده مالی شما حرف ميزنيم؟ ما با اطمينان صحبت ميکنيم زيرا آدمهای مثل شما رو ميشناسيم .ميدانيم که آنها شک و ترديد هایی داشتند درست مثل شما. در ضمن ما ميدانيم که آنها الان از لحاظ مالی و شغلی به چه موفقيت هایی رسيده اند و يقين داريم که شما هم قادريد همان کار را بکنيد. مشروط بر اینکه بخواهید.بله! واقعا لازم است که خواهان باشید، زیرا اگر چه ما می توانیم به شما یاد بدهیم که چه طور کسب و کار شخص تان را راه بیندازید، موفقیت به آسانی بدست نمی آید. لازم نیست برای شروع یک عالمه پول داشته باشید، به تجربه یا تحصیلات خاصی هم نیاز ندارید،اما قطعا لازم است که سخت کار کنید. راستی نکند همین حالا هم دارید همین کار را می کنید؟ منظورم این است که به سختی کار می کنید. این طور نیست؟ با این تفاوت که الان دارید برای پیشبرد تجارت کس دیگری زحمت می کشید، در صورتی که می توانید همین کار را برای خودتان انجام دهید.

آیا دوست دارید در این باره بیشتر بدانید؟ پس اجازه بدهید فرصتهای موجود در بازاریابی شبکه ای را به شما نشان دهیم.تازه کجایش را دیده اید! هم اکنون بیش از 120،000 میلیارد تومان از کل فروش دنیا از طریق بازاریابی شبکه ای انجام می شود . مشاوران شرکت ها هر روز فروش و توزیع هزاران محصول و خدمات را انجام می دهند. نگرانی هایتان و هر جمله ای را که با "من نمی ..." شروع می شود کنار بگذارید و بنا کنید به ساختن آینده مالی درخشانتان در تجارتی به نام بازاریابی شبکه ای (Network Marketing).

تیم زندگی بهتر: http://zendegiebehtar.blogsky.com
 

zendegiebehtar

Registered User
تاریخ عضویت
15 آگوست 2010
نوشته‌ها
24
لایک‌ها
2
محل سکونت
Tehran
آیا هرگز از رئیس خود تقاضای اضافه حقوق کرده اید؟ یک بار دیگر تلاش کنید. از او بخواهید دستمزد شما را دو برابر کند. چرا نه؟ هر روز صبح سر وقت میایید، با جدیت کار می کنید و دیرتر از همه محل کار را ترک می کنید. پانزده سال با این روش کار کرده اید. زیر و بم کار شرکت را میدانید و شرکت نیز شما را میشناسد. با روال کارتان، میزکار و کامپیوترتان یکی شده اید.از او بخواهید. ممکن است رئیس شما اطلاع نداشته باشد که به مبلمان جدید یا اتومبیل بهتری نیاز دارید. چرا فکر میکنید که به درخواست شما ترتیب اثری داده نمیشود؟ شما سعی نکرده اید! البته میدانم، افراد دیگری سعی کرده اند ولی اکنون در این شرکت کار نمیکنند. تصور می کنید دستمزد شما سقف دارد و حتی نمی توانید افزایش حقوق را در خواب ببینید، به ویژه اگر سن شما از حدی گذشته باشد.

به این هوای خوب نگاه کنید. گزارشگر می گوید وضع هوا تا ده روز آینده ثابت می ماند، پس برویم اسکی کنیم. نمی توانید؟ چرا نه؟ فروشگاه متعلق به خودتان است. می توانید در را ببندید. شما می گویید که خودتان تصمیم گیرنده هستید، می گویید رئیس خودتان هستید و هر کاری که بخواهید می توانید بکنید. آیا باید هر روز اینجا باشید؟ از ساعت 8 صبح تا 10 شب، باز هم.

می توانم تصاویری اینچنین برای شما ترسیم کنم, در همه ی آنها یک چیز مشترک است: محدودیت. اجازه دهید سوالی از شما بپرسم: آیا این محدودیتها، به ویژه محدودیتهایی که توسط شخص دیگری مقرر شده است را دوست دارید و بدون هیچ مقاومتی آنها را می پذیرید؟ نه؟ تصور نمی کنم.

بازاریابی شبکه ای نتیجه ی سالها تحقیقات اقتصادی و جامعه شناسانه است؛ دروازه ای به دنیای نوین است. تاریخ تایید می کند که نوع بشر هیچ شکلی از بردگی و محدودیتهایی را که توسط شخص دیگری تحمیل شده باشد، تحمل نمی کند. دلیل القای بردگی نه تنها منشایی انسان دوستانه، بلکه اساسا اقتصادی داشت. این نیز حقیقت دارد که برده داری و بردگی هرگز به طور کامل ملغی نشده است، تنها به شکل دیگری از وابستگی تبدیل شده است......

بازاریابی شبکه ای با تمام سرعت به همه ی چالشها سر و سامان می دهد. این وسیله، به شما اجازه ی تصمیم گیری می دهد، زیرا شما فرد شماره یک هستید. همه ی محدودیت ها را نیز خودتان مقرر می کنید. بنابراین، خودتان تصمیم میگیرید که چگونه زندگی کنید، چه کسی بشوید، چه چیزی داشته باشید.

تیم زندگی بهتر: http://zendegiebehtar.blogsky.com
 

Exporter

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
13 آپریل 2006
نوشته‌ها
4,060
لایک‌ها
5,172
سن
34
محل سکونت
UAE
من جدیداً یه سوپر مارکت کوچیک تو شهرستان باز کردم و محصولاتتونو از عمده فروشیای همینجا میتونم تامین کنم ولی احتمالا کار کردن با خودتون ممکنه یه مزیت هایی نسبت به اونا داشته باشه ;)

لطفا یه لیست قیمت + نحوه ی تسویه رو برام PM کنید

تشکر
 

zendegiebehtar

Registered User
تاریخ عضویت
15 آگوست 2010
نوشته‌ها
24
لایک‌ها
2
محل سکونت
Tehran
من جدیداً یه سوپر مارکت کوچیک تو شهرستان باز کردم و محصولاتتونو از عمده فروشیای همینجا میتونم تامین کنم ولی احتمالا کار کردن با خودتون ممکنه یه مزیت هایی نسبت به اونا داشته باشه ;)

لطفا یه لیست قیمت + نحوه ی تسویه رو برام PM کنید

تشکر

سلام دوست گرامی؛
100% مزیتهای بیشماری در بازاریابی شبکه ای پنبه ریز وجود دارد. که با مراجعه به وبلاگ تیم زندگی بهتر میتوانید اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و درآمدزایی آن داشته باشید.
شاد باشید.
 
بالا