برگزیده های پرشین تولز

درباره استانبول و سفر به استانبول

best_ir

Registered User
تاریخ عضویت
1 فوریه 2009
نوشته‌ها
35
لایک‌ها
1
شهر استانبول یکی از شهرهای اصلی توریستی در جهان امروز می باشد این شهر که پایتخت فرهنگی اروپا نیز معرفی شده است توانسته است در رقابت با سایر شهرهای توریستی در اروپا از آن شهرها سبقت بگیرد و به هدف اصلی توریستهای اروپائی تبدیل شود. و جود زیر ساختهای قوی برای مسافران در استانبول از قبیل هتلهای متنوع استانبول- مترو استانبول-ترانوای شهری استانبول-قطار شهری استانبول-اتوبوسهای استانبول که تا پایان شب در حال خدمت رسانی به مسافران استانبول می باشد.تور استانبول در میان شهروندان ایرانی نیز در این سالها به یکی از تورهای محبوب تبدیل شده است. اگر تصمیم به سفر به استانبول گرفته اید.

بهترین زمان سفر به استانبول و خرید تور استانبول:

بهترین فصل سفر به استانبول تابسان می باشد ولی اگر تصمیم به خرید در استانبول دارید برای پوشاک زمستانی و حراجهای زمستانی اوایل بهار می باشد.ولی اگر هدف شما از خرید تور استانبول فقط تفریح می باشد در تمام روزهای سال می توانید سرگرمیهای مختلف در شهر استانبول استفاده کنید.اگر به فکر خرید و حراجیهای لباسهاس تابسانی هستید بهترین زمان برای مسافرت به استانبول برای خرید پوشاک تابستانی و حراجی با قیمتهای خیلی ارزان از هفته سوم پائیز هر سال می باشد.

بهترین تفریحات در استانبول و تفریحات سالم استانبول کدامند:

در استانبول به عنوان مثال تورهای تفریحی شبهای ترک در همه روزهای سال اجرا می شود.و یکی از تفریحات سالم و خانوادگی محسوب می شود.
 
بالا