آژانس هواپیمایی
pop up

درباره تعهدنامه و سرويسها

شروع موضوع توسط shiftwanted ‏30 می 2003 در انجمن میزبانی وب

  1. shiftwanted

    shiftwanted کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏30 می 2003
    نوشته ها:
    1
    تشکر شده:
    0
    سلام
    خوب حداقل يك حسن بزرگ اينجا اينكه مي خواد همه چيز رو واضح بيان كنه .
    اول يك سئوال درباره سرويسها :
    در سرويس تعداد سابدومينها 5 عدد تعريف شده اما من تو سئوالها خوندم كه براي ساب دومين بايد ايميل بزنند جريان اين چيه ؟
    درباره تعدها :
    در بند 16 (فكركن) گفته شدم كه سرور هر شب از اطلاعات نسخه پشتيبان تهيه مي كنه كه درباره درست و كامل بودن اون هيچ گونه تضميني وجود نداره . اين يعني اينكه اگر سرور مشكل پيدا كرد اطلاعات بر باد فنا خواهد رفت (هرچند به احتمال 1% ) و گفته شده شركت مسئوليتي نداره و خود كاربر بايد نسخه پشتيبان تهيه كنه . در بند 17 هم اشاره شده اگر مسئول از دست رفتن اطلاعات شركت بود اطلاعات برميگرده . مي خواستم بدونم با توجه به اينكه شما هيچ تعهدي نسبت به سالم بودن نسخه هاي پشتيبان نمي ديد چطوري امكان برگردوند اطلاعات هست ؟ ضمن اينكه من فكر مي كنم وقتي اطلاعات به سرور منقل شد شركت ارائه دهنده هاست موظف به نگهداري و پشتيباني از انهاست ( شايد تفكر اشتباهي باشه ) ...
    دراخرين بند تصريح شده كه اگر شرايط تغيير كرد براتون ايميل مي كنيم و اگر مورد نظر نبود خوب ادامه فعاليت منتفي است . نميدونم اما حس مي كنم وقتي قراردادي بسته شد ديگه قابل تغيير نيست مگر با رضايت طرفين . اينكه من از شما سرويس بگيرم بعد شما تغييري بديد و من مجبور بشم بپذيرمش (چون در صورت نپذيرفتن همه اطلاعات و طراحيهاي من تقريباً از بين ميره يا راه اندازي دوباره اون مشكل زاست چون بايد يك هاست جديد و تغير دي ان اس دومين و ... رو طي كنه ) به نظر شما يك كم ناجور نيست ؟ (يعني خودتون حاضريد اينو از يك ارائه دهند هاست ديگه بپذيريد ؟ )
    شاد باشيد ...
     
  2. ehsan

    ehsan Administrator

    تاریخ عضویت:
    ‏5 دسامبر 2002
    نوشته ها:
    7,915
    تشکر شده:
    3,507
    محل سکونت:
    Internet
    در مورد ساب دامين ها... ما سرويسهامون رو ارتقا داديم و اون سوال مال قبل از ارتقا سرويسها بود.

    در مورد گرفتن backup اين مسايل. اگه اون دو مورد رو دقيق ميخوندين شايد جواب رو ميگرفتين:
    اگر مشکل از ما باشه ما تعهد داريم که اطلاعات رو حداقل تا 24 ساعت قبل به صورت صحيح برگردونيم. و منظور از اينکه ممکنه نادرست باشه اينه که احيانا بعد از گرفتن نسخه backup ، مثلا چند دقيقه بعد شما تغييري بدين. چون اين کار در ساعات خاصي از شبانه روز انجام ميشه که به سرورها فشار نياد.
    اگر هم مشکل از شما باشه که خب براي اينکه ما شما رو ملزم به رعايت تعهدات و گرفتن نسخه پشتيبان کنيم ، تعهدي نداديم.
    اين جملات رو از همونجا نقل ميکنم:
    همچنين:
    خلاصه اينکه گرفتن backup و بازگرداندن اون در صورت بروز هر اشکالي از طرف ما وظيفه ماست.

    در مورد عوض شدن اين تعهدنامه اين روند مختص ما نيست و هر سايتي که تعهدنامه اي دارد در صورت عوض شدن اون بايد به اطلاع کاربران خودش برساند. بعد از اون کاربران مختار به ادامه سرويس هستن. کاري که تمام سايتهاي معتبر دنيا از جمله yahoo و hotmail و سايتهايي که سرويسهاي وب هاستينگ ميدن و کلا تمام سايتهايي که تعهدنامه دارن.

    بازم اگه نکته مبهمي بود در خدمتم. هدف ما جلب رضايت شما با سرويسهاي خوب است.

    موفق باشيد.