خرید بک لینک,خرید رپورتاژ آگهی
zula

درباره مبلمان اداری بیشتر بدانیم

شروع موضوع توسط silverboy.ir ‏9 اکتبر 2017 در انجمن کار و سرمایه و تجارت

  1. silverboy.ir

    silverboy.ir کاربر قدیمی پرشین تولز

    تاریخ عضویت:
    ‏25 جولای 2005
    نوشته ها:
    1,875
    تشکر شده:
    473
    محل سکونت:
    Tehran - Tehranpars Hossein Rezazadeh ------
    مبلمان اداری امروزه به‌ عنوان یکی از سرفصل های کاملاً تخصصی و مجزا از سایر بخش های مبلمان شناخته می‌شود که با توجه به سرمایه گذاری های خوبی که در این حوزه انجام گرفته، شاید بتوان گفت از جهات بسیاری منجمله فرایند و استانداردهای تولید و خدمات، جایگاه برتری نسبت به سایر بخش ها دارد. در فضاهای اداری، کمبود مساحت از یک سو و محدودیت استفاده از اشیا و لوازم دکوراتیو از سوی دیگر موجب شده تا مبلمان اداری افزون بر کارایی خاص خود، عهده‌دار زیبایی و جلوه ی بیشتر اماکن اداری نیز باشد.

    • صندلی اداری
    صندلی‌های مورد استفاده برای هر یک از اعضا در ادارات و سازمان‌ها، می‌بایست با دکوراسیون، تعداد افراد و مدت زمان نشستن آنها همخوانی داشته باشند. در نتیجه فرم، مواد مورد استفاده و ارگونومی این صندلی‌ها نیز باید متنوع و متفاوت باشد. به‌عنوان مثال، کارمندان مدت زمان زیادی از ساعات کاری خود را بر روی صندلی می‌نشینند. در نتیجه سلامت ستون مهره و عضلات آنها تا حد بسیاری به ‌راحتی و فرم مناسب و سازگار صندلی با بدنشان بستگی دارد

    [​IMG]

    • مبل اداری
    استفاده از مبل های اداری اگرچه سابقه‌ای طولانی مدت دارد، اما چند سالی است که حس و حالی عمومی‌تر به خود گرفته است. در واقع اگر تا چندی پیش استفاده از مبل اداری تنها به اتاق مدیران یا لابی هتل‌ها خلاصه می‌شد، امروزه گسترش سازمان‌های خصوصی، شرکت‌ها و بانک‌ها و تغییر نگرش آنها به تکریم مراجعان، موجب شده تا مبل اداری در بسیاری از قسمت‌های ادارات مشاهده شود. همچنین با رونق دکوراسیون مدرن در ادارات، مبل اداری نیز ظاهری دلنشین تر به خود گرفته و علاوه بر سبک‌های کلاسیک و رسمی، با رنگ‌های شاد و طرح‌های بدیع نیز وارد بازار شده تا عهده‌دار بخشی از زیبایی محیط اداری باشند.

    [​IMG]
    • میز اداری
    یک فضای اداری بیش از هر چیز با میز اداری شناخته می‌شود. میزهای اداری نیز برخلاف گذشته از تنوع بالایی برخوردارند و جدا از میزهای مدیریت، کارشناسی و کنفرانس که از گذشته تاکنون وجود داشته‌اند، میزهایی با عنوان میز کانتر و میز کار گروهی نیز به این مجموعه افزوده شده‌اند. در حقیقت تغییر نگرش مدیران به اداره ی فضای کاری خود، موجب پیدایش سبک‌های جدیدی نظیر فضای کار گروهی شد؛ در چنین حالتی میزهای تکی دیگر چندان کاربردی ندارند و میزهای گروهی با صرفه‌جویی در فضا، نیاز افرادی که در کنار یکدیگر به فعالیت می‌پردازند را برطرف می‌کنند. افزون بر این، در مجموعه ی میز کارمندی نیز انواعی نظیر میز کامپیوتر مشاهده می‌شود که با توجه به تجهیزات و لوازم مورد نیاز کارمندان نظیر کیس کامپیوتر، پرینتر و اسکنر، فضاهای مخصوص نگهداری این تجهیزات در آنها تعبیه شده است
    [​IMG]

    کتابخانه و فایلینگ

    وجود اسناد و مدارک زیاد در ادارات امری طبیعی به نظر می‌رسد. این اسناد و اوراق را نه‌ تنها نمی‌توان به دور انداخت، بلکه باید به شکلی منظم و در فضایی معین قرار داد؛ تا در مواقع نیاز به‌ سرعت به آنها دسترسی پیدا کرد. نتیجه آنکه در بیشتر اتاق‌های ادارات به وسایلی نظیر کتابخانه و فایلینگ نیاز داریم که در عین صرفه‌جویی در مساحت اتاق، بیشترین فضای ذخیره‌سازی ممکن را در اختیار کارمندان قرار دهند. با این حال، امروزه به دلیل دکوراسیون‌های اجرا شده در ادارات و شرکت‌ها، کتابخانه نیز باید از نمایی زیبا و سازگار با سایر اجزای دکوراتیو محیط برخوردار باشد. در نتیجه در بازار مبلمان اداری با تجهیزاتی مواجه می‌شویم که علاوه بر فضای مناسب، از زیبایی بی‌نظیری بر خوردارند. جالب آنکه طراحان مبلمان اداری به‌ خوبی از محدودیت‌های یک محیط اداری آگاه‌اند. بنابراین، تجهیزات نگهداری در ادارات امروزه به انواع مختلفی نظیر کردنزا و بوفه مدیریتی، فایل، کتابخانه و کمد، ساید و کمد بایگانی تقسیم‌بندی می‌شوند که هر یک را می‌توان بر اساس نیاز خریداری کرد.

    ملزومات و لوازم اداری

    شاید تصور کنید که در یک محیط اداری وجود وسایلی نظیر صندلی، مبل، میز، کتابخانه و فایلینگ کافی به نظر می‌رسد. اما لوازمی هستند که در صورت وجود آنها، کارایی یک فضای اداری افزایش می‌یابد. گاو صندوق یکی از تجهیزاتی است که وجود آن در بسیاری از ادارات الزامی است. خوشبختانه امروزه گاوصندوق ها با توجه به نیاز کاربران در ابعاد مختلفی ساخته می‌شوند. همچنین با توجه به ارزش بالای برخی اسناد، این گاوصندوق ها از قفل‌های الکترونیکی با حسگر اثر انگشت برخوردارند و اغلب آنها در برابر آتش‌سوزی، دوام و استحکام بالایی از خود نشان می‌دهند.زیرپایی نیز یکی از لوازمی است که اگرچه ظاهری ساده و بی‌اهمیت دارد، اما در حفظ سلامت کارکنان بسیار مؤثر خواهد بود. آنها با قرار گرفتن در زیر پا از گرفتگی ماهیچه‌ها جلوگیری می‌کنند. همچنین زیرپایی برای افرادی که از قامت کوتاهی برخوردارند و پای آنها در هنگام نشستن در پشت میزهای اداری به‌ طور کامل با زمین تماس پیدا نمی‌کند یک ابزار سودمند و پرکاربرد محسوب می‌شود. افزون بر این، زیردستی نیز با قرار گرفتن بر روی میز و تغییر زاویه سطح اتکای زیر دست، ابزار مفیدی برای نوشتن و به‌خصوص کار کردن با تبلت ها به شمار می‌رود.اگرچه وجود کازیه بر روی میزهای اداری از گذشته تاکنون مرسوم بوده اما امروزه این ابزار شکل و طرحی زیباتری به خود گرفته است که با میزهای مدرن و دکوراسیون‌های شیک اداری سازگاری بیشتری دارد. افزون بر این، مدیران معمولاً به یک ست رومیزی شامل زیردستی، کازیه، تقویم و جا خودکاری با طرح و شکلی هماهنگ نیاز دارند که خوشبختانه در بازار مبلمان اداری این محصولات را با تنوعی بی‌نظیر مشاهده خواهید کرد.

    [​IMG]
    منبع
     
    Last edited: ‏16 اکتبر 2017
  2. کوتاه کننده لینک
  3. noth50

    noth50 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏27 جولای 2014
    نوشته ها:
    19
    تشکر شده:
    5
    محل سکونت:
    تهران
    چند نکته جالب برای تعمیر مبل

    1. قبل از سفارش تعمیر مبل خود به تعمیر کار، از تعمیر کار درخواست نمونه کارهای خودش را بکنید.
    2. عکس کامل مبل خود را برای تعمیرکار مبل خود ارسال کنید.
    3. مشاوره لازم را در رابطه با خرید پارچه مثل نوع آن یا محل خرید آن را از تعمیرکار خود بگیرید.
      با توافق بین شما و تعمیرکار، خرید پارچه می تواند از طرف تعمیرکار صورت بگیرد. در غیر این صورت مشاوره کامل در رابطه با نوع پارچه، قیمت پارچه و محل خرید بارچه را از تعمیرکار مبل خود بگیرید.
    4. پیشنهاد می شود برای مبل هایی که کلاف خوبی ندارند از پارچه گران قیمت استفاده نکنید. از تعمیرکار خود در این زمینه مشاوره بگیرید. به دلیل نوع طراحی مبل، شما به سادگی نمی توانید متوجه شوید که کلاف مبل در چه شرایطی است.
    5. قبل از ارسال مبل برای تعمیر کار یا زمانی که تعمیر کار برای دریافت مبل شما می آید، توافق های لازم برای هزینه ایاب و ذهاب را صورت دهید.
    6. مشخص کنید از چه فوم یا ابری تعمیرکار می خواهد استفاده کند. فوم سرد، گرم و…
    7. آیا کلاف مبل شما را تعمیر یا تقویت می کند ؟ قبل از تعمیر یا تقویت کلاف مبل با شما هماهنگی های لازم برای هزینه آن صورت می گیرد ؟
    8. بدترین زمان برای تعمیر مبل شما، روزهای پایانی سال است. به دلیل محدود بودن زمان و سفارشات زیاد، کیفیت تعمیرکار برای تعمیر مبل شما پایین می آید.


    منبع
     
avanak عسل طبیعی و گرده گل ایرانی همکاری در فروش