برگزیده های پرشین تولز

درج آگهی 5 ستاره رایگان فقط تا آخر سال 96 در سایت نیازمندیهای iranagehi.com

tojihi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 ژانویه 2018
نوشته‌ها
47
لایک‌ها
4
سن
44
محل سکونت
تهران
خدمات سایت ایران آگهی

درج آگهی 5 ستاره رایگان فقط تا آخر سال 96 در سایت نیازمندیهای iranagehi.com

44130526.gif


در عصری که هر یک از شرکت ها، سازمان ها و صاحبان کسب و کار با ارائه و معرفی کالاها و خدمات خود، سعی در جذب مشتریان بیشتر و جلب نظر آنان می نمایند، موفقیت از آن عده ای هست که با انجام تبلیغات مناسب و معرفی توانمندیها و ظرفیت های خود سعی در حضور مستمر و پررنگ در بازار دارند.

تبلیغات هویتی انتخاب شده به محصول می بخشد، اطلاعات محصول را انتقال می دهد، برای افرادی که از محصول استفاده نکرده اند، انگیزه و هیجان امتحان آن محصول را فراهم می آورد، مصرف محصول را افزایش می دهد، ایجاد ارزش برای یک برند می نماید و باعث می شود مصرف کنندگان بعضی برندها را به بعضی ترجیح دهند و به آن وفادار شوند.

وب سایت ایران آگهی -iranagehi.com با هدف ایجاد بستری مناسب و مطلوب جهت درج و نمایش تبلیغات، آگهی ها و پیام های تجاری صاحبان کسب و کاردر خدمت شما است.

ایران آگهی، مفتخر خواهد بود چنانچه میزبان تبلیغات، آگهی ها و پیام های تجاری شما باشد.

ثبت و نمایش تمام آگهی های تبلیغاتی در سایت ایران آگهی ملزم به رعایت قوانین و مقررات سایت می باشد لازم به ذکر است تمام آگهی های تبلیغاتی سایت ایران آگهی پس از تائید بر روی سایت قرار خواهند گرفت.

همچنین خاطر نشان می سازد، به منظور رفاه حال کاربران محترم سایت و با هدف سهولت و تسریع در انجام پرداخت های مربوط به درج آگهی های ستاره دار، ویژه و تبلیغات بنری، امکان پرداخت به سه صورت آنلاین، کارت به کارت و یا فیش نقدی در نظر گرفته شده است.

نکته: با هدف رفع نیازمندی های روزمره شما، هر روز تعداد زیادی آگهی، تبلیغ و پیام تجاری در سایت ایران آگهی درج و ثبت می گردد. از آنجایی که وظیفه این رسانه، اطلاع رسانی به منظور سهولت در داد و ستد و برقراری ارتباط های تجاری می باشد، لذا مسئولیتی درباره محتوای آگهی ها، تبلیغات و پیام های تجاری ندارد. لطفاً هنگام داد و ستد با روش های مناسب و مقتضی، اطمینان های لازم را از صحت ادعای آگهی دهندگان و ثبت کنندگان تبلیغات به دست آورید.

درج آگهی 5 ستاره رایگان فقط تا آخر سال 96 در سایت نیازمندیهای iranagehi.com

در زیر انواع آگهی های تبلیغاتی سایت ایران آگهی ارائه شده است لذا به منظور کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.


آگهی ستاره دار
974880advertising_free.png


آگهی رایگان
 
بالا