برگزیده های پرشین تولز

درخواستهاي رسيدگي به بخشهاي مختلف فروم

وضعیت
موضوع بسته شده است.

AliMH

Registered User
تاریخ عضویت
25 ژانویه 2004
نوشته‌ها
770
لایک‌ها
1
پيشنهاد ميکنم نام تاپيک تغيير کنه به "درخواست رسيدگی به مشکلات بخش اشتراک گذاری " که کاربران غير مرتبط وقتشون تلف نشه

من مخالفم، چون اگه بخش مشاركت بشه ديگه نبايد از بخش هاي ديگه كه دوستان هي سنگشو به سينه ميزنند حرفي باشه و همون دوستان بايد به خاطر اتهامات و همه حرفهايي كه زدند عذرخواهي كنند ، به نظر من همين طور به اين اسم باشه كه هر كي هر چي دلش ميخواد بگه شايد حرف حساب بعضي ها از بهونه كردن بخش انيميشن و اون فروم هست معلوم بشه. در اين مدت خيلي ها هر چي دلشون خواسته گفتند و رفتند جلو و به دليل شخصيت خيلي از كاربرا نيومدند جواب اهانت هاشونو بدند ، خيلي حرفها زده شده كه بايد از تك تك اعضا بخش انيميشن عذرخواهي بشه.
اي كاش دوستان اينور جبهه هم كمي مثل بچه هاي با مرام بخش انيميشن در خيلي از موضوعاتي كه بهشون مربوط نيست دخالتي نمي كردند ، الان نه مشكلي بود نه چيزي و مديران راحتتر فعاليت ميكردند.
بازم ارجا ميدم به مرامنامه:
http://forum.persiantools.com/showthread.php?t=38293
و بند جديد:
15. حق حذف یا انتقال یک نوشته یا تاپیک، بدون دلیل و اطلاع قبلی برای ادمین و مدیران پرشین تولز محفوظ است. که البته در صورت تمایل، می توانند در آن مورد توضیح یا اخطار دهند.
 

osho

Registered User
تاریخ عضویت
15 جولای 2005
نوشته‌ها
106
لایک‌ها
1
این قصه سر دراز دارد.....................

دوست عزیز اتفاقا این یه قصه نیست ، بلکه واقعیت تلخی است

که بروشنی می تونید در پست شماره 92 در موردش مطالعه کنید .

جالب اینکه مدیران فعال ( یا کاربران با امکانات عاریه ای ) در این تاپیک به جای حل مشکل در حال

پاک کردن سریع پستها و در نهایت حل مشکل هستند که باید این حرکت را به فال نیک گرفت !
 

pooya007

Registered User
تاریخ عضویت
29 جولای 2005
نوشته‌ها
3,832
لایک‌ها
13
محل سکونت
آخر خط
منظور این بود با وجود افرادی که قصد و غرضشون کاملا" معلومه این بحث ها به جایی نمیکشه

تو این تاپیک قرار بود مشکلات مطرح بشه تا توسط مدیران یا ادمین ها راه حل تعیین بشه ولی شاهد هستیم که اینجا هم مثل انتقادات به ناکجا کشیده میشه!! هدف هم کاملا" معلومه
 

M A T R I X

Registered User
تاریخ عضویت
22 می 2007
نوشته‌ها
791
لایک‌ها
2
محل سکونت
NoT iN WHeRe ThaT YoU WanT Me To bE !!


yeah , that's it !!!!

com'on !!!!

3

2

1

Fight!!!!!

Do Whatever you like !!!!

Who care's about the Goal ? ha ?

Close Your Eyes and ears and just Say

----------------

it's Pathetic


ما از نژاد آرياييم .. ما بهترين قوم جهانيم ! ما همه مسائلمون رو با حرف زدن حل ميكنيم ! ما از نوادگان كوروش و داريوش هستيم !! ما ادعاي ...

مضحكه ! فقط ادعا و فقط ادعا !! هيچ چيزي كه مهم نيست ! تنها چيزي كه مهمه اينه كه ما نبايد كم بياريم ! خوب آخه ارزشهاي انساني هم معطوف به پيروزي در يك همچين بحثهاي قشنگيه !

لعنت به اين زندگي كه هر روز چيزاي جديدتري به آدم نشون ميده ! دنياي مجازي هم شده عين دنياي حقيقي پر از كثافتمون !

ملت ديگه دلمون به چي بايد خوش باشه !!؟ اينه اون " نا كجا آباد" ي كه ميخواستيم بسازيم ؟ اينه اون تعريفهايي كه سهراب تو شعرش ميگه !!؟

" دست هر كودك ده ساله ي شهر ، شاخه ي معرفتي است
مردم شهر به يك چينه چنان مي نگرند
كه به يك شعله ، به يك خواب لطيف
خاك ، موسيقي احساس تو را مي شنود
و صداي پر مرغان اساطير مي آيد در باد "

جدا" اينه "آرمان شهر" ما ؟ اينه جايي براي رهايي از كشمكش هاي دنياي زشت حقيقيمون ؟


----------------------------


دوستان عزيز ! اگر خودتون نميخوايد درست زندگي كنيد ! "آرمان شهر" ما رو از بين نبريد ! هيچكس چنين حقي نداره !!! يادتون باشه !!!!





.
 

Asura

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 جولای 2006
نوشته‌ها
124
لایک‌ها
3
خلاصه مطلب:
- مشکل: سوء مدیریت و مشکلات شخصی مدیر «هنرهای نمایشی» با کاربران فعال بخش.
- راه حل: انتخاب «مدیر مستقل اشتراک»
- راهکار: مدیر ارشد، بر اساس شیوه دموکراسی همیشگی، اولین بار در پی تی، نظرسنجی در مورد انتخاب مدیر مستقل اشتراک رو انجام بدند...
این روش ذاتا روش خوبیه ولی اشکالاتی داره مثلا اینکه:
1- کاربران سایر بخشها هم تا مشکلی پیش بیاد میان همین درخواست رو می کنن
2- دوما چه تضمینی هست که تمام کاربران در این نظرسنجی شرکت کنن
3- و سوما نظر کاربران مخالف چی میشه
4- چهارما کاربران بدون رعایت بیطرفی و فقط در جهت منافع خودشون رای خواهند داد.
5- هماهنگی بین مدیرا چی میشه؟ تکلیف مدیرای قبلی(دنی،علی و فریدا) چی میشه؟
یک مرجع بی طرف باید در این مورد تصمیم بگیره مرجعی که هیچ سود و زیانی در این کار نداشته باشه،قرار نباشه سریال سفارش بده، با هیچ یک از طرفین مراوده و دوستی نداشته باشه و...
بهتره کاربران راه کارهاشون رو همین جا پیشنهاد بدن یا حتی برای ادمین های سایت بفرستن، مثلا شما مدیر پیشنهادیتون و راه کارتون رو برای ادمین های سایت بفرستین.

در نهایت فکر می کنم که از بین پیشنهادهای مطرح شده تعیین قوانین دقیق و تقسیم کار بهترین و بی طرفانه ترین راه حل ارایه شده بود. اصلا چرا خود شما "سید حامد" و برادرتون "سید هادی" این قوانین رو طراحی و پیشنهاد نکنین؟ شما همین الان پست طولانی ای رو زده بودین، خب چرا مقداری وقت نمی ذارین برای ارایه و طراحی قوانین. نظر سنجی برای تعیین و انتخاب قوانین پیشنهادی بسیار عملی تر و کاربردی تر از نظرسنجی ذکر شده هست.
 

AliMH

Registered User
تاریخ عضویت
25 ژانویه 2004
نوشته‌ها
770
لایک‌ها
1
خوبه دو خط از اين همه نامه طولاني به منم رسيد.:lol:
در مورد پیشنهادی که برای پخش داده شده، مگه کسی که اینجا درخواست بررسی داده، در مورد پخش چنین درخواستی داده؟ مشکل در پخش یعنی چی؟ مگه تا حالا سریال کسی که به هادی سفارش داده دیر بدستش رسیده که شما دارید راهکار ارائه می دید؟ راستی کاربر AliMH شما که تا حالا از اشتراک چیزی تهیه نکردید چرا اینقدر نگران پخش اشتراکی هستید؟ چون شما نمی تونید پخش کنید دلیل نمیشه دیگران هم نتونند.
من كي تو حرفهام حرفي از پخش كننده گي خودم زدم:blink: ؟، همين طوريش سرم زيادي شلوغ هست، فقط به عنوان يه دوست دار اومدم نظر دادم و راهكار دادم.

درباره بحثاي كه هي درباره مديران ميزنيد به مرامنامه ارجا ميدم:

مدیر:
هر یک از بخشها و زیربخشهای فروم پرشین تولز، توسط یک یا چند مدیر اداره می شوند که قوانین مخصوص فروم خود را تعریف کرده و با استفاده از آن به هدایت بحثها، تعریف تاپیکهای جدید و احیانا حذف و انتقال آنها می پردازند. کاربران فعال هر فروم را مدیران معرفی می کنند.

خوب من در اين موارد گفته شده از مدير كمك به تهيه آرشيو نمي بينم، بنده خدا ها كه تازه هر كمكي بوده كردند. از خريد اكانت رپيد شير و دادن چندين و چند سريال و انيـمه ، پس تازه شما بايد مديون مديراتون باشيد كه اين همه زحمت كشيدند و كاراي كه در حوضه فعاليتشون نبوده انجام دادند.

درباره انتخاب مدير، تا حال سابقه نداشته كه مديري رو كاربران جايي با نظر سنجي انتخاب كنند

ادمین:
ادمینهای فروم پرشین تولز به عنوان صاحبان و گردانندگان اصلی فروم، قوانین، مقررات و سیاست گذاریهای کلی را تعریف می کنند و بر کار مدیران نظارت دارند.
مدیر کل:
گروهی از مدیران که به تمامی فروم دسترسی مدیریتی دارند و رابط بین مدیران مختلف و هماهنگ کننده فعالیتهای آنها هستند.

تو اين بند ها حرفي از ايجاد نظر سنجي براي انتخاب مدير زده نشده:rolleyes:
اين چطور دمكراسي هست كه طرفينش مغرضانه نظر ميدند؟

حالا مگه هادی یا وحید یا مردی سریال هاشون رو از جوب گرفتند که هر وقت مدیران خواستند با تحت فشار قرار دادنشون اونها رو بیرون کنند و کار پخش رو به فرد تحت الحمایه خودشون (اون هم با این عملکرد شفاف و درخشان) بسپرند؟ درسته که هادی و وحید اینقدر بزرگوار بودند که وقتی جلوی اسمشون زدند «در حال انتقال به پخش کننده های دیگر» خم به ابرو نیاوردند، اما کاربر AliMH، شما در مورد انـیمه هاتون هم همین نظر رو دارید؟
ايول بازم من اين وسط پيدا شدم :lol:
يه شفاف سازي ديگه :D(چقدر ما امروز در حال شفاف سازي بوديما):
3: بحثهاي اينجا نه به اونجا مربوطه و نه اونجا به اينجا، AP, PT فروميهاي مستقل و آزاد هستند و در دسترس عموم با قوانين و اعضاي خودشون
خوب بد از ياد آوري شفاف سازي قبلي ذكر چند نكته لازم هست:
بزاريد يه مثال ساده بزنم، من يه چيزيو دارم و فقط دوست دارم دوستانم داشته باشند ، خوب با هم در چيزي كه داريم شريك ميشويم، ممكنه من با آقاي X خصومت شخصي داشته باشم و اصلا دوست داشته باشم چيزي كه من دارم و به اون شخص ندم ، خوب شما با اين اصل مشكلي داريد؟ (فكر كنم در دنياي اطفال هم اين اصل پذيرفته شده هست:lol: چه برسه به دنياي آگاهان)
خوب قوانين اونورم بر اصل اين قضيه ساده چيده شده، به هر كسي كه دوست باشه و دوستيشو نشون بده دوستي از طرف دوستان نشون داده ميشه و هر كسي از در دشمني و سودجويي شخصي وارد بشه از جامعه ما بيرون زده ميشه، فكر مي كنم بيش از 10 كاربر در حال كمك در دانلود داشته باشيم كه مجموعا ماهيانه بيش از 100 گيگ دانلود دارند (تازه من خيلي كم گرفتم و نفري 1 گيگ گفتم) اين دوستان بخاطر دوستي هست كه از جيب و سرمايه شخصي خودشون دارند دانلود مي كنند و از من يا كس ديگه اي كمك مالي دريافت نمي كنند.اين دقيقا همون مفهوم دوستي هست ، ما كه قرار نيست با تمام دنيا دوست باشيم و يا دايئه اشباع بازار رو داشته باشيم ، شمايي كه علاقه مند به اشباع بازاريد ، يه راهكار ساده و سهل هست، من دوستاني تو كارخونه Medisk دارم، اين سريال ها و چيزاي كه دوست داريد باهاشون بازار رو اشباع كنيد بهشون بديد براتون در حد كلان (يكصد هزار نسخه حداقل ميزدند و تازه اوريجينال هم بهتون تحويل ميدند ( دي وي دي فكر كنم 500 تومان تموم بشه) ديگه اساسا اين مشكل حل ميشه.:lol:

ويرايش: ببخشيد من برم، به اندازه كافي يه روز درسيو از دست دادم، ديگه خوابمو نمي خوام خراب كنم فردا رو هم از دست بدم. فعلا شب خوش
و يه مورد ديگه فكر نكنم بتونم ديگه در ادامه بحثا شركت كنم ، خيلي اين چند هفته مونده به كنكور مهمه كه ما يه روزشو همين طوري الكي از دست داديم :((
 

and OTHERS

Registered User
تاریخ عضویت
30 اکتبر 2007
نوشته‌ها
66
لایک‌ها
0
درود
من 50 خط نوشتم، خدا رو شکر که فقط همین 4 خط جای بحث داشت.
در مورد اشکالات:
1- اینکه کاربران دیگر بخش ها هم چنین کاری بکنند، ذاتاً هیچ ایرادی نداره، ولی تصمیم گیری در این مورد به من و شما مربوط نمیشه، به ادمین مربوط میشه. ضمناً استفاده از «تا مشکلی پیش میاد» در این مورد نادرسته، چون الان بیش از 6 ماهه که این مشکل وجود داره.
2- نیازی به شرکت همه کاربران در این مورد نیست که تضمینی بخواد داشته باشه، کسانی که در حال حاضر استفاده می کنند و یا قبلاً استفاده کردند شرکت کنند کافیه، (یعنی افرادی که مستقیماً درگیر هستند) . اگر بعداً هم برآیند فکری اکثریت بر این بود که این کار باید انجام بشه، میشه دوباره این کار رو انجام داد.
3- کاربران مخالف هم می تونند نظر بدند، کسی جلوی اونها رو نمی گیره، (نفس رای گیری و دموکراسی هم همینه) اما شما در این مورد ظاهراً به هیچ وجه راضی به انجام این کار نیستید.
4- این دیگه شد قصاص قبل از جنایت، شما شاید اینجوری تصمیم بگیرید اما دلیلی وجود نداره که دیگران هم اینجور تصمیم بگیرند، به نظر من این حرف شما یه جورایی توهین به همه اون کاربرانی هست که می خوان چنین کاری انجام بشه. ضمناً، همه می تونند با عملشون توی این عرصه وارد بشند، ولی اینکه توانایی این کار رو نداشته باشند، دلیل نمیشه بگند بقیه هم حق این کار رو ندارند. (شما هم اگر می تونی دانلود کن، پخش کن، خرید کن، اگر من اومدم گفتم چرا داری این کار رو می کنی؟ اما از راهش)
5- هماهنگی همیشه بین مدیران بوده، و خواهد بود. مطمئناً «مدیر مستقل اشتراک» زیر نظر مدیر ارشد فرهنگ و هنر خواهد بود، و در ارتباط با ایشون. در مورد مدیران قبلی، درسته که بالای اسامی مدیر فریدا و مدیر دنی نوشته شده «مدیر انجمن»، ولی اگر به عنوان توجه کنید متوجه «مدیر هنرهای نمایشی» خواهید شد. درسته که یه روزی این انجمن زیر مجموعه انجمن «هنرهای نمایشی» بود و طبعاً زیر نظر این مدیران، اما الان یه بخش جداست، و نیاز به مدیری جدا داره، ضمناً فکر کنم خود هنرهای نمایشی به قدر کافی زیرمجموعه و کار داره که این دوستان مجبور به رتق و فتق امور اونجا باشند.
در مورد مرجع بیطرف، به نظر شما چه کسی می تونه باشه؟ یه نفر از مریخ؟ نظر یه نفر بی طرف به زعم شما، بهتر از نظر یه جمع چندصد نفره طرفدار هست؟ اینجا هم قضیه انتخاب اصلح هست و عوام قدرت انتخاب ندارند؟ (آقایان - خانوما ببخشید، نمی دونستم چی بنویسم، بذارید به حساب سوات من)
مگه من می خوام مدیر انتخاب کنم که بخوام بیام پیشنهاد مدیر بدم.
در مورد تعیین قوانین: نعوذبالله اگر قوانین خدایی هم در اینجا حکمفرما باشه، مهمتر از قانون، مسئول اجرای قانون هست. وقتی توی اجرای همین قوانین چندین بار در خفا و عیان ناخودآگاه و خودآگاه سهل انگاری شده، حالا شما هی بیا قانون بنویس.
نظرسنجی پیشنهادی من هم عملیه، هم ممکن، هم کاربردی، اگر بخوان.
ولی خوب شما هم نظر خودتون رو اعلام کردید.
حداقل اینکه بحث رو به بیراهه پخش نکشوندید.
پی نوشت: راستی شما در مورد سریال های تهیه شده توسط مدیران و نحوه پخش اونها روشن شدید یا فکر می کنید باز هم من باید توضیح بیشتری بدم؟
الان جواب بقیه کاربران رو دیدم، این پست جواب کاربر Asura بود.
بدرود
 

and OTHERS

Registered User
تاریخ عضویت
30 اکتبر 2007
نوشته‌ها
66
لایک‌ها
0
درود
در مورد طولانی بودن نامه، حداقل من فکر لود شدن صفحه رو کردم و از کوت کردن های بیهوده چشم پوشی کردم.
من هم کی گفتم شما می خواید پخش کننده بشید؟ در مورد اینکه شما دوستدار هستید، با توجه به مثالی که شما در مورد انیمه هاتون زدید، و کمکی که شما در مورد پربارشدن آرشیو اشتراک کردید، (هیچی) میشه به میزان علاقه شما به اصل اشتراک بدون محدودیت پی برد. در مورد جمع می تونند بهترین قاضی باشند.
در ارجاع شما به مرامنامه، مورد اول که کلاً نامربوط هست. لطفاً پست های قبلی رو با دقت مطالعه کنید. کاربر Asura گفته بودند که ایراد از این سه پخش کننده بوده، بنده با دلیل اثبات کردم که اینگونه نبوده و آرشیو این آقایان شخصی بوده و توسط خودشون تهیه شده بوده، به همین دلیل هم منتی بر سرشون نبوده، و قرار هم نبوده که به هر شکلی که مدیران خواستند عمل کنند.
در مورد اکانت رپیدشیر (که خیلی گرونه) به خودشون مربوطه، قضیه شخصی بوده، نه به من و شما. در مورد دادن چند سریال و انیمه، لطفاً لیست بدید.
ضمناً من هیچ جا در مورد خرید سریال ها از مدیر فریدا شکایت نکردم، انتقاد من از ایشون در مورد خرید سریال نبوده که از ایشون ممنون باشم، انتقاد من در مورد سوءمدیریت ایشون هست. ضمناً کسی بابت کاری که به رضا انجام میده، منت سر دیگران نمی ذاره.
اینکه این کار سابقه نداشته، دلیل هم نمیشه از این به بعد نداشته باشه، مثل این هست که بگید مثلاً کشور x تا حالا جمهوری نبوده، پس از این به بعد هم نمی تونه باشه.
ضمناً وقتی از چیزی در مرامنامه صحبت نشده، دلیل نمیشه که اون کار منع شده.
چه نظر مغرضانه ای توی حرف های من هست؟ کجاش رو بدون دلیل و مدرک آوردم؟
شما با همین شفاف سازی که در مورد انیمه هاتون زدید، میزان باورتون رو به اشتراک نشون دادید. دیگه نیازی به بحث من نیست.
در مورد اشباع بازار، انشاالله اینقدر اشباع خواهد شد که هدف اشتراک به قول مدیر ارشد «رسیدن سریال های محبوب با کمترین قیمت» ممکن بشه، چیزی که ما بهش اعتقاد داریم، و در عمل نشون دادیدم.

خب خدا رو شکر که بحث به راه عادی داره باز می گرده
این نوشته ها در جواب پست کاربر AliMH بود.
بدرود
 

sokOoooot

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
26 آپریل 2007
نوشته‌ها
1,254
لایک‌ها
77
محل سکونت
این بود تمام ماجرای من و او
اینجا همون ناکجا آبادیه که میگفتم :(
دیدین چه زود رسیدید بهش :(

من که کاری ازم بر نمیاد دعا میکنم ان شا الله یه نفر که میتونه که مدیریت بلده و قدرتشو داره بیاد این مشکلو حل کنه یا حداقل یه جوری نامرئیش کنه که دیگه کسی نبینه :(

من هر وقت میبینم ..........:(:(
 

AliMH

Registered User
تاریخ عضویت
25 ژانویه 2004
نوشته‌ها
770
لایک‌ها
1
درود
در مورد طولانی بودن نامه، حداقل من فکر لود شدن صفحه رو کردم و از کوت کردن های بیهوده چشم پوشی کردم.
من هم کی گفتم شما می خواید پخش کننده بشید؟ در مورد اینکه شما دوستدار هستید، با توجه به مثالی که شما در مورد انیمه هاتون زدید، و کمکی که شما در مورد پربارشدن آرشیو اشتراک کردید، (هیچی) میشه به میزان علاقه شما به اصل اشتراک بدون محدودیت پی برد. در مورد جمع می تونند بهترین قاضی باشند.
در ارجاع شما به مرامنامه، مورد اول که کلاً نامربوط هست. لطفاً پست های قبلی رو با دقت مطالعه کنید. کاربر Asura گفته بودند که ایراد از این سه پخش کننده بوده، بنده با دلیل اثبات کردم که اینگونه نبوده و آرشیو این آقایان شخصی بوده و توسط خودشون تهیه شده بوده، به همین دلیل هم منتی بر سرشون نبوده، و قرار هم نبوده که به هر شکلی که مدیران خواستند عمل کنند.
در مورد اکانت رپیدشیر (که خیلی گرونه) به خودشون مربوطه، قضیه شخصی بوده، نه به من و شما. در مورد دادن چند سریال و انیمه، لطفاً لیست بدید.
ضمناً من هیچ جا در مورد خرید سریال ها از مدیر فریدا شکایت نکردم، انتقاد من از ایشون در مورد خرید سریال نبوده که از ایشون ممنون باشم، انتقاد من در مورد سوءمدیریت ایشون هست. ضمناً کسی بابت کاری که به رضا انجام میده، منت سر دیگران نمی ذاره.
اینکه این کار سابقه نداشته، دلیل هم نمیشه از این به بعد نداشته باشه، مثل این هست که بگید مثلاً کشور x تا حالا جمهوری نبوده، پس از این به بعد هم نمی تونه باشه.
ضمناً وقتی از چیزی در مرامنامه صحبت نشده، دلیل نمیشه که اون کار منع شده.
چه نظر مغرضانه ای توی حرف های من هست؟ کجاش رو بدون دلیل و مدرک آوردم؟
شما با همین شفاف سازی که در مورد انیمه هاتون زدید، میزان باورتون رو به اشتراک نشون دادید. دیگه نیازی به بحث من نیست.
در مورد اشباع بازار، انشاالله اینقدر اشباع خواهد شد که هدف اشتراک به قول مدیر ارشد «رسیدن سریال های محبوب با کمترین قیمت» ممکن بشه، چیزی که ما بهش اعتقاد داریم، و در عمل نشون دادیدم.

خب خدا رو شکر که بحث به راه عادی داره باز می گرده
این نوشته ها در جواب پست کاربر AliMH بود.
بدرود

-خوب اينو كه شما تو پستتون گفتيد و من جواب دادم.

-فكر كنم منظور منو از اون بند شفاف سازي بازم متوجه نشديد:happy: كلا بحثاي اونو از اينور جدا هستند ، قبلا هم گفتم كه به شخصه نه چيزي از مشاركت گرفتم نه در خريدي مشاركت كردم. در پست هاي از اونور بحث به ميان اومد كه اومدم جواب دادم و راهكارهاي كه به نظر شخصي من رسيد رو بيان كردم ، نظر شخصي نه دستور يا اجبار.


-دقيقا پست هاتون ايراد مرامنامه اي داره و اين حرفهاتون قبلا اثبات شده كه بدون دليل و مدرك هستند. بازم بريد وظايف تعريف شده ميران رو بخونيد شايد بهتر از خدماتي كه به شما دوستان كردند اگاه شويد و بيشتر قدردانشان باشيد.

-والاه نمي خوام بحتاي كهنه رو پيش بكشم ولي آخرين موردشو كه من مطلع هستم همين انـيمه ناروتـو بودش كه از دني گرفته شد و حتي تا اونجا كه من مطلع هستم هنوز به ايشان بدهكارند.

-سو مديريت: چند تعريف مشخص داره:

مدیر:
هر یک از بخشها و زیربخشهای فروم پرشین تولز، توسط یک یا چند مدیر اداره می شوند که قوانین مخصوص فروم خود را تعریف کرده و با استفاده از آن به هدایت بحثها، تعریف تاپیکهای جدید و احیانا حذف و انتقال آنها می پردازند. کاربران فعال هر فروم را مدیران معرفی می کنند.

1:هدايت بحتا
2: تعریف تاپیکهای جدید
3:حذف و انتقال
4: معرفي کاربران فعال


خوب شما در كدوم مورد اينا مشكلي ميبينيد كه سو مديريت نام ميبريد؟ و آيا اضافه مسئوليت ها و نا مهرباني هاي دوستان رو هم بايد جزو سومديريت گذاشت؟

-به دلايل خيلي ساده اي اين نظر در تمامي انجمن ها رسمي رد شده:
1: هيچ گونه كنترلي در كساني كه در نظر سنجي شركت مي كنند نيست و يه نفر ميتونه چندين بار عضو بشه و راي بده.:happy:
2: اگر هر روز يه گروهي تشكيل بشه(كه خدا رو شكر هميشه در حال تشكيل انواع گروه ها نفاق و درگيري هستيم) و هر روز نظرسنجي بشه كه مدير به راي اين گروه انتخاب بشه كه اون انجمن و فروم به زودي از بين ميره.
3: در حيطه وظايف كاربران انتخاب مدير ديده نميشه (ارجا به مرامنامه) پس اين موضوع كه نظرسنجي زده بشه بازم خلاف قوانين و مرامنامه هست.(به همين دليل من پست هاي شما رو به عنوان خلاف قوانين و مرامنامه گزارش دادم)

 

and OTHERS

Registered User
تاریخ عضویت
30 اکتبر 2007
نوشته‌ها
66
لایک‌ها
0
به به آقای ایزدی
تپه جدید مبارک باشه.
246.gif

خوندن پست شما در جواب اقدام خلافی که انجام داده بودید و همچنین همین پست، می تونه ثابت کنه چه کسی فحاشی کرده، اما لطفاً ادیتشون نکن.
شما سریال اشتراک رو به قیمت بالاتر فروختی، توی این هیچ شکی نیست، یعنی تخلف، یعنی مدیر دنی باید پخش رو از شما بگیره، یعنی مدیر فریدا طبق قولی که در مورد بن کردن خاطیان داده بود، باید شما رو بن کنه.
حالا شما بیا هی بگو اینها سناریو هستش، نه من تحصیلات سینمایی دارم و نه اخوی، بازیگران خوبی هم نیستیم. ارجاع می دم به عکس تجمع پارک جمشیدیه (هادی با صورتی که مگس روش بوکس و باد میکنه و موهای بلند و برادر ایزدی با چهره ای کاملاً موجه)
اگر اینکار با نظر مدیران بوده که به نظر من نبوده(که اگر بود چرا تا بحال مدیران در این مورد هیچی به هادی که پخش کننده پرستاران هست نگفتند) شما باید شفاف سازی می کردی و لیست مبالغ اضافی دریافت شده رو در اختیار همه قرار می دادی. الان نگاه کن، مدیر فریدا از هادی فاکتور دانلود میخواد، بعد شما نباید فاکتور این فروش ها رو در اختیار همه قرار بدی؟ :D
سریال آن شرلی رو در لیست گذاشته بودید، و این شروعی شد بر توبه شما و هدایت شما توسط مدیر فریدا به راه راست اشتراک.
در مورد بارفیکس و شنا (بعید می دونم هادی با اون شیکمش از این کارا کرده باشه
171.gif
)، شما رو ارجاع میدم به اصول مدیریت در جوامع مدرن، نه اصول مدیریت قبیله ای.
در مورد آقای مردی، که ظاهراً جدیداً بدجوری خار چشم شما هم شده، ایشون اگر انیمه ای رو با کاربری مبادله کردند، از اموال خودشون این کار رو انجام دادند، نه از سریال های اشتراک (می خواید در این مورد هم تخلف شما رو بگم، هادی یکیش رو گفت، دومی رو هم به مدیر گفته، اما اگر لازم شد اون رو هم مطرح می کنم). بنابراین ایشون آرشیوشون رو به طریق شخصی جمع آوری کردند. چیزی که ایشون پخش می کردند شخصی بوده، مثل سریال های شما، پول داده شده توسط کاربران، خریداری شده توسط مدیر فریدا، و پخش شده توسط شما اون هم با اوضاعی که وصفش اومد، نبوده.
مجموعه city رو که می دونم از طریق مبادله با کی بدست آوردی.
مجموعه bush رو هم که می دونم کی برات فرستاده (توی یکی از تاپیک ها نوشته بود، سعی کنید رد پاها رو درست پاک کنید)
مجموعه south رو هم که قبل از شما آقای مردی تو لیستشون داشتند، و شما بی اجازه ایشون و دوباره به اشتراک گذاشتند، که این کار دومین تخلف از این نوع از طرف شما بود (مورد اول life on mars) و البته شیوه برخورد مدیران با شما در این دو مورد، نهایتاً موجب این شاهکار جدید شما شد.
ضمناً شما اینقدر برای اشتراک خرج می کنی بپا یه وقت ورشکست نشی :lol:
آقا من مرد هستم.
رسیدیم جایی که نشون از میزان روی شما داره.
شما سریال سفارش دادی، یکی نه 5 مجموعه. نکته جالب سفارش شما، درخواست برای رایت روی دی وی دی ridata بود، که هادی تا حالا برای هیچ کس انجام نداده بود اما برای شما با توجه به اینکه خیلی لطفتون شامل حالش شده و میشه، قبول کرد.
خوب یه هفته بذار به حساب خرید دی وی دی، من یا هادی بیکار نیستیم که هر روز بریم دی وی دی بخریم.
حالا سفارش اول یه هفته.
هر کدوم از سفارشات بعدی هم 2 روز اضافه که میشه 8 روز کلاً.
2 روز هم اضافه کنید ایام تعطیل.
خوب چند روز شد : 7+8+7+2 = 24 روز
دی وی دی ridata با رایتر sony 830A با سرعت 4x رایت می کنه، یعنی نصف سرعت رایت معمول. اون 8 روز اضافه رو هم شما بذار به حساب این مسئله، هرچند در حقیقت باید اون 24 روز رو با توجه به این سرعت رایت در 2 ضرب می کردیم، در حقیقت باید 48 روزه به دست شما میرسید، درحالیکه 16 روز زودتر به دست شما رسیده. این هم البته جای تشکر شما هست.
راستی با این وضعیت رایت بد برای شما، به چه دلیل در نظرسنجی انتخاب بهترین پخش کننده به هادی رای دادید؟
272.gif

در مورد پخش 71 عنوان، شما که همه رو توی لیست بازارچه تون دارید، و ادعا هم می کنید که همه رو از قبل از هادی داشتید، خوب شما به اشتراک می ذاشتید، کسی جلوی شما رو گرفته بود؟ شما که به اهداف اشتراک اعتقاد دارید. الان هم دیر نشده، هنوز مجموعه هایی هست که تو لیست فروش شما هست و در اشتراک نیست. چرا از اونها شروع نمی کنید؟
85.gif

اینکه دیگران هادی رو دوست دارند، چرا موجب ناراحتی شما میشه؟
کلاً انسان بی طرف یعنی ابتر، شما از کسی انتظار نداشته باش که بی نظر باشه، و به شعور جمع احترام بذار.
در مورد امتیاز، هادی در دنیای واقعی مدرس دانشگاه و مشاور مدیرعامل هست، و احتیاجی به امتیازات دنیای مجازی نداره. شما نگران هادی نباش. نگران خودت باش که اون عنوانت رو همه می دونند با چه انتخاباتی به دست آوردی. خواب اصحاب کهف و جهش یک آن انتخابات.
84.gif

من هم دلم به حال خودم میسوزه که دارم به گوش شما می خونم.
این پست درباره پست کاربر prelude است.
بدرود
 

and OTHERS

Registered User
تاریخ عضویت
30 اکتبر 2007
نوشته‌ها
66
لایک‌ها
0
درود
شما که فرمودید درس دارید و الان دارید میرید بخوابید و این روز هم که بیخودی تلف کردید، چی شد که دوباره برگشتید؟ فکر نمی کنید شما که تا حالا نه مشارکت کردید، نه از مشارکت چیزی دریافت کردید، الان هم درس دارید، وقتتون رو هم امروز اینجا بیهوده تلف کردید، بهتره دیگه بیهوده تلف نکنید؟
منظور شما رو از شفاف سازی دقیقاً متوجه شدم، و به همین دلیل هم نذاشتم به بیراهه بره.
در مورد قدردانی از مدیران، ما اینجا یه قدردان همیشه حاضر داریم، شما هم اگر اضافه بشید دیگه کامل میشه. متاسفانه من عادت ندارم وقتی کسی برای من کاری نکرده قدردانش باشم، و از اون بدتر، اگر کسی برای من کاری کرده باشه، حاضر نیستم برای اون لطف ایشون، حق رو نادیده بگیرم و چشم هام رو ببندم. برای همین هم سعی می کنم هیچوقت مدیون کسی نباشم.
من این ناروتو رو توی لیست هادی نمی بینم. صحبت در مورد سریال های داده شده توسط مدیران به آقایون هادی، وحید و مردی بود، که این آقایون پخشش رو متوقف کردند. نمی دونم این ناروتو چه ربطی به هادی داره. در مورد مبلغ هم شما خیالت راحت، این هادی پاسپورتش پیش منه، هر وقت خواست بره من مدیر دنی رو خبردار می کنم.
خوب رسیدیم به یه جای خوب. این یعنی بحث درست.
اولین مشکل در مدیریت هست، این انجمن الان مستقله، نه زیرمجموعه «هنرهای نمایشی».
در مورد مشکلات، در هدایت تاپیک ها، یه مورد رو مثال می زنم:
یه سری کاربر می خوان یه سریال یا مجموعه ای رو دانلود کنند، حاضرند براش پول هم بدند، یه نفر هم پیدا شده که اون رو با نصف قیمت دانلود کنه، حالا توی این شرایط که همه چیز مهیا هست برای انجام کار، مدیر تشریف میارند و اعلام می کنند، ایست، این کاربر داره از شما سوءاستفاده میکنه، دلیل مدیر: سروری که این کار ادعا می کنه ماهی 100 تومان خرجش هست، در حالی که ما سرور مجانی یا 5 دلاری هم داریم.
این کاربر بی خیال دانلود میشه.
کار دانلود میمونه.
مدیر میگه من دانلود می کنم، اما چون تورنت هست یه مقدار طول میکشه. اینجا اولین سوءمدیریت میاد، چرا وقتی شما نمی تونید از سرور استفاده کنید، دیگران رو هم از استفاده از اون منع می کنید؟ و اگر می تونید چرا زمان زیاد رو به دلیل تورنت ذکر می کنید؟
خلاصه مجموعه ای که قرار بوده یه ماه دیگه به اشتراک گذاشته بشه، الان دست دو نفر در ایران و یه نفر در کانادا هست برای دانلود.
راهکار مدیر: قسمت های اول رو شما نگاه کنید تا من قسمت های آخر رو دانلود کنم و با مسافر بفرستم بیاد.
تصمیم گیری در این مورد که این موضوع سوءمدیریت هست با کاربران.
در مورد حذف و انتقال تاپیک ها، که جای انتقاد زیادی هم هست، این امکان به مدیر داده شده، ولی هیچ کجا نوشته نشده که مدیر می تونه از این وسیله به عنوان ابزاری برای تسویه حساب شخصی استفاده کنه، و به این امر هم مباهات کنه. این میشه سوءمدیریت.

در مورد اضافه مسئولیت و نامهربانی یه مقدار واضح تر بفرمائید.

در مورد نظرسنجی، بله ممکن هست تقلب بشه، ارجاع میدم شما رو به انتخاباتی که در یکی از انجمن های نون و آب دار این فروم انجام شد، یکی از کاندیداها به همه کسانی که میشناخت pm داد، شیرینی پخش کرد، پیشنهاد رشوه داد، نهایتاً به ساختن آیدی جدید متوسل شد و در هنگام خواب بعدازظهر کاربر رقیب، که به قول ایشون خواب اصحاب کهف بود، نتیجه رو برگردوند.
اما مثلاً همین نظرسنجی در مورد پخش کننده، چرا به صورت علنی هست؟
برای اینکه کسی نتونه این کار رو بکنه، که اگر می کرد تا الان خصوصاً با توجه به نتایج نظرسنجی مطمئناً کاربر مربوطه که در اونجا دائماً دم از بی خود بودن نظرسنجی و نظرات کاربران میده، تا حالا اعتراض کرده بود.
شما در مورد تشکیل گروه و از بین رفتن انجمن، زود حکم نده، نتیجه کاری که تا حالا تجربه نشده رو شما از کجا به این خوبی حدس می زنی؟
در مورد اون کلمه نفاق، شما رو ارجاع می دم به نظر اکثریت کاربران در مورد عامل نفاق در اشتراک.
در مورد حیطه وظایف کاربری، چیزی هم خلافش نوشته نشده، بنابراین خلاف نیست.
شما این پست من رو حتماً گزارش کن.
این پست در ادامه پست 105 کاربر AliMH هست.
 

هستی

همکاربازنشسته
تاریخ عضویت
12 آپریل 2007
نوشته‌ها
3,887
لایک‌ها
708
سن
35
محل سکونت
My Dreams
nd6kr4.gif

nd6kr4.gif

nd6kr4.gif

جنابalimh شما می گی راهکار ارائه کنید و ..... خدایی کی تو این جمع و بحث به این فکره؟ بابا اینا اصولا نمی خوان هیچ کدوم دیدشون رو عوض کنن الان بحث آبرو و لج و لجبازی هست. یکی هم به دل ما کاربر ها توجه کنه .چطور تا دیروز ما مهم بودیم!!!!
 

Asura

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 جولای 2006
نوشته‌ها
124
لایک‌ها
3
یک مرجع بی طرف باید در این مورد تصمیم بگیره مرجعی که هیچ سود و زیانی در این کار نداشته باشه،قرار نباشه سریال سفارش بده، با هیچ یک از طرفین مراوده و دوستی نداشته باشه و...
آقا سید حامد فرد بی طرف من ادمین های سایت رو پیشنهاد می کنم.
nd6kr4.gif

جنابalimh شما می گی راهکار ارائه کنید و ..... خدایی کی تو این جمع و بحث به این فکره؟ بابا اینا اصولا نمی خوان هیچ کدوم دیدشون رو عوض کنن الان بحث آبرو و لج و لجبازی هست. یکی هم به دل ما کاربر ها توجه کنه .چطور تا دیروز ما مهم بودیم!!!!
باز تو دوباره ناراحت شدی؟! حالا بیا و درستش کن!:f34r:
 

هستی

همکاربازنشسته
تاریخ عضویت
12 آپریل 2007
نوشته‌ها
3,887
لایک‌ها
708
سن
35
محل سکونت
My Dreams


باز تو دوباره ناراحت شدی؟! حالا بیا و درستش کن!
خدایی بد می گم؟:( یه سری آدم عاقل و بالغ که نباید این طوری به جون هم بیفتن اگرم من تا دیروز حق رو به شخصه خاصی می دادم از امروز حق رو به خودم می دم که در یک فروم آروم و دوستانه فعالیت کنم. منی که با دیال آپ آنلاین می شم و تمام سعی خودم رو می کنم تا مفید باشم و توی جوی بدور از جنگ و دعوا فعالیت کنم نباید شاکی باشم؟ من نه پخش کننده هستم نه تا حالا سودی بردم . هر سریالی هم که گرفتم به جاش توی سریال های دیگه مشارکت کردم حالا کم یا زیاد. در ضمن تا حدی که در توانم بوده سعی کردم به فروم کمک کنم. اما با این وضع نمی تونم ادامه بدم.اصلا معنای نداره که به خاطر یه سری مسائل بیایم از ریشه درخت اشتراک رو نابود کنیم درختی که حالا هزاران برگ داره(کاربران)
 

AliMH

Registered User
تاریخ عضویت
25 ژانویه 2004
نوشته‌ها
770
لایک‌ها
1
درود
شما که فرمودید درس دارید و الان دارید میرید بخوابید و این روز هم که بیخودی تلف کردید، چی شد که دوباره برگشتید؟ فکر نمی کنید شما که تا حالا نه مشارکت کردید، نه از مشارکت چیزی دریافت کردید، الان هم درس دارید، وقتتون رو هم امروز اینجا بیهوده تلف کردید، بهتره دیگه بیهوده تلف نکنید؟
منظور شما رو از شفاف سازی دقیقاً متوجه شدم، و به همین دلیل هم نذاشتم به بیراهه بره.
در مورد قدردانی از مدیران، ما اینجا یه قدردان همیشه حاضر داریم، شما هم اگر اضافه بشید دیگه کامل میشه. متاسفانه من عادت ندارم وقتی کسی برای من کاری نکرده قدردانش باشم، و از اون بدتر، اگر کسی برای من کاری کرده باشه، حاضر نیستم برای اون لطف ایشون، حق رو نادیده بگیرم و چشم هام رو ببندم. برای همین هم سعی می کنم هیچوقت مدیون کسی نباشم.
من این ناروتو رو توی لیست هادی نمی بینم. صحبت در مورد سریال های داده شده توسط مدیران به آقایون هادی، وحید و مردی بود، که این آقایون پخشش رو متوقف کردند. نمی دونم این ناروتو چه ربطی به هادی داره. در مورد مبلغ هم شما خیالت راحت، این هادی پاسپورتش پیش منه، هر وقت خواست بره من مدیر دنی رو خبردار می کنم.
خوب رسیدیم به یه جای خوب. این یعنی بحث درست.
اولین مشکل در مدیریت هست، این انجمن الان مستقله، نه زیرمجموعه «هنرهای نمایشی».
در مورد مشکلات، در هدایت تاپیک ها، یه مورد رو مثال می زنم:
یه سری کاربر می خوان یه سریال یا مجموعه ای رو دانلود کنند، حاضرند براش پول هم بدند، یه نفر هم پیدا شده که اون رو با نصف قیمت دانلود کنه، حالا توی این شرایط که همه چیز مهیا هست برای انجام کار، مدیر تشریف میارند و اعلام می کنند، ایست، این کاربر داره از شما سوءاستفاده میکنه، دلیل مدیر: سروری که این کار ادعا می کنه ماهی 100 تومان خرجش هست، در حالی که ما سرور مجانی یا 5 دلاری هم داریم.
این کاربر بی خیال دانلود میشه.
کار دانلود میمونه.
مدیر میگه من دانلود می کنم، اما چون تورنت هست یه مقدار طول میکشه. اینجا اولین سوءمدیریت میاد، چرا وقتی شما نمی تونید از سرور استفاده کنید، دیگران رو هم از استفاده از اون منع می کنید؟ و اگر می تونید چرا زمان زیاد رو به دلیل تورنت ذکر می کنید؟
خلاصه مجموعه ای که قرار بوده یه ماه دیگه به اشتراک گذاشته بشه، الان دست دو نفر در ایران و یه نفر در کانادا هست برای دانلود.
راهکار مدیر: قسمت های اول رو شما نگاه کنید تا من قسمت های آخر رو دانلود کنم و با مسافر بفرستم بیاد.
تصمیم گیری در این مورد که این موضوع سوءمدیریت هست با کاربران.

در مورد حذف و انتقال تاپیک ها، که جای انتقاد زیادی هم هست، این امکان به مدیر داده شده، ولی هیچ کجا نوشته نشده که مدیر می تونه از این وسیله به عنوان ابزاری برای تسویه حساب شخصی استفاده کنه، و به این امر هم مباهات کنه. این میشه سوءمدیریت.

در مورد اضافه مسئولیت و نامهربانی یه مقدار واضح تر بفرمائید.

در مورد نظرسنجی، بله ممکن هست تقلب بشه، ارجاع میدم شما رو به انتخاباتی که در یکی از انجمن های نون و آب دار این فروم انجام شد، یکی از کاندیداها به همه کسانی که میشناخت pm داد، شیرینی پخش کرد، پیشنهاد رشوه داد، نهایتاً به ساختن آیدی جدید متوسل شد و در هنگام خواب بعدازظهر کاربر رقیب، که به قول ایشون خواب اصحاب کهف بود، نتیجه رو برگردوند.
اما مثلاً همین نظرسنجی در مورد پخش کننده، چرا به صورت علنی هست؟
برای اینکه کسی نتونه این کار رو بکنه، که اگر می کرد تا الان خصوصاً با توجه به نتایج نظرسنجی مطمئناً کاربر مربوطه که در اونجا دائماً دم از بی خود بودن نظرسنجی و نظرات کاربران میده، تا حالا اعتراض کرده بود.
شما در مورد تشکیل گروه و از بین رفتن انجمن، زود حکم نده، نتیجه کاری که تا حالا تجربه نشده رو شما از کجا به این خوبی حدس می زنی؟
در مورد اون کلمه نفاق، شما رو ارجاع می دم به نظر اکثریت کاربران در مورد عامل نفاق در اشتراک.
در مورد حیطه وظایف کاربری، چیزی هم خلافش نوشته نشده، بنابراین خلاف نیست.
شما این پست من رو حتماً گزارش کن.
این پست در ادامه پست 105 کاربر AliMH هست.
سلام، اتفاقا به همين نتيجه رسيدم و رفتم خوابيدم:)
بسي خوشنود شدم كه شفاف سازي رو متوجه شديد و قضيه مثال رو.:rolleyes:
شما دوست عزيز آ هميشه اينقدر دوست داريد زرنگ بازي در بياريد؟ آقا هادي توزيع كننده انـيمه بودند كه در ليستشون انيـمه باشه؟ يا آقاي مردي بودند؟:happy: درباره موارد گفته شده هم مداركش كاملا هست ميتونيد از مدير محترمش بگيريد و اگر حرفي اضافه تر داريد لطفا با دليل و مدرك بيان كنيد.
در حيطه وظايف ادمين ها وارد شدن هم از موارد بيان شده در مرامنامه نيست دوست عزيز.
در مورد سرور و اين قضايا بازم مدير كه به نفع شما كاربرا تصميم به اين كار كرده من براي نمونه يك سرويس ارزونتر رو معرفي مي كنم: http://www.wewillhostit.com/?x=10 (TorrentFlux Hosting
لازمم نيست 100 تومان خرجش بشه و همه كاربرا از وظيفه و قيمت اين سرور ميتونند به طور عمومي آگاه باشند(سروري اختصاصي براي كار دانلود از تورنت)

در حيطه وظايف كاربران تصميم گيري درباره سوءمديريت مديران ديده نشده

خلاف بند 15 مرامنامه و دخالت و اختلال در مديريت
خلاف بند 8 مرامنامه ايجاد جو ضن .

شما در هيچ يك از بندهاي اختيارات كاربران انتخاب، نظارت، تصميم گيري و قانون گذاري را از وظايف گفته شده كاربران نميبينيد پس بيشتر ادامه نديد كه هر چي بيشتر بگيد من بيشتر به مرامنامه ارجا ميدم و شما بيشتر با مشكل روبرو ميشيد. چيزي كه واضح هست در مرامنامه گفته شده ، و اين مسائلي كه شما در آن دخالت مي كنيد به نوعي دخالت و اغتشاش و ايجاد جو سو ظن هست كه تمامي اين موارد با بند بند مرامنامه مشكل داره.


 

AliMH

Registered User
تاریخ عضویت
25 ژانویه 2004
نوشته‌ها
770
لایک‌ها
1
nd6kr4.gif

nd6kr4.gif

nd6kr4.gif

جنابalimh شما می گی راهکار ارائه کنید و ..... خدایی کی تو این جمع و بحث به این فکره؟ بابا اینا اصولا نمی خوان هیچ کدوم دیدشون رو عوض کنن الان بحث آبرو و لج و لجبازی هست. یکی هم به دل ما کاربر ها توجه کنه .چطور تا دیروز ما مهم بودیم!!!!

من كه كاري نكردم هستي جان،
موضوع الان مرامنامه و حيطه وظايف كاربران هست، اين موضوع حل بشه و كاربران يه چند باري مرامنامه رو بخونند ديگه ميدونند وظيفه كاربر چيه!!
من فقط يه مرامنامه گذاشتم جلوم، هر چي ميخونم توش اين وظايف محوله كه دوستان خودشونو محق در اظهارنظر دربارش ميدونند نميبينم:blink: شايد مرامنامه كه من ميبينم با اين مرامنامه اي كه دوستان ميبينند فرق مي كنه (ا.. اعلم):lol:
شاي اگر اينجام مديرانش مثل p30world با كوچكترين خلاف در قوانين برخورد جدي تري ميكردند، دوستان حيطه و قوانين رو جديتر ميگرفتند و اين بحثا الان پيش نميومد.:(
 

امیرفرخ

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
37
لایک‌ها
0
به به hill MAN (مرد تپه) عزیز... :D

امروز شما mail اي به بنده زديد و اين سريال رو درخواست کرديد .اين هم متن mail شما :
بنده چون تا کنون از شما mail اي نداشتم يا اگر داشتم در ذهنم نبوده و متوجه نشدم که شما عضو pt هستيد و همانطور که دوستان ميبينند شما هم اينگونه نشان داديد که پخمه هستيد و تو عمرتون اشتراک رو نديدید :

البته اگه شما دقت میکردید و یادتون مونده بود من قبلش sms زدم به شما که صفحه pt برای من باز نمیشه و شما خواهشا میلتون رو بگید...
یادم نمیاد شما پرسیده باشید از من عضو pt هستم یا نه... ولی چون اینقدر باهوش هستید فکر کردید نیستم...
یادم نمیاد گفته باشید اگه عضو pt هستم قیمت اینقدر و اگه نیستم اینقدر...

پخمه هم فکر کنم کس باشه که این جور سوتی داده...
بعدشم جناب ایزدی بفهم با کی صحبت میکنی...من کسی هستم که معروفم به اینکه خری که با سر توی طویله نمیره رو با ته تو طویله میکنم...

عزیزم، توی بخش اشتراک هر dvd به قیمت 350 تومن هسن...شما قیمت دادی 500 تومن...( اینقدر سخته تقسیم کردن مبلغ 7500 بر 15 تا dvd ؟؟ ) + هزینه پست کلا 8500...

خير اشتباه نکردم ، 100 بار ديگه هم mail بزنيد ، همين جواب رو خواهم داد ، و به حق هم هست !
قابل توجه فریدای عزیز...

راستی خواهر فریدا...من منتظر جواب شما هستم...

ضمناً در صورتی که موفق نشديد وجههٔ بنده رو به نفع آقای طباطبايی خراب کنيد ، در انتهای قضايا ، بنده تقاضای اعادهٔ حيثيت خواهم کرد و شما بايد پاسخ گو باشيد !

وجهه شما که ... والله چی بگم...از کجاش بگم اصلا؟؟

من خواستم خواهر فریدا ببینن به کی اعتماد دارن...

دوستانی که خارج از pt به بنده سريال رو سفارش ميدهند بنده مبلغ 100 تومان روی هر dvd از آنها بيشتر گرفته و آن را به حساب اشتراک واريز ميکنم و در عوض نهايتا 48 ساعته و خارج از نوبت سريال رو براشون ارسال ميکنم ( چون اونها اصلاً قضيهٔ 8 روز و غيره رو نميدونند و بنده هم حال ندارم به خاطر خريد يک سريال فلسفهٔ pt رو بهشون شرح بدم ، . منتها بهشون ميگم که وقف شده و اين پول به فرد ديگری ميرسه که مديونشون نشم ! ) همونطور که با اينکه ، نميدونستم شما کی هستيد ، اين مطلب رو به شما گفتم
در نتيجه ، هر کسی از هر کجای ايران ميتونه سريال رو سفارش بده و با اين هزينهٔ اضافی کم سريال رو بگيره (شبیه کاری که همين الان داريم روی سريال هايی چون snowy river و stingers انجام ميديم )

عجب!!!!!!
این قانون از کجا اومده؟؟؟؟؟ شدیدا میخوام بدونم کی حق این کار رو به شما داده؟؟؟؟

پس شما تا حالا بدون اینکه کسی بدونه کلی برای اشتراک پول جمع کردی... روی هر dvd که کسی خارج از pt بخواد 100 تومن برای حساب اشتراکه... یادتون باشه یه صورت حساب بدید که تا حالا چقدر جمع شده...مگر اینکه من اولین کسی باشم که از خارج از pt ازتون خرید میکنم...
چرا تا حالا رو نکرده بودی این همه فداکاری رو؟؟؟ عزیزم اینا رو بگو تا همه زودتر بشناسن تو رو...شاید به خواهر فریدا میگی...خواهر فریدا، شما در جریان بودید؟؟؟میدونستید؟؟؟

بعدشم، پویا جان، شما پس واسه همین سریالهات اینقدر دیر رسیده بود... کسانی که خارج از pt هستن و سریال میخوان مقدم هستن به کسانی که توی pt هستن و سفارش میدن...چون سفارش اونها 48 ساعته فرستاده میشه و سفارش کاربرای pt خیلی بیشتر از این طول میکشه...
عجب بهونه ای آوردی عزیزم...

شما این کار رو هم در راستای اهداف والای اشتراکیت میکنی یا دلیل دیگه ای داری؟؟؟جزء آرمانهای اشتراکی شما اینه که سریال رو زودتر به متقاضیان خارج از pt برسونی؟؟؟

در ضمن، مشت نمونه خروار است عزیزم...شما که رو یه سریال این کار رو کردی، روی بقیه هم همین جور که خودت اعتراف کردی انجام میدی...
حالا واقعا فقط 150 تومن روی هر dvd میکشیدی؟؟روی اینی که فریدا گفته بود نمیخواد به دست فروشنده ها ( البته منهای فروشنده ایزدی، که معتمد هستند) برسه 150 کشیدی...روی بقیه چقدر کشیدی؟؟؟


اگه سريال پزشک دهکده مال من بود ، خوشهال ميشدم 22500 تومان به شما بدمش .و از شما هم ممنونم که نا خواسته به بچه ها ثابت کرديد که بنده خيانت کار نيستم !( گر چه شما ميخواستيد به عنوان يک موکل جناح مقابل ، معکوس جلوه بديد قضيه رو )
حالا که مال شما نیست...اگه مال فریدا هست، گفته قیمتش این باشه...خودش به شما گفته بود اگه کسی خارج از pt خواست 100 تومن یا 150 تومن بیشتر بده؟؟؟؟آره؟؟؟ یا سر خود این کار رو کردی عزیزم؟؟؟
درباره خیانت کار بودن هم...کاربرها خودشون عقل دارن و میفهمن عزیزم...

در مورد اينکه در بازارچه رو هر dvd مبلغ 1000 تومان سود ميکنم با کمال شرمندگی بايد بگم نوش جونم ، ! شما هم اگه از خودت ( و نه از اشتراک ) مالی داشتی ميتونيد بريد به بازارچه و بفروشيدش .
عزیزم، شما یکی به میخ میزنی یکی به نعل؟؟ شما خودت سریال اشتراکی رو داشتی میفروختی که... غیر از اینه؟؟؟ سریال پزشک دهکده اشتراکی هست یا نه؟؟؟ شما داشتی به قیمت اشتراکی میفروختی؟؟؟
اگه من مثلا سریال ارتش سری رو میخواستم میگفتی بیام عضو pt بشم و بعدش از پخش کننده بگیرم؟؟؟آره؟؟؟آخ تو چقدر مهربونی...
یا خودت یه چیزی روش میکشیدی و به قیمت بالاتر میدادی و اون مبلغ اضافه رو میریختی به حساب اشتراک؟؟؟
خداییش خیلی با حالی...


ضمناً در صورتی که موفق نشديد وجههٔ بنده رو به نفع آقای طباطبايی خراب کنيد ، در انتهای قضايا ، بنده تقاضای اعادهٔ حيثيت خواهم کرد و شما بايد پاسخ گو باشيد !

درباره وجهه قشنگ شما که نتونستم چیزی بگم...
ولی رو که نیست...دست پیش گرفتی که پس نیوفتی؟؟؟؟ اعاده حیثیت ... فکر کنم شما باید پاسخگو باشید....

کی به شما حق این رو داده که سریالهای اشتراک رو (که تهیه کننده اون مشخصا گفته قیمتش اینقدر هست) بیشتر از اون بدی؟؟

پ.ن. :
راستی امير فرخ جان يادم رفت : شما به شماره حسابی که داده بودم هم حساس بودی ظاهراً ! اصلاً دليلش اين نيست که من نميخاستم شماره حساب خودم رو بدم ، اون حساب هم خودیه !ميخوام حساب کتاب های اشتراک رو از اين به بعد از حساب فروش خودم ( که بيشتر با حساب خودم کار ميکنم ، جدا کنم ) يک چيزی تو مايه های برادران طباطبايی !
عزیزم... من اصلا واسم مهم نیست شماره حسابی که میدی واسه کیه و به نام کیه...شکر خدا خودم هم نمیرم تو صف بانک وایسم و پول به حساب شما بریزم...
چون امکانش بود که فردا ادعا کنید که این میل رو شما نزدید و ساختگی هست گفتم نشونی بدم تا خود عزیزت هم مطمئن بشی و سوتی که دادی رو یادت بیاد...

مطلب دوم اينکه : کی به شما موکلين گفته که اگه سايز جمله هاتون بزرگ باشه يا از مداد رنگی استفاده کنيد معنيش اينه که خيلی حق داريد ؟ !
مهربونم، hill man جانم... به شما ربطی داره که جمله های من بزرگه؟؟؟بزرگ خوشت نیماد شما ؟؟؟ باشه هر چی تو بخوایی...

پ.ن. 2 : ميدونيد من در روز چقدر خرج ميکنم و اونوقت شما از سود 1500 تومانی به قيمت از دست دادن آرمانهاي اشتراکی با من حرف ميزنيد ؟؟؟؟ميدونيد فروش 1 عدد dvd برای من جند تومان سود خواهد داشت ؟ و اونوقت به من ميگيد خواستم سود از طريق فروش سريال اشتراکی به دست بيارم ! شما خودت خندت نگرفت وقتی اين پست .... رو زدی ؟برای کفهٔ سنگين وابستگيت به بعضی ها متأسفم

آرمانهای اشتراکیه تو من یکی رو کشته...

من اون موقعی که به شما sms زدم و گفتم شماره حسابت رو بده...و حتی بعدش که میل زدم به شما، تا وقتی جواب میل شما اومد که قیمت داده بودی، اصلا فکر نمیکردم مجبور به این کارا بشم...اصلا فکر نمیکردم این جور آدمی باشی، فروشنده خرده پایی باشه که به خاطر 1200 تومن خودت رو خراب کنی...به خاطر 1200 تومن حرف فریدا رو عمل نکنی... تو دیگه چرا عزیزم؟؟

بخش اشتراک مدیر نداره؟؟؟؟یکی از مدیران بخش اشتراک بیاد بگه کار ایشون خلاف بوده یا نه...


پ ن : ایزدی مهربونم، ببخش منو که باز بزرگه و ناراحتت میکنه...از دفعه بعد با فونت معمولی مینویسم واست...
 

AliMH

Registered User
تاریخ عضویت
25 ژانویه 2004
نوشته‌ها
770
لایک‌ها
1
دوستان ، آقايان امیرفرخ و ايزدي
اين تاپيك تاپيك تصفيه حساب هاي شخصي نيست، و بر اساس بند 8 مرامنامه :
8. منازعات و مشکلات شخصی خود را خارج از فروم حل کنید.

اين موارد بايد در پيام خصوصي و يا خارج از فروم بيان بشه و ميتونيد اطلاع به مدير يا مديران مربوطه رو با ارسال پيام خصوصي دنبال كنيد.
 

liyapeng

کاربر فعال تاریخ
تاریخ عضویت
11 می 2006
نوشته‌ها
1,826
لایک‌ها
259
سن
39
محل سکونت
سرزمين آريا
هي يادش بخير . يه بخش اشتراك بود كه همه با خوبي و خوشي توش فعاليت مي كردند . اما حالا ...
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا