برگزیده های پرشین تولز

درخواست برای همکاری در یک تحقیق دانشگاهی

bardia_r58

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
23 نوامبر 2005
نوشته‌ها
4
لایک‌ها
0
سلام دوستان گرامی
من در حال تحقیق در مورد دولت الکترونیک و میزان موفقیت آن در ایران هستم. در راستای این تحقیق دانشگاهی یک پرسشنامه به زبان انگلیسی طراحی شده است که شما با پر کردن آن گامی بزرگ در جهت بهبود و ارتقاء کیفی دولت الکترونیک ایران برخواهید داشت.لازم به ذکر است نتایج این تحقیق کاملا مصارف دانشگاهی دارد.
آدرس اینترنتی پرسشنامه:

http://egis-success.questionpro.com/

دولت الکترونیک استفاده سهل و آسان از فناوری اطلاعات به منظور توزیع خدمات دولتی به صورت مستقیم به مشتری، به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته می‌باشد. دولت الکترونیک شیوه‌ای برای دولتها به منظور استفاده از فناوری جدید می‌باشد که به افراد تسهیلات لازم جهت دسترسی مناسب به اطلاعات و خدمات دولتی، اصلاح کیفیت خدمات وارائه فرصتهای گسترده‌تر برای مشارکت در فرایندها و نمادهای مردم سالار را اعطا می‌کند. شهروندان، بنگاههای اقتصادی و موسسات دولتی می‌توانند از طریق دولت الکترونیک فعالیتهای گوناگونی نظیر موارد زیر را انجام دهند :
پرداخت مالیات و عوارض، تجدید گواهینامه، دریافت و تجدید جواز کسب، ثبت شرکت، عقد قرارداد، ثبت ازدواج و طلاق، ثبت تولد و مرگ، انجام فعالیتهای مالی و اعتباری، شرکت در انتخابات، پرکردن فرم‌های الکترونیک برای مقاصد مختلف، بازدید از موزه‌ها، استفاده از کتابخانه‌های مجازی، تعامل با نهادهای مختلف دولتی و تجاری و اجتماعی، پرداخت صورت حسابهای مختلف مثل صورت حساب آب و برق و تلفن و گاز، دریافت اجازه ساخت و ساز ساختمان، دریافت اطلاعات مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و موارد دیگر. یکی از بهترین مثال های دولت الکترونیک و خدمات آن به مردم پرتال IRAN.IR است که با دستور مقام محترم ریاست جمهوری آغاز به کار نموده است.
 
بالا