برگزیده های پرشین تولز

درخواست راهنمایی برای خرید

yalda1375

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2020
نوشته‌ها
4
لایک‌ها
1
سن
31
سلام به همه دوستان
من دنبال یه داکت اسپلیت با بهترین کیفیت و قیمت مناسب هستم. مطمئنم از بین شما دوستانی هستن که به تازگی داکت اسپلیت خریده باشن لطفا راهنماییم کنین که چه جور دستگاهی بخرم و از کجا بخرم که ضرر نکنم؟
 

sadafsafdari

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 اکتبر 2020
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
2
سن
39
سلام سلام...
داکت اسپلیت از جمله سیستم‌های تهویه مطبوع پرطرفدار و پرکاربردیه که در بازار خیلی تنوع از لحاظ برند داره. بخاطر محبوبیت داکت اسپلیت‌ها اغلب تولید کنندگان مطرح و حتی تازه کار سیستم‌های تهویه مطبوع اقدام به تولید و ارائه انواع داکت اسپلیت می کنند تا در این بازار پرهیاهو از بقیه رقبا جا نمونن.blue-star-ducted-split-air-conditioner.jpg
حالا اینکه در میان این همه تولید کننده، کدامیک ارائه دهنده بهترین داکت اسپلیت هست جواب دادن بهش کار خیلی سختیه. اما به تازگی با داکت اسپلیت بلو استار آشنا شدم که شاید باورتون نشه تولید کشور هندوستانه و تو این کشور کلی طرفدار داره. حتی تو توضیحاتش خوندم از هر 3 ساختمان تجاری تو هند یکیش به تجهیزات تهویه مطبوع برند بلو استار از جمله داکت اسپلیت بلو استار مجهز شده.
کارخانه بلو استار (Blue Star) در هندوستان یکی از قدیمی ترین شرکت‌های تولید کننده سیستم‌های برودتی هست که از سال 1943 در بمبئی آغاز به کار کرده و در حال حاضر یکی از موفق ترین شرکت‌ها در این زمینه است که محصولاتش به سراسر دنیا حتی ایران هم رسیده.
داکت اسپلیت بلو استار با بهره گیری از فناوری‌های روز دنیا و استفاده از قطعات اولیه با کیفیت تولید میشه و قادر است در طول سال وظیفه تامین هوای مطبوع رو برای ساختمان‌های اداری_تجاری و مجتمع‌های مسکونی بر عهده بگیره.
قیمت داکت اسپلیت هم با یک فیلتر ساده تو سایت دماتجهیز فهمیدم در مقایسه با برندهای دیگه گرون تره که اونم باید بزاریم به حساب اصالت، کیفیت و امکانات فوق العاده ای که محصول در مقایسه با محصولات مشابه داره.
حالا دیگه نمیدونم میتونید با مقایسه داکت اسپلیت بلو استار با دیگر محصولات انتخاب بهتری داشته باشین ...
 
Last edited:
بالا