برگزیده های پرشین تولز

درخواست طراحی افزونه ووکامرس

mohammad0937

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 جولای 2013
نوشته‌ها
31
لایک‌ها
6
نیاز به یک افزونه ووکامرس برای اتصال به یک API دیگر که از طریق آن API طی زمان مشخص محصولات را به شکلArray دریافت کند و به قیمت ریالی تبدیل کند و همچنین تا حدودی ترجمه کند و تصاویر را ماترمارک کند و در وبسایت ما که با ووکامرس راه اندازی خواهد شد ایمپورت کند و تمامی فیلد های آرایه در قالب کاستوم فیلد باید ایمپورت کند تا بتوانیم در قالب استفاده کنیم، محصولات API بالا 10 هزار میباشد ( من در برخی جاهای این متن از کلمه ریزه کاری اسم بردم ینی چی ؟ مثلا در مورد ایمپورت اولیه، مثلا هنگام ایمپورت خطای رخ داد، یک ایمیل به من ارسال کنه و بتونه دوباره تا جایی که ایمپورت کرده رو ادامه بده و مجبور نباشیم از اول شروع کنیم یا مثلا موقع دسته بندی کردن محصولات با توجه به دسته بندی این محصول در api مبدا به صورت هوشمندانه در دسته بندی ما قرار بده یا یک دسته بندی مناسب ایجاد کنه ! )

API همه محصولات رو در یک آرایه نمیتواند ارسال کند و باید صفحه صفحه که به صورت GET شماره صفحه به api ارسال میشود محصولات را دریافت کند پس باتوجه به به این وقفه فشار زیادی نخواهد بود

همچنین طی زمان مشخص مثلا روزانه مدام قیمت ها و همچنین موجودی را به روز کند. ( اینجور که من از document api متوجه شدم روش دریافت قیمت و موجودی هم به شکل ایمپورت محصولات خواهد بود با این تفاوت که باید ID محصول هم به صورت get به api ارسال شود با توجه به اینکه حجم بالاست آپدیت به صورت 4 روز یا 7 روز یکبار انجام شود مشکلی نیست حال داکیومنت ارائه میشود و اگر روش دیگری در نظر داریدمشکلی نیست کار نهایی را شما باید انجام دهید !) و در هنگام آپدیت اگر محصول جدیدی اضافه شد به محصولات ما امپورت شود

همچنین زمانی که کاربر محصول را به سبد خرید اضافه میکند باید به شکل آجاکس قیمت و موجودی محصول به روز شود و فاصله زمانی بین اضافه کردن محصولات ایجاد شود.

قالب مدنظر ما وودمارت میباشد حال اگر پیشنهادی دیگری دارید در توضیحات بگید.

اکثر موارد استاتیک باید امکان ویرایش به صورت تنظیمات داشته باشند مثل قیمت پول واحد مبدا یا ..

از افزونه دکان یا افزونه مشابه دیگر نیز استفاده خواهد شد و نباید تداخل ایجاد کند

این قابلیت که در متن زیر درخواست شده باید امکان فعال و غیرفعال سازی داشته باشد زیرا API فعلا محدود هستش:

  1. این افزونه باید کار سفارش گذاری از طریق api را نیز انجام دهد بدین شکل که کاربری که از سایت ما محصول را سفارش داد به صورت اتوماتیک به API درخواست ارسال شود تا محصول سفارش گذاری شود و پس از آماده سازی API که معمولا 10 دقیقه انجام میشود اطلاعات محصول را دریافت و به کاربر نمایش داده شود در برخی موارد که محصول قابلیت تحویل فوری را ندارد ( که این مورد در توضیحات محصول هنگام دریافت و ایمپورت کردن درج شده است ) سفارش را در وضعیت در حال انجام قرار دهد تا سفارش بعد از آماده سازی به صورت دستی توسط ما تحویل شود.
  2. محصولات همگی دیجیتالی هستند و بعضی از آنها یک سریال بشه کاربر تحویل میدهند و بعضی یوزر پسورد یک اکانت و بعضی نیاز به دریافت ایمیل یا یک کد از کاربر دارند ( که همانطور گفته شد تمامی این موارد به شکل یک فیلد ثابت در توضیحات درج شده است)
  3. موجودی اکانت ما باید بررسی شود و زمانی موجودی زیر 100 واحد بود به ما پیامک شود( وب سرویس پیامک حرفه ای را خودمون ارائه میدیم )
  4. همچنین یک ایمیل از نتیجه سفارش گذاری برای مسائل دیباگ کاربر به مدیر سایت ارسال شود
توضیحات بیشتر:

دسترسی API قبل از شروع پروژه به کسی داده نمیشود زیرا api بتا هستش و مستقیما به حساب ما وصل هست و برامون مشکل ساز میشه

Document api کامل هست و خدمت مجری ارائه میشود

توضحات رو سعی کردم کامل ارائه بدم حال اگر قسمتی کامل نبود پیام دهید

به سوالات اینچنین که از چه کران جابی استفاده کنم و چگونه ترجمه کنم پاسخ داده نمیشود ! قطعا اگر علم و تجربه داشته باشد این چنین سوالاتی نمیپرسد !

اگر واقعا میتوانید این پروژه را کامل انجام بدید پیشنهاد قیمت منصفانه دهید

کد نویسی پلاگین باید استاندارد باشد و آپدیت آن در آینده توسط ما یا برنامه نویس دیگر امکان پذیر باشد.

از دوستانی که توانایی انجام این پروژه ای رو دارند پ.خ دهند برای جلوگیری از سو تفاهم و ضمانت انجام کار میتوانیم از سرویس های واسط انجام پروژه مثل پونیشا استفاده کنیم
 

ctboard

Registered User
تاریخ عضویت
22 جولای 2015
نوشته‌ها
344
لایک‌ها
71
سن
34
اگر تمایل داشتید لیست امکانات و قابلیت هایی را که می خواهید ارسال نمایید.
مشاهد نمونه کار ها و راه های ارتباطی : https://mypgr.ir
Watsapp Number : 09351567347
Email : [email protected]
Telegram ID : @MostafaShiraali
Forums : https://mahfel.me/
 

mohammad0937

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
2 جولای 2013
نوشته‌ها
31
لایک‌ها
6
سلام
عزیز من این همه توضیح دادم تو اون متن دیگه چی رو براتون ارسال کنم ؟
 

ctboard

Registered User
تاریخ عضویت
22 جولای 2015
نوشته‌ها
344
لایک‌ها
71
سن
34
هیمن موارد را با جزئیات بیشتر و بصورت خلاصه تر و مرتب شده ، از طریق راه های ارتباطی ترجیحاً تلگرام یا واتس آپ ارسال بفرمایید جهت برآورد هزینه ، باتشکر
 
بالا