برگزیده های پرشین تولز

درصورت مشكل دائمي در ارسال SMS با شماره تلفن 09990 تماس بگيريد

neo2

Registered User
تاریخ عضویت
8 آپریل 2005
نوشته‌ها
1,667
لایک‌ها
184
محل سکونت
/cat/etc/passwd/
نزديك به 20 درصد پيام كوتاه (SMS) ارسال شده توسط مشتركين به مقصد نمي‌‏رسد.

به گزارش بخش خبر شبكه فن آوري اطلاعات ايران، از ايلنا, مهندس محمد حسين فلاح اصغري، معاون نظارت و مديريت شبكه ارتباطات سيار، در نشست مطبوعاتي مديران شركت ارتباطات سيار، در خصوص اختلالات سرويس پيام كوتاه تلفن همراه، با بيان اين مطلب، گفت: از ميان 20 درصد SMSهاي ارسالي كه به مقصد نمي‌‏رسند 5 درصد آن مربوط به مراكز SMS و مابقي آن به موقعيت مشترك مقصد مرتبط مي‌‏شود.
وي، با بيان اين‌‏كه برنامه ويژه‌‏اي را براي توسعه سيستم SMS تلفن همراه در ايام عيد 86 داريم، يادآور شد: با بررسي‌‏هاي انجام شده نسبت به نوروز سال گذشته قصد داريم, 20 درصد جابه‌‏جايي ايجاد كنيم تا با توجه حركت و مسافرت‌‏هاي مشتركين به مكان‌‏هاي خاص با مشكل مواجه نشويم.
فلاح اصغري، سيار بودن مشتركين شبكه ارتباطات سيار را يكي از دلايل عدم پيش‌‏بيني اختلالات ذكر كرد و افزود: اضافه كردنBTS در هر منطقه سبب اختلال در آن منطقه خواهد شد.
معاون نظارت و مديريت شبكه ارتباطات سيار، با بيان اين‌‏كه مشتركين در صورتي كه در ارسال SMS با مشكل دائمي مواجه هستند مكان و موقعيت خود را از طريق شماره تلفن 09990 اعلام كنند تا به اين معضلات رسيدگي شود.
وي، ادامه داد: به منظور دست يابي به كيفيت مطلوب در حال بهينه سازي سايت‌‏ها و شبكه هستيم و اميدواريم اين مشكلات به اتمام برسد.
 
بالا