برگزیده های پرشین تولز

دریافت 15 درصد سود ماهیانه از طریق Palinure

وضعیت
موضوع بسته شده است.

soheil_swiss

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 آگوست 2007
نوشته‌ها
21
لایک‌ها
0
Palinure financial group [Registration number. 09756/245], registered in 1995 by David Gardner and M. Johnson who were playing an active role in
New York Stock Exchange (NYSE) and investment projects in large
companies like Scottrade. This financial group has been transformed to an
international organization under WTO regulations​


گروه مالی Palinure International در سال 1995 وبا شماره ثبت 09756/245 توسط آقایان دیوید گاردنر و م.جانسون که از افراد فعال در بورس سهام نیویورک و سرمایه گذاري در کمپانی های بزرگی مانند scottrade هستند به ثبت رسیده است . این گروه سرمایه گذاری به یک سازمان بین المللی تحت قوانین WTO تغییر یافته است.
 

soheil_swiss

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 آگوست 2007
نوشته‌ها
21
لایک‌ها
0
پالینورPalinure نام گروه سرمایه گذاری بین المللی تحت عنوانPalinure Financial Group می باشد که با حدود دوازده سال سابقه در
سرمایه گذاری های مختلف در بازارهای بورس معتبر دنیا و در زمینه هایی ازجمله:Blue chip stocks ,Barter market,Online brokerage Exchange trading fund ,Precious metal market , Forex market وهمکاری با کمپانی های معتبر کارگزار در امور بورس در آمریکا و اروپا به تازگی فعالیت خود را در زمینه جذب اینترنتی سرمایه از سرتاسر دنیا درقالبPalinureinterest با مدیریت ودرایت David Gardner آغاز کرده است.



كمپاني تاكنون ودر بخش غير اينترنتي از دوازده كشور دنيا از جمله كشورهاي:ايالات متحده ،بريتانيا،استراليا،فرانسه ،ايتاليا،ايران، عراق،لبنان،لهستان،امارات، قطروسوريه بصورت قرارداد مكتوب سرمايه جذب نموده است.
 

Moein

Registered User
تاریخ عضویت
2 مارس 2004
نوشته‌ها
1,150
لایک‌ها
64
محل سکونت
تهران - شهرک غرب
Registrant:
Victory, Sam
ATTN: PALINUREINTEREST.COM
c/o Network Solutions
P.O. Box 447
Herndon, VA. 20172-0447

Domain Name: PALINUREINTEREST.COM

------------------------------------------------------------------------
Promote your business to millions of viewers for only $1 a month
Learn how you can get an Enhanced Business Listing here for your domain name.
Learn more at http://www.NetworkSolutions.com/
------------------------------------------------------------------------

Administrative Contact, Technical Contact:
Victory, Sam
ATTN: PALINUREINTEREST.COM
c/o Network Solutions
P.O. Box 447
Herndon, VA 20172-0447
570-708-8780

Record expires on 14-Sep-2012.
Record created on 14-Sep-2007.
Database last updated on 22-Nov-2007 05:13:36 EST.

Domain servers in listed order:

NS1.SI-SV1998.COM
NS2.SI-SV1998.COM
اصلاً تابلو نیست وقتی یکی از این شرکتها درش تخته میشه، کی میره یکی دیگشو راه میندازه ها!!!
خرجی نداره که!
لطفاً اسکریپت آمادش رو همینجا بزارین تا هر کدوم از بچه‌ها علاقه‌مند بودن یه hyip شخصی داشته باشند!
زحمت درست کردن رزومه شرکت هم با خودمون، خوبه؟!
 

Amirbahal3

Registered User
تاریخ عضویت
3 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
3,200
لایک‌ها
538
عزیز
اسکات ترید که شرکت سرمایه گزاری نیست. اسکات ترید یک بروکر بورس نیویورکه.
در ضمن هیچ کدام از این شرکت ها قابل اعتماد نیستند. شما اگه توش پولی دارین هر چه زود تر بیرون بکشید. صاحبان این شرکت ها عموما افراد بسیار پست و کلاه برداری هستند. که قصدی جز بالا کشیدن پول های شهروندان محترم ما ندارند. و با قاطی کردن خودشون با اسامی بزرگ دنیا و حتی wto و ... سعی بر آن دارند تا اعتماد من و شما رو به طرز احمقانه ای جلب کنند
با تشکر از شما
 

soheil_swiss

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 آگوست 2007
نوشته‌ها
21
لایک‌ها
0
طرح های سوددهی کمپانی به شرح زیر است:


سرمایه گذاری:
الف-سرمایه گذاری کوتاه مدت(PL6)،
به مدت 6 ماه، سود علی الحساب 7 درصد ماهیانه و بازگشت اصل سرمایه در پایان ماه ششم و دریافت سود قطعی بر اساس سود شرکت.مثال: سرمایه گذاری ۰۰۰و۱۰ دلار سود ماهانه برابر ۷۰۰ دلار خواهد داشت.

ب-سرمایه گذاری یکساله(PL12)،
به مدت 12 ماه (یک سال)، سود علی الحساب 10 درصد ماهیانه و بازگشت اصل سرمایه در پایان ماه دوازدهم و دریافت سود قطعی بر اساس سود شرکت.مثال: سرمایه گذاری ۰۰۰و۱۰ دلار سود ماهانه برابر ۱۰۰۰ دلار خواهد داشت.

ج-سرمایه گذاری دوساله(PL24)،
به مدت 24 ماه (دو سال)، سود علی الحساب 15 درصد ماهیانه و بازگشت اصل سرمایه در پایان ماه بیست و چهارم و دریافت سود قطعی بر اساس سود شرکت.مثال: سرمایه گذاری ۰۰۰و۱۰ دلار سود ماهانه برابر ۱۵۰۰ دلار خواهد داشت.

*لازم به ذکر است که حداقل میزان سرمایه گذاری در هر کدام از طرحهای سرمایه گذاری شرکت 1000 دلار می باشد و افزایش میزان سرمایه به صورت مضاربی از 100 دلار است.


2- پاداش معرفی مستقیم:
معادل 15 درصد اصل سرمایه سرمایه گذارانی که توسط شما به شرکت معرفی و سرمایه گذاری می شوند، از طرف شرکت در همان لحظه به شما پرداخت می شود.مثال:اگر شخصی که شما معرف بوده اید سرمایه گذاری برابر ۰۰۰و۱۰ دلار انجام دهدپاداشی برابر ۱۵۰۰ دلار همان لحظه به شما پرداخت خواهد شد.



3- طرح باینری:

به ازای برقراری هر تعادل 5000 دلار به 5000 دلار در هر ماه میلادی ، چه مستقیم و چه غیر مستقیم(یعنی از طریق اعضاء مجموعه)، 500 دلار پاداش در ابتدای ماه بعد دریافت خواهید کرد.
یعنی همزمان با سرمایه گذاری شما در شرکت، جایگاهی در اختیارتان قرار می گیرد که دارای دو سمت چپ و راست است. هرگاه در انتهای ماه میلادی میزان سرمایه جذب شده در دو سمت جایگاه شما ، در هر سمت به 5000 دلار برسد، مبلغ 500 دلار از کمپانی دریافت خواهید کرد. لازم به ذکر است که در تعادل های بالای 100000 دلار به 100000دلار، به ازای هر 10000دلار به 10000 دلار، 500 دلار دریافت خواهید کرد. مثال: انتهای ماه میلادی سرمایه گذاری در سمت چپ شما برابر ۰۰۰و۱۶ دلار و در سمت راست شما ۰۰۰و۲۱ دلار انجام شده باشد پاداش باینری بر مبنای تعادل ۰۰۰و۱۵ دلار برابر ۱۵۰۰ دلار ابتدای ماه بعد به شما پرداخت میگردد.


نکته قابل توجه در این شرکت، بازگشت اصل سرمایه همگی سرمایه گذاران در انتهای زمان قرارداد تعیین شده است. یعنی شما می توانید بر اساس میزان ریسک پذیری و مدت زمانی که به اصل سرمایه خود نیاز ندارید، یکی از طرح هایPL6, PL12, PL24 را با نرخ سودهای مختلف انتخاب کنید.
نکته دیگر هزینه شارژ سالانه بابت هر جایگاه میباشد که برابر ۵۰ دلار میباشد.
 

soheil_swiss

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 آگوست 2007
نوشته‌ها
21
لایک‌ها
0
( Palinure Investment Plans ( PLI


Short-Termed Investment Deposit Account " PL6

طرح سرمایه گذاری "کوتاه مدت ( PL6)"

PL دراین طرح برای سرمایه گذاران نرخ سود 7% درصد(علی الحساب) درماه را طی 6ماه فراهم آورده است.در این طرح سرمایه گذار می تواند طی فرآیند زمانی (30روزه) درهر ماه سود خود را دریافت کند.
مثال ساده :
اگر شما سرمایه ای برابربا10,000 دلار دلار سرمایه گذاری کنید،شما از سود ماهیانه برابر با700 دلار بهره مند می شوید.

بازگشت اصل سرمایه پس از پایان قرارداد.

حداقل میزان سرمایه گذاری در این طرح 1000$ میباشد.



Mid-Termed Investment Deposit Account " PL12

طرح سرمایه گذاری "میان مدت ( PL12 )"

PL دراین طرح برای سرمایه گذاران نرخ سود 10% درصد(علی الحساب) درماه را طی 12 ماه (یک سال) فراهم آورده است.در این طرح سرمایه گذار می تواند طی فرآیند زمانی(30روزه) درهر ماه سود خود را دریافت کند.
مثال ساده :
اگر شما سرمایه ای برابربا10,000 دلار دلار سرمایه گذاری کنید،شما ازسود ماهیانه برابربا1000 دلار بهره مند می شوید.

بازگشت اصل سرمایه پس از پایان قرارداد.

حداقل میزان سرمایه گذاری در این طرح 1000$ میباشد.


Long-Termed Investment Deposit Account " PL24


طرح سرمایه گذاری "بلند مدت ( PL24 )"

PL دراین طرح برای سرمایه گذاران نرخ سود 15% درصد(علی الحساب) درماه را طی 24ماه (دو سال) فراهم آورده است.در این طرح سرمایه گذار می تواند طی فرآیند زمانی(30روزه) درهر ماه سود خود را دریافت کند.
مثال ساده :
اگر شما سرمایه ای برابربا10,000 دلار دلار سرمایه گذاری کنید،شما ازسود ماهیانه برابر با 1000دلار بهره مند می شوید.

بازگشت اصل سرمایه پس از پایان قرارداد.

حداقل میزان سرمایه گذاری در این طرح 1000$ میباشد.


Palinure Direct Commission " PLD

برنامه آشنا کردن ( P.L.D )

این طرح شما را قادر می سازد به عنوان یک تاجر جهانی ، موفقیتهای گوناگون را در قالب جمعی از جذابیتها طراحی کنید . درPLD شما با آشنا کردن سرمایه گذاران جدید ، بازگشت مالی و پاداش فراوان را تجربه کنید.وقتی شما به عنوان یک شخص اولیه درطرحPLDشخصی را به عنوان سرمایه گذارمعرفی کنید ، شما مستقیما ً از 15% سرمایه گذاری آن شخص بهره مند می شوید .

مثال ساده :
فرض می کنیم بابک توسط شما با این سیستم آشنا شده و 100,000$ سرمایه گذاری می کند.بلافاصله شما 15,000$ دریافت می کنید.
در واقع کمپانی، PLDرا به عنوان یک چارچوب جدید برای طراحان و مشتریانش بوجود آورده ، جهت تبدیل Palinure به یک اجتماع جهانی.


Palinure Binary Commission " PLB

برنامه مالی ( P.L.B )

از آنجا که Palinureinterest بهترین ابزار مالی است که توسط Palinure International برای فراهم نمودن امکان دسترسی عمومی بوجود آمده است،طرح PLB به یکی از پردرآمدترین و پرهیجان ترین طرح های مالی حال حاضر دنیا مبدل شده است. این طرح شگفت انگیز کمک می کند که قدرت درآمدزائی خود را با کمیسیون های بیشتر که توسط تمام افراد سازمان خودتان بدست می آید بالا ببرید که باعث دلگرمی تمام planner های ما جهت ساختن سازمانی جهانی می شود.زمانی که شما به هدف تعیین شده رسیدید،به مقام مشاور مالی پالینور نائل خواهید شد و از مزایای PLB بهره مند خواهید شد.

برنامه ی مالی P.L.B انقلابی در ساختن ثروت است

برنامه PLBیک برنامه با طرح با ینری ( دودویی ) است که با هدف جمع آوری سرمایه گذاری در Palinure برنامه ریزی شده است . پاداشهای ماهانه ای که در طرح PLB دریافت می کنید ، براساس متعادل ساختن میزان سرمایه گذاری جمع آوری شده در راست و چپ کد بازرگانی شما می باشد .
کد تجاری شما به نوعی طراحی شده است که بر اساس حجم سرمایه گذاری ماهانه پاداش های PLBرا پرداخت می کند.( بدون در نظر گرفتن آنچه که از PLI در هر ماه دریافت می کنید ) .کد تجاریتان شما را قادر میسازد تا ازحجم سرمایه ای که توسط اعضای سازمانتان بوجود آمده است دریافتی داشته باشید.
در آمدی که شما از طرح تجاری شرکت دارید نسبت مستقیم دارد با توانایی شما در جهت توسعه دادن خدمات مالی شرکت و توانایی شما در ساخت سازمانی از طراحان ، مشاوران و سرمایه گذاران در Palinure.

محاسبه پاداش P.L.B

پاداشها در پنجم هر ماه میلادی که در طول آن ماه(ماه میلادی تقویمی)، مقدار مورد نیاز سرمایه گذاری در سمت چپ و راست کد تجاری شما جمع شده است ، طبق محاسبه زیر به حساب الکترونیکی درصفحه شخصیتان واریز میشود.
زمانی که در دو سمت کد تجاری شما در هرماه تقویمی،هر سمت جمعأ 5000$ سرمایه گذاری میشود،شما 500$ کارمزد دریافت میکنید.

سرمایه گذاران جدید + سرمایه گذاری های مجدد = میلیونها دلار در هر ماه = آزادی مالی

زمانیکه شبکۀ سرمایه گذاری شمار رشد کند ، تمام سازمان سرمایه گذاری شما میلیونها دلار بدست خواهد آورد ، که این به معنای صدها هزار دلار درآمد از (PLB) برای شما می باشد.


گروه ایران پالینور
http://www.iranpalinure.blogfa.com
 

soheil_swiss

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 آگوست 2007
نوشته‌ها
21
لایک‌ها
0
پروژه ویژه کمپانی:

پروژه جدید کمپانی به نام Witwatersrand در ماه نوامبر 2007عرضه خواهد شد.این پروژه مربوط به سرمایه گذاری کمپانی Palinure در معادن طلای آفریقای جنوبی است .با خرید هر سهم از این پروژه ماهیانه سود مشخصی در مدت زمان معینی دریافت خواهید کرد.مسلما زمانی که این پروژه عرضه شود٬اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار می دهيم.

 

soheil_swiss

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 آگوست 2007
نوشته‌ها
21
لایک‌ها
0
News Date: November 20, 2007


As mentioned in previous message, Palinure International Company is ready to launch its first international project named Witwatersrand Project at the beginning of December.
This project is participating in exploitation of Witwatersrand gold mines in South Africa in cooperation with other companies.
Palinure International Company proposes offering some bonds to active and successful members of palinureinterest to provide about 5% of project funds.
Concerning special situations and limited quantity of bonds and according to our leaders' opinions from all over the world, we decide to give bonds of Witwatersrand Project to successful members of Palinureinterest.
Witwatersrand Project bonds will be sold in a twenty days period which begins on 5th of December 2007.
Members who attain at least two PLB balances in November 2007 will be eligible to buy Witwatersrand bonds.
We offer these high profitable bonds to active and successful members of Palinureinterest to thank them for their valuable cooperation in spreading Palinure International Company all over the world.


Palinure International Projects Manager
M.Mckenitt​


مدير پروژه هاي پالينور اينترنشنال 20/11/2007

چنانچه در پيام قبلي گفته شد. كمپاني پالينور اينترنشنال آماده اجراي نخستين پروژه بين المللي خود بنام Witwatersrand Project و شروع آن درماه December است.
پروژه Witwatersrand مربوط به سرمايه گذاري كمپاني پالينور اينترنشنال در معادن طلاي آفريقاي جنوبي ميباشد.
كمپاني پالينور اينترنشنال در نظر دارد تعداد محدودي از سهام اين پروژه عظيم را به سرمايه گذاران فعال و موفق خود در Palinureinterest واگذار كند.اين ميزان مربوط به 5% از اين بخش سرمايه گذاري كمپاني ميباشد.
پالينور اينترنشنال طي ارزيابي اين طرح و توافق با ليدرهاي خود در سراسر دنيا تصميم به واگذاري اين اوراق بهادار به سرمايه گذاران موفق خود در Palinureinterest گرفت.
سهام پروژه Witwatersrand از تاريخ December/5 به مدت 20 روز به فروش ميرسد.
سرمايه گذاراني كه موفق به كسب PLB 2 در ماه نوامبر 2007 شوند واجد شرايط خريد اين سهام ميباشند.
ما هميشه طرح هاي سودآور را به سرمايه گذاران فعال و موفق خود ارائه ميكنيم.و از تمامي آنها بخاطر حمايت و پشتيباني در گسترش"Palinure International Company" در كل دنيا تشكر ميكنيم.

مدير پروژه هاي پالينور اينترنشنال


M.Mckenitt
 

fotocopy

مدیر بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
9 جولای 2003
نوشته‌ها
2,888
لایک‌ها
42
محل سکونت
http://forum.persiantools.com/t16937.html
اين تاپيك براي معرفي سايتهاي كسب درامد از طريق HYIP است.
لطفا تاپيك ديگري در اين زمينه باز نكنيد.
تمام تاپيك هاي مشابه حذف خواهد شد.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا