برگزیده های پرشین تولز

دریافت 5 توکن ETHX تنها با یک ثبت نام رایگان + 2.5 دلار برای هر رفرال

Kambiz7

Registered User
تاریخ عضویت
5 مارس 2018
نوشته‌ها
587
لایک‌ها
56
سن
38
سایت Ethx سایتی است که دارای والت یا کیف پول برای ارزهایی همچون بیتکوین، اتریوم، لایتکوین، روپیه، دلار، بیتکوین کش و ارزهای دیگر میباشد. این سایت ایردراپی برگزار کرده است که به کسانی که در این سایت ثبت نام میکنند، 5 توکن ETHX که کوین و ارز دیجیتال جدید این سایت است، اهدا میکند. این سایت همچنین به ازای هر شخصی که از طریق لینک شما در سایت ثبت نام کند، 10 توکن دیگر به شما میدهد. در حال حاضر هر توکن، حدود 25 سنت میباشد، که با این حساب، شما به ازای هر فرد که از طریق شما عضو شود، معادل 2.5 دلار، توکن اضافه دریافت خواهید کرد. احتمال افزایش ارزش این توکن در آینده هم وجود دارد. پس از ثبت نام و در حساب کاربری خود میتوانید تمام اطلاعات حساب خود و 5 توکن اهدایی و معادل دلاری آن را در قسمت داشبورد ببینید. برای دریافت لینک مخصوص خودتان و مشاهده تعداد افرادی که از طریق آن عضو شده اند باید بر روی Share The Love در سمت چپ صفحه از زیر مجموعه Main Menu کلیک کنید.

 

Kambiz7

Registered User
تاریخ عضویت
5 مارس 2018
نوشته‌ها
587
لایک‌ها
56
سن
38
با عضویت هر فردی از طریق لینک شما، 10 واحد از این ارز دیجیتال جدید، یعنی معادل 2.5 دلار به حساب شما از طرف سایت واریز میشود.
 

Kambiz7

Registered User
تاریخ عضویت
5 مارس 2018
نوشته‌ها
587
لایک‌ها
56
سن
38
اگر میخواهید در این سایت خوب ثبت نام کنید هر چه سریعتر اقدام کنید، چون ممکن است هر لحظه مهلت دریافت پاداش به پایان برسد.
 
بالا