برگزیده های پرشین تولز

دریاچه غرب در چین

zm.mousa

Registered User
تاریخ عضویت
16 آپریل 2016
نوشته‌ها
4,104
لایک‌ها
6
سن
26
دریاچه غرب در چین
هانگزو شهر درياچه ها است. زيبايي اش در تصور نمي گنجد. در هانگزو از شهر صنعتي شانگهاي فاصله مي‌گيريد و به دامان طبيعت فرو مي رويد. راه رفتن در باغ گل آن چيزي نيست كه بتوان از خاطره ها محو كرد. هانگزو بهشت عكاسان طبيعت است. در هر قدمي جلوه اي بديع از طبيعت رو مي نمايد و انگشت را نمي توان از روي شاتردوربين لحظه اي دور كرد.دریاچه غرب یاخی هو(به انگلیسی: Xī Hú) دریاچه آب شیرین واقع در مرکز تاریخی هانگزو، مرکز استان ژجیانگ در شرق چین است.درياچه غرب (West Lake) دریاچه ای زیبا و بسیار مشهور با مساحتی بالغ بر ۶ کیلومتر مربع است. این دریاچه شامل معابد، باغ‌ها، و جزیره مصنوعی است و به عنوان مکانی فرهنگی شناخته می‌شود.دریاچه غرب برای زیبایی‌های طبیعی و آثار تاریخیش شاعران و نقاشان زیادی را تحت تاثیر قرار داده‌است و از جمله مهم ترین منابع الهام بخش برای طراحان باغ چینی بوده‌است و بازتاب دهنده پیوند ایده آل بین انسان و طبیعت است.این مکان فرهنگی در سال ۲۰۱۱ در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید.گردشگران و مسافران تور چین میتوانند از این دریاچه دیدن کنند که همچنین آرامش بخش هم هست.

از سایر نقاط دیدنی این دریاچه میتوان به موارد زیر اشاره نمود:جزیره مصنوعی Lesser Yingzhou Isle: این جزیره در سال‌های بعد از ۱۶۰۰ ساخته شده و بزرگترین جزیره دریاچه غربی محسوب می‌شود. وقتی ماه کامل می‌شود، شمع های معبد این جزیره را روشن می‌کنند که منظره زیبایی به آن می‌بخشد.

عمارت وسط دریاچه: این عمارت که در سال ۱۵۵۲ بنا شده، قدیمی‌ترین جزیره مصنوعی دریاچه محسوب می‌شود.

تپه لرد روآن: تپه‌ای که بر اثر لایروبی دریاچه در دویست سال پیش بنا شده و امروزه به محلی برای برپایی جشن های تابستانه و تفریح مردم و مسافران تور چین تبدیل شده است.

پارک هابین: چندین پارک بین دریاچه و جاده هابین که در حال توسعه بوده و برای گردش روزانه مسافران تور چین مناسب می باشند.

جاده‌های سو و بائی: جاده‌هایی تاریخی با درختانی بلند و ساختمانهایی قدیمی که مناظر باشکوهی را پیش روی گردشگران تور چین می‌گذارند.

 
بالا