برگزیده های پرشین تولز

در اخبار ساعت 21 اعلام شد : خاله شادونه بچه دار شد

farhad_g

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 دسامبر 2013
نوشته‌ها
8
لایک‌ها
5
در بیست‌و‌چهار ساعت منتهی به شب گذشته، حجم رخدادهای مهم‌ آنچنان بالا بود که بتواند زمان محدود مهم‌ترین بخش خبری کشور را پوشش دهد؛ اما ظاهراً در آشفته بازار مخاطب نشناسی تلویزیون، بچه‌دار شدن مجری برنامه کودک از آنچنان اهمیتی برخوردار شد که میان خبرهای این بخش خبری قرار گیرد؛ اتفاقی که بیش از پیش بر نبود استراتژی مشخص در رسانه ملی تأکید دارد.

به گزارش «تابناک»، مهم‌ترین بخش خبری کشور، شب گذشته میزبان یکی از سوژه‌های پروپاقرص بود؛ سوژه‌ای که در نوع خود، میلیون‌ها مخاطب مشتاق داشت و جمعی را از نگرانی رهانید: «ملت نگران ایران! خاله شادونه بچه‌دار شد».

‌این خبر شاید به نظر شوخی بیاید، ولی شب گذشته کاملاً جدی از بخش خبری ۲۱ پخش شد تا مردم ایران دریابند که یکی از مجریان برنامه کودک تلویزیون صاحب فرزند شده است. این مجری نیز ابزار امیدواری کرد، همانگونه که تاکنون برای بچه‌ها خاله شادونه خوبی بوده، از این پس برای فرزندش مادر شادونه خوبی باشد.

هرچند می‌توان نقدی به این مجری وارد کرد که چطور پذیرفته تا چنین اتفاق خصوصی‌اش در مهم‌ترین بخش خبری رسانه‌ای قرار گیرد که با بودجه عمومی اداره می‌شود، نقد اساسی به سیاستگذاران عرصه خبر سیماست که رسانه ملی‌ در سال‌های اخیر بزرگ‌ترین ضربه‌ها را از اشتباهاتشان خورده و حیثیت صداوسیما برای جبران این اشتباهات، هزینه‌های فراوانی داشته که البته بی‌اعتمادی گروهی از مخاطبان برطرف نشده، وگرنه بازار برخی شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان گرم نبود و رسانه اصلی این گروه نه چندان اندک مخاطبان برای دریافت خبر نیز تلویزیون خودمان ‌می‌ماند.

330658_550.jpg
 

Benchmarker

کاربر فعال پرشین تولز
کاربر فعال
تاریخ عضویت
25 آگوست 2011
نوشته‌ها
5,468
لایک‌ها
31,829
محل سکونت
Sin City
چه خبر مهمی o_O
============
مرغ عشق منم امروز تخم گذاشت :D این خیلی مهمتره
 

javadyazdani

Registered User
تاریخ عضویت
29 اکتبر 2012
نوشته‌ها
5,428
لایک‌ها
10,633
هورا ...

9 ماه بود منتظر امروز بودم ..

بالاخره خیالم راحت شد
 

md70

Registered User
تاریخ عضویت
14 ژانویه 2013
نوشته‌ها
916
لایک‌ها
2,535
محل سکونت
Lost Heaven
صحنه را دیدم ....
 

MozikShop

Registered User
تاریخ عضویت
23 دسامبر 2012
نوشته‌ها
694
لایک‌ها
67
محل سکونت
تـهـران
اسمش رو بزاره فرنود
 

mostafa_1366

Registered User
تاریخ عضویت
25 فوریه 2012
نوشته‌ها
1,458
لایک‌ها
3,680
محل سکونت
DEZ
میخواستم دنبال یه سایت درست و حسابی بگردم که توش گفته باشه شوهرش کیه هر چی گشتم فقط این سایتای مضخرف تفریحی اومد که یه عکس معوم نیست از کجا زدن زیرش نوشتن شوهرش علی صادقیه.
شوهر این خانوم اسمش رو یادم نیست ولی میدونم عکاس جنگ هستن کارش اینه بره تو عراق و افغانستان و آفریقا و این جور جاها عکاسی بکنه.
 

mondert

Registered User
تاریخ عضویت
28 مارس 2011
نوشته‌ها
833
لایک‌ها
1,425
پس حالا که خاله شادونه 3 تا بچه داره الان مردم ایران میرن زرت و رزت بچه دار میشن؟
مردمو چی فرض کرده این حاج عزت؟
 
بالا