در بیستوچهار ساعت منتهی به شب گذشته، حجم رخدادهای مهم آنچنان بالا بود که بتواند زمان محدود مهمترین بخش خبری کشور را پوشش دهد؛ اما ظاهراً در آشفته بازار مخاطب نشناسی تلویزیون، بچهدار شدن مجری برنامه کودک از آنچنان اهمیتی برخوردار شد که میان خبرهای این بخش خبری قرار گیرد؛ اتفاقی که بیش از پیش بر نبود استراتژی مشخص در رسانه ملی تأکید دارد.
به گزارش «تابناک»، مهمترین بخش خبری کشور، شب گذشته میزبان یکی از سوژههای پروپاقرص بود؛ سوژهای که در نوع خود، میلیونها مخاطب مشتاق داشت و جمعی را از نگرانی رهانید: «ملت نگران ایران! خاله شادونه بچهدار شد».
این خبر شاید به نظر شوخی بیاید، ولی شب گذشته کاملاً جدی از بخش خبری ۲۱ پخش شد تا مردم ایران دریابند که یکی از مجریان برنامه کودک تلویزیون صاحب فرزند شده است. این مجری نیز ابزار امیدواری کرد، همانگونه که تاکنون برای بچهها خاله شادونه خوبی بوده، از این پس برای فرزندش مادر شادونه خوبی باشد.
هرچند میتوان نقدی به این مجری وارد کرد که چطور پذیرفته تا چنین اتفاق خصوصیاش در مهمترین بخش خبری رسانهای قرار گیرد که با بودجه عمومی اداره میشود، نقد اساسی به سیاستگذاران عرصه خبر سیماست که رسانه ملی در سالهای اخیر بزرگترین ضربهها را از اشتباهاتشان خورده و حیثیت صداوسیما برای جبران این اشتباهات، هزینههای فراوانی داشته که البته بیاعتمادی گروهی از مخاطبان برطرف نشده، وگرنه بازار برخی شبکههای ماهوارهای فارسی زبان گرم نبود و رسانه اصلی این گروه نه چندان اندک مخاطبان برای دریافت خبر نیز تلویزیون خودمان میماند.
به گزارش «تابناک»، مهمترین بخش خبری کشور، شب گذشته میزبان یکی از سوژههای پروپاقرص بود؛ سوژهای که در نوع خود، میلیونها مخاطب مشتاق داشت و جمعی را از نگرانی رهانید: «ملت نگران ایران! خاله شادونه بچهدار شد».
این خبر شاید به نظر شوخی بیاید، ولی شب گذشته کاملاً جدی از بخش خبری ۲۱ پخش شد تا مردم ایران دریابند که یکی از مجریان برنامه کودک تلویزیون صاحب فرزند شده است. این مجری نیز ابزار امیدواری کرد، همانگونه که تاکنون برای بچهها خاله شادونه خوبی بوده، از این پس برای فرزندش مادر شادونه خوبی باشد.
هرچند میتوان نقدی به این مجری وارد کرد که چطور پذیرفته تا چنین اتفاق خصوصیاش در مهمترین بخش خبری رسانهای قرار گیرد که با بودجه عمومی اداره میشود، نقد اساسی به سیاستگذاران عرصه خبر سیماست که رسانه ملی در سالهای اخیر بزرگترین ضربهها را از اشتباهاتشان خورده و حیثیت صداوسیما برای جبران این اشتباهات، هزینههای فراوانی داشته که البته بیاعتمادی گروهی از مخاطبان برطرف نشده، وگرنه بازار برخی شبکههای ماهوارهای فارسی زبان گرم نبود و رسانه اصلی این گروه نه چندان اندک مخاطبان برای دریافت خبر نیز تلویزیون خودمان میماند.
