برگزیده های پرشین تولز

در جای ديگری هم ...؟

black_jack_of_black_city

Registered User
تاریخ عضویت
19 سپتامبر 2003
نوشته‌ها
1,506
لایک‌ها
73
سن
44
محل سکونت
با قلبی شکسته در انتظار مرگ گوشه ای نشستم . به آرز
اينو گوش دادين كه ميگه جوانان به خونه و زندگي رسيدن؟
 

karim-korani

Registered User
تاریخ عضویت
8 سپتامبر 2004
نوشته‌ها
84
لایک‌ها
0
سن
39
سايت گويا كه فيلتره ! :( حالا چكار كنيم ؟ نمي توني بيشتر توضيح بدي ؟
 

faridbahal

Registered User
تاریخ عضویت
22 دسامبر 2002
نوشته‌ها
1,543
لایک‌ها
15
محل سکونت
تهران بــــــــــــزرگ
آغاز بازداشت هاي خانوادگي: سعيد مطلبي پدر سينا مطلبي بازداشت شد

بر اساس آخرين گزارش دريافتي سعيد مطلبي، شصت و دو ساله، فيلمساز پيشين و حقوق دان به دنبال نوشته هاي فرزندش سينا مطلبي در خارج از کشور 4 روز پيش بازداشت شد. سعيد مطلبي که از بيماري قلبي رنج مي برد و چند بار سابقه بستري شدن در بخش سي سي يو را نيز دارد، ظاهرا بدنبال آخرين نوشته سينا مطلبي، تحت عنوان "هشدار به فعالان اينترنتي" توسط اداره اماکن بازداشت شده است.
سينا مطلبي يک سال و نيم پيش به مدت 23 روز به دليل نوشته هايش در وبلاگ شخصي و مصاحبه با راديو هاي خارجي توسط همين نهاد بازداشت شد. وي بعد از خروج از کشور به ترفند ها و شيوه هاي بازجويانش به دفعات اشاره کرده و بعيد نيست فشار جديد براي خاموش ساختن وي صورت گرفته باشد. وي پيش از اين بارها در مطالبش متذکر شده بود که يکي از رويه هاي مرسوم بازجويانش، تهديد خانوادگي بوده است و از اين طريق سعي مي کنند فرد بازداشت شده را بشدت تحت فشار عاطفي وادار به تسليم نمايند.
لازم به ذکر است سعيد مطلبي هيچگاه فعاليت سياسي نداشته و دو دهه اخير را در انزوا بسر برده و از مطبوعات و جريان هاي رسانه اي دوري گزيده بود.
آگاهان حقوقي اين بازداشت را مصداق "بازداشت خانوادگي" دانستند که در همه ميثاق هاي بين المللي ممنوع اعلام شده و به مثابه گروگانگيري براي اجبار به سکوت است.

خوانندگاني که مايلند در اعتراض به اين بازداشت ها با همه کسانی که در جریان برخوردهايي از اين دست و دستگيري هاي سياسي مشابه حقوقشان تضييع شده است، ابراز همدردي نمايند مي توانند نظرات خود را در صفحه اي که به اين منظور در نظر گرفته شده منتشر نمايند. براي نگارش نقطه نظرات اينجا را کليک نماييد.
 

ReD3ath++

کاربر فعال بازیهای کامپیوتری
کاربر فعال
تاریخ عضویت
15 ژوئن 2004
نوشته‌ها
694
لایک‌ها
7
محل سکونت
Vienna, VA
مرگ بر آمريكا ... مرگ بر ضد ولايت فقيه ... (-;
 
بالا