برگزیده های پرشین تولز

در سال 2027 در خانه هایمان چگونه زندگی خواهیم کرد

سرندی پیتی

Registered User
تاریخ عضویت
9 دسامبر 2014
نوشته‌ها
584
لایک‌ها
4,732
سن
34
محل سکونت
شطهول
در سال 2027 در خانه هایمان چگونه زندگی خواهیم کرد


future-living-8.jpg

چگونه ما در 10 سال آینده زندگی می کنیم؟

قیمت املاک در حال افزایش است و بیشتر ما در خانه کار می کنیم و تکنولوژی عملا در هر گوشه ای از زندگی ما قرار دارد، این مسئله در زندگی بسیاری از مردم قرار میگیرد.

از موريس ميلولوسکی، متفکر این عرصه می پرسیم که پیش بینی های خود را در مورد یک دهه آینده زندگی توضیح دهد



او اعتقاد دارد که در آینده طرح های چند منظوره انعطاف پذیری در خانه ها فراهم می شود
باغهای به شکل عمودی افزایش میابند
طبقه ها انعطاف پذیر خواهند بود و دیوارها حرکت خواهند کرد و سقف افزایش خواهد یافت



نگرش نسبت به مالکیت در حال تغییر است برای اشخاصی که بین سالهای 1954 و 1965 متولد میشدند مالکیت شواهدی از زندگی موفق بود.

با توجه به قیمت های بسیاری از املاک افراد به جای خرید به مدت کوتاهی اجاره خواهند داد. آنها این فرصت را به ارمغان خواهند آورد که شیوه زندگی عشایری بیشتری را به ارمغان بیاورد: آنها بیشتر سفر خواهند کرد و خوشحال خواهند شد تا زندگی خود را بسنجند و این کار را در طرف دیگر جهان بپذیرند.

روند کاهش و نزدیک شدن به شهر ادامه خواهد داشت، به ویژه در میان کودکان بومی، که عمر طولانی تر از همیشه دارند. انتظار می رود افزایش آپارتمانهای 4 تا 6 طبقه در داخل شهر در نزدیکی خطوط حمل و نقل باشد.

future-living-6.jpg

در 10 سال آینده دستگاه های تمام اتوماتیک در آشپزخانه کارهای بی شماری انجام خواهند داد

آشپزخانه هوشمند

آشپزخانه برخی از بزرگترین تغییرات در خانه را در آینده میبیند. در 10 سال آینده این یک فضای چند منظوره است که بین پخت و پز، ناهار خوری و سرگرمی یک چرخه را بوجود میاورد


آشپزخانه یک فضای کاملا متصل است که می تواند پیشرفت آشپزی شما را کنترل کند و به رسانه های اجتماعی متصل شود تا کشف کنند که مهمانان دوست دارند چه غذایی بخورند و همچنین به شما بگویند که شیر در یخچال هنوز تازه بوده یا تاریخ مصرف آن گذشته است.
 
بالا