برگزیده های پرشین تولز

دسترسي به فروم از آدرس جديد و چند توضیح

ehsan

Administrator
مدیر انجمن
Administrator
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2002
نوشته‌ها
7,949
لایک‌ها
3,918
محل سکونت
Internet
متاسفانه اين قضيه فيلترينگ فروم علي رغم پيگيريهايي كه انجام دادیم به نتیجه مثبتی نرسیده. خلاصه الان برای دسترسی به فروم میتونید از آدرس زیر اقدام کنید.
www.persianforums.com

دسترسی از طریق http://forum.persiantools.com همچنان پابرجاست ولی از آدرس دیگه ای نمیتونید وارد بشید. چون هنوز دسترسی به persianforums توی تمام ISP ها رو تنظیمات جدید انجام نشده، من کوکیهای مربوط به فروم رو روی دومین جدید نبردم. (علت logout شدن شما همین است) که خب احتمالا تا یکی دو روز دیگه این مشکل حل خواهد شد و این مشکل logout شدن روی forum.persiantools.com ایجاد خواهد شد. متاسفانه این مشکل اجتناب ناپذیره.
دومين persianforums.com قبلا روی ساب دومین فروم ریدایرکت میشده و خلاصه ممکنه بعضی از دوستان که cache مربوط به dns آنها (در ISP) به روز نشده باشه با فیلتر یا مشکل مواجه بشند که امیدواریم زودتر حل بشه.

تمام تلاش ما خارج کردن فروم پرشین تولز از لیست فیلترینگه و دلمون میخواد یه فروم تخصصی که حجم بالایی از مطالب اون فنی و مرجع به حساب میاد، قربانی این قضیه نشه اما متاسفانه بیشتر از وضعیت الان کاری از دست ما بر نمیاد و خلاصه اگر کسی قدرت و نفوذ بیشتری داره تماس بگیره تا موضوع پیگیری بشه. در هر صورت امیدوارم یه روز این مشکلات فیلترینگ بي منطق حل بشه.

چند توضیح:
- همونجور که بالا توضیح دادم، من و بقیه مدیران سایت، بیشتر از همه شما علاقه داریم که مشکل سایت حل بشه و مسلما پیگیری میکنیم. پس لطفا اینقدر ننویسید احسان به هیچ جاش نیست و محمدرضا حواسش نیست و دهقان و چوپان و ...!
- با وضعیت موجود، این مشکل برای هر سایت فعال و مورد توجهی ممکنه پیش بیاد. درک بالای کاربران و همکاری اعضای سایت، بیشترین کمک به حل مشکل است.
- در حال حاضر هيچ فروم و سايت ديگه اي تحت نام پرشين تولز از طرف ما وجود نداره و خلاصه اگه كسي يه جايي به اسم پرشين تولز درست كرده هيچ ربطي به اين فروم و مديران اون نداره.
- متاسفانه آدم ناراحت زیاد داریم و اینور اونور مشغول ماهیگیری و دری وری نوشتن هستن. امیدوارم خدا به همشون عقل بده. لطفا از نقل مطلب یا بحث در این موارد خودداری کنید.

از همکاری دوستان ممنونم.
 

knowhow

مدیران قدیمی
تاریخ عضویت
25 دسامبر 2002
نوشته‌ها
3,478
لایک‌ها
22
خوب به دلیل اینکه PersianTools از فیلتر در اومده این پروژه همین جا Pause می شه تا بعدش ببینیم چی می شه.
 
بالا