برگزیده های پرشین تولز

دستگاه پودر زن (سوخاری ساز)

melinaa

Registered User
تاریخ عضویت
29 اکتبر 2018
نوشته‌ها
141
لایک‌ها
37
سن
35
همانطور که میدانید استفاده از دستگاه در رستوران‎ها، کافی شاپ‎ها، هتل‎ها، بیمارستان‎ها، فست فود ها و … بسیار مقرون به صرفه تر از استخدام یک فرد برای انجام آن کار است. به عنوان مثال فرض کنید در یک رستوران به جای خرید ماشین ظرفشویی صنعتی از چندین فرد برای شستن ظروف استفاده شود. قطعا هزینه حقوق، هزینه آب و مواد شوینده بسیار بیشتر از خرید یک دستگاه ماشین ظرفشویی صنعتی است. هر چند که شکسته شدند ظروف و یا کثیف شسته شدن ظروف هم از معایب کار انسان‎هاست.
معمولا صاحبان کسب و کارهای فوق ترجیح میدهند تا از دستگاه‎ها برای افزایش سرعت و کیفیت استفاده کنند. تا هم در هزینه‎ها صرفه جویی شود و هم سرعت کار افزایش پیدا کند. یکی از دستگاه‎هایی که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است دستگاه پودر زن میباشد. دستگاه پودر زن برای سوخاری کردن مرغ و ماهی بسیار مناسب میباشد.دستگاه پودر زن کار الک کردن پودر را انجام میدهد و با سیستم قوی که دارد تمام گلوله ها را از داخل پودر جدا کرده و در سطل زباله خود میریزد. در نتیجه سوخاری شما بسیار تمیز و یکدست درمی آید.
سرعت دستگاه پودر زن



باید بدانید که این دستگاه از سرعت بسیار بالایی برخوردار است. شما میتوانید با این دستگاه کار الک و مخلوط کردن ۱۴ کیلوگرم پودر را فقط در یک دقیقه انجام دهید. با توجه به سرعت و دقت بالا دستگاه پودر زن، این دستگاه در میان صاحبان کسب و کارهای فوق بسیار محبوب شده است. اگر شما به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید باید بدانید که این دستگاه جزء بهترین دستگاه پودر زن میباشد.
-پودر-زن.jpg


انجام سه کار به طور همزمان توسط دستگاه پودر زن

دستگاه پودر زن با دارا بودن یک بورس که به صورت مته‎ای میچرخد به طور همزمان سه کار مخلوط کردن، الک کردن و خارج نمودن گلوله های خمیر از داخل را پودر را انجام میدهد. انجام این سه کار به طور همزمان یکی از دلایل سرعت بالای این دستگاه برای آماده کردن پودر سوخاری به شما است.
بدون صدا و لرزش بودن دستگاه پودر زن

دستگاه پودر زن در حین کار به هیچ عنوان نمیلرزد و از خود صدایی تولید نمیکند. اگر به دنبال آرامش محیط آشپزخانه صنعتی خود هستید باید بدانید که انتخاب این دستگاه بسیار مناسب است. همانطور که میدانید داشتن صدا و لرزش در محیط کوچک آشپزخانه صنعتی برای هر وسیله که در حال کار کردن است بسیار آزار دهنده میباشد. پس حتما حواستان باشد تا در انتخاب تجهیزات صنعتی آشپزخانه تا حد امکان وسایلی را تهیه کنید که دارای صدا و لرزش نباشند.

-پودر-زن2.jpg


فواید الک کردن 1 دقیقه ای دستگاه پودر زن

همانطور که پیشتر گفتیم این دستگاه پودر زن در 1 دقیقه پودر را به شما تحویل میدهد. این زمان کم موجب میشود تا وقت نیروی انسانی تنها یک دقیقه گرفته شود که این خود موجب افزایش سرعت و کاهش هزینه ها میشود. همچنین این زمان کم موجب صرفه جویی در انژی هم میشود.
مخلوط کردن ادویه ها با پودر توسط دستگاه پودر زن


با خرید دستگاه پودر زن خیالتان از مخلوط شدن ادویه ها با پودر کاملا راحت باشد. این دستگاه با یک برس همه محتویات را به خوبی با یکدیگر مخلوط میکند.
-پودر-زن3.jpg


بالا بودن کیفیت پودر تولیدی در دستگاه پودر زن


قطعا پودر سوخاری تولید شده توسط دستگاه پودر زن بسیار با کیفیت تر از روش سنتی قدیمی است. هم از لحاظ بهداشتی با یکدیگر بسیار متفاوت هستند و هم از لحاظ سرعت. در نتیجه این بالا بودن کیفیت و افزایش سرعت و همچنین مخلوط کردن کامل ادویه با پودر به صورت کاملا یکسان در همه جا سبب شده تا صاحبان کسب و کارهای فوق ترجیح بدهند تا دستگاه پودر زن را برای ساخت پودر سوخاری خود خریداری نمایند.


-پودر-زن4.jpg


این دستگاه دستگاه پودر زن (سوخاری ساز) دارای مزایا و ویژگیهای زیر میباشد:


  • عمل الک و مخلوط کردن 14 کیلوگرم پودر فقط در 60 ثانیه انجام میشود.
  • چرخش مته ای بورس باعث مخلوط کردن، الک کردن و خارج کردن گلوله های خمیر به صورت همزمان می شود.
  • عملکرد برس مخلوط کن مانع تفکیک ترکیبات شده، که اینکار کاملا برخلاف عملکرد سیستم های لرزشی یا تلاطمی میباشد.
  • عملیات آرام، بدون لرزش، بدون هیچ اختلال و مزاحمتی در فرایند کار نتیجه ای مطلوبی به همراه دارد.
  • چرخه زمانبندی شده شصت ثانیه ای، زمان نیروی کار را بهینه و کاهش داده و باعث صرفه جویی در انرژی میشود.
  • لبه برامده، در اطراف دهانه الک، مانع از ریخته شدن پودر آلوده الک شده به بالای میز میشود.
  • الک کاملا محصور بوده، و داری فقط چهار بخش داخلی می باشد که سبب کاهش گرد شده و اجازه پاک سازی سریع و آسان را فراهم می آورد.
  • محرک مستقیم، گیریکس موتور فولادی و نیرومند از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده و سبب ایجاد عملکرد ثابت و بادوامی میشود.
 
بالا