برگزیده های پرشین تولز

دعوت به همکاری در گروه ترجمه

Freelancer

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 می 2018
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
من گاهاً ترجمه‌هایی را می‌گیرم که به دلیل حجم زیاد در زمان در نظر گرفته شده قادر به انجامشان نیستم، یا ترجمه‌های فوری که نیاز به تقسیم شدن بین چند نفر دارند، یا ترجمه‌هایی که در تخصص من نیستند؛ بنابراین در نظر دارم گروهی فعال از مترجمان حرفه‌ای تشکیل بدهم که همواره در دسترس بوده و قادر به انجام کارهای فوری به صورت سلیس و روان و با کیفیت بالا باشند.

لطفاً در نظر بگیرید:

1) تمامی متقاضیان با ارسال نمونه ترجمه از نظر کیفیت کار چک خواهند شد.


2) به هیچ وجه ترجمه‌ی ماشینی و گوگل‌ترنسلیتی پذیرفته نخواهد شد من صرفاً رابط کارفرما و مترجمان خواهم بود لذا اگر مشتری کار را تأیید ننماید دستمزدی پرداخت نخواهد شد.


3) در دسترس بودن همیشگی، یکی از شروط اصلی می‌باشد لطفاً فقط اشخاصی پیام دهند که در هر موقع از شبانه‌روز قادر به انجام کار می‌باشند چون برخی کارهای فوری نیاز است که طی فاصله‌ی مثلاً 12 شب تا صبح انجام گیرند.


4) در نظر بگیرید این یک درخواست استخدام نیست بلکه در صورت شکل‌گیری گروه، کار به صورت پروژه‌ای انجام یافته و اگر کار تأیید شود حق‌الزحمه بر حسب میزان کار انجام یافته پرداخت خواهد شد.


در صورتی که واجد شرایط فوق بوده و مایل به همکاری گروهی می‌باشید رزومه خود را به آدرس ایمیل [email protected] و یا آیدی تلگرام @perfectplus ارسال نمایید.



 
بالا