برگزیده های پرشین تولز

دعوت به همکاری

illegalyasync

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 جولای 2007
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
موسسه تحقیقاتی نرم افزار آگاه که مشاوره نرم افزاری برخی ارگانها و شرکتهای دولتی را بر عهده دارد به منظور افزایش توانائی های فنی برای ارائه خدمات به روز و انجام برخی از پروژه های برون سپاری شده در زمينه مهندس معكوس نرم افزار ، مطالعه و ارزيابي امنيتي سيستمهاي نرم افزاري ، تست نفوذ پذيري و سنجش ايمني شبكه ها و خدمات مبتني بر شبكه و پياده سازي برخي از نرم افزارهاي مربوطه ، از افراد فعال و علاقه مند دعوت به همكاري مي نمايد .

شايستگي هاي لازم :

- دانش و تجربه عملي در يك يا تعدادي از زمينه هاي مورد نظر

  • Reverse Code Engineering
  • Vulnerability Research
  • Network Security Assessment
  • Low level and System software development
  • Windows OS internals

- تجربه كار عملي با ابزارها و نرم افزارهاي متداول
  • RCE Tools , Debuggers , Disassemblers
  • Exploitation frameworks and utilities
  • Network Vulnerability scan and assessment tools

- آشنائي عميق و تجربه در برنامه نويسي
  • Win32 Assembly
  • Visual C++
  • Delphi
  • C++ Builder
  • C#


- علاقه مند به مشاركت فعال در كارهاي گروهي
- تسلط به خواندن و نوشتن به زبان انگليسي

شرايط همكاري :

اين پيشنهاد براي همكاري هاي كوتاه مدت بصورت پروژه اي – قراردادي ارائه شده است و افراد علاقه مند با توجه به قابليتها ، بر اساس پروژه هاي موجود و همچنین زمان و منابع موجود براي هر كدام جذب خواهند شد . بديهي است افرادي كه داراي توانائي هاي بيشتري باشند و علاقه مندي و فعاليت مثبت و موثرتري در پروژه ها مشاركت نمايند در قالب قراردادهاي بلند مدت به همكاري ادامه خواهند داد .

توضيح 1 : با توجه به ماهيت پروژه اي كار ، دانشجويان يا ساير افرادي كه به كارهاي پاره وقت علاقه مند هستند نيز گزينه هاي مناسبي براي همكاري خواهند بود .

توضيح 2 : قراردادهاي مالي بصورت پروژه اي- ساعتي و بر اساس ضريبي از شايستگي فرد ، زمان حضور و موفقيت پروژه در نظر گرفته خواهند شد .

توضيح 3 : در اين مرحله بين 8 تا 10 نفر جذب شده و آغاز به كار خواهند كرد . حداكثر زمان موجود براي مكاتبه و معرفي و ارائه رزومه و شركت در مصاحبه فني ، پايان تير ماه 1386 خواهد بود .

توضيح 4 : پروژه ها در محل موسسه انجام ميشوند و دوستان عزيز شهرستاني يا افرادي كه علاقه مند به كار در منزل يا محلهاي ديگر هستند براي اين پيشنهاد همكاري مناسب نيستند .

آنچه كه بايد انجام دهيد

جهت اطلاع از نحوهء شركت در مصاحبه فني به اين آدرس ايميل بفرستيد : [email protected]
Subject ايميل حتما عبارت Job Req باشد . لطفا فقط يك ايميل ارسال كنيد ! همراه ايميلتان بايد مشخصات فردي و رزومه فني تان ضميمه شده باشد . پس از بررسي رزومه در صورتيكه داراي حداقل شرايط مورد نياز باشيد جهت مصاحبه حضوري دعوت خواهيد شد ، و در غير اين صورت ايميل ديگري حاوي توضيحات لازم دريافت خواهيد كرد .

توضيح 5 : رزومه تان میتواند انگلیسی یا فارسی باشد اما آن را فقط با فرمت PDF ارسال نمائید بهتر است تجربه ها و قابليتهايتان را در زمينه هاي مختلف ، سوابق تحصيلي ، تجربه هاي كاري پيشين ، تجربه هاي فني و هر گونه توضيح ديگري كه ميتواند به درك بهتري از شايستگي هاي شما كمك نمايد را بصورت تفكيك شده درج نمائيد .

توضيح 6 : به كليه ايميلها جواب داده خواهد شد پس در صورتيكه پس از چهل و هشت ساعت از زمان ارسال ايميل پاسخي دريافت نكرديد احتمالا ايميلتان دريافت نشده است و بايد آن را دوباره ارسال نمائيد .

توضيح 7 : اگر فكر ميكنيد بعضي از تجربه ها يا توانائي هايتان كه در ليست ضرورتهاي اين پيشنهاد نيست ممكن است براي سايرين نيز جالب يا مورد توجه باشد ميتوانيد در انتهاي رزومه شرح مختصري از آنها ذكر نمائيد ، ممكن است برخي از قابليتها يا تجربه هاي شما براي پروژه هاي ديگري مفيد و قابل استفاده باشند.

توضيح 8 : دوستان دانشجو ميتوانند در ساعات غير اداري نيز به فعاليت مشغول باشند و در ايام امتحانات به تحصيل و مطالعات درسيشان بپردازند .

توضيح 9 : فراموش نكنيد كه صرفا از افرادي دعوت به همكاري خواهد شد كه بتوانند ثابت كنند در حداقل يكي از زمينه هاي مذكور داراي توانائي عملي و كاربردي هستند ! سن و جنسیت مطرح نیستند و مدارک تحصیلی و تجربه های قبلی در اولویت دوم قرار دارند .

پيروز و سر بلند باشيد​
 

illegalyasync

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 جولای 2007
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
دوستان اگه در فرومهای دیگه عضو هستین یا فکر میکنین این آگهی به درد بعضی از دوستانتون میخوره زحمت خبر کردن اونها رو هم بکشین . خیلی ممنون
 
بالا