برگزیده های پرشین تولز

دلایل اصلی برای لزوم ورود شما به دنیای اینترنت اشیا (۲)

behidoco

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 می 2017
نوشته‌ها
48
لایک‌ها
3
محل سکونت
اصفهان
اینترنت اشیا و یک نقطه شروع خوب، وقتی شما گزینه های خود را ارزیابی می کنید، این است که متوجه شوید انتظار شما و ویژیگی های مورد نظر شما از “محصولات متصل هوشمند” چیست؟

یک آنالیزی از استراتژی فعلی خود داشته باشید و در نظر بگیرید که در آینده چه چیزهایی باید تغییر کنند :

  • قابلیت پیاده سازی :
در واقع اینکه شما چگونه به اهدافی که در نظر دارید می خواهید برسید؟ و یا اینکه ایا چیزی هست که شما بتوانید برای ایجاد تغییر در دریافت نتایج مفید “محصولات متصل هوشمند” از آن استفاده کنید؟

  • تنظیم وقت:
میزان سرعت عمل برای رسیدن به محصولا جدید مورد نظر شما چقدر است؟

در نهایت شما به طور مثال می توانید بگویید ” بله تمام چیزی که برای من در مورد زمان اهمیت دارد همین است ولی در مورد مسئله پیاده سازی چند مشکل وجود دارد.” یا ممکن است که بگویید : “استراتژی که الان ما داریم برای ما کارامد نیست چرا گه پروژه ما تا ۶ ماه دیگر جواب می دهد. و این برای بهبود تجارت ما مناسب نیست چرا که زمان زیادی می برد. “برای نگرش آینده اینترنت اشیا میتوانید مقاله دیگر ما را به عنوان”اینترنت اشیا در بازاریابی دیجیتال” را در ادامه مطاعه فرمایید

چیزی که شما باید بپرسید این است :

  • آیا این استراتژی هم در زمان حال و هم در زمان آینده برای ما کارآمد است؟
  • چه مهارت ها ، سیستم ها و حمایتی نیاز داریم؟
  • این ارتباطی که شما ایجا میکنید چقدر شفاف است؟
درک پاسخ این سوال ها به این معنی است که شما در موقعیت بهتری برای گرفتن یک تصمیم درست هستید. بیشتر از همه، آنها درمورد استراتژی هایی هستند که موجب ارتقا موقعیت شما و باعث ایجاد رقابت و موفقیتتان می شوند. تنها قرار دادن سنسور در محصولات و جمع آوری دیتا باعث نمی شود که به ارزش محصول شما و جایگاهتان اضافه شود.

یادآوری قسمت اول
منبع:بهیدو
 
بالا