برگزیده های پرشین تولز

دلیل غیر واقعی بودن تصاویر لو رفته آیفون ۷

Ittl.ir

Registered User
تاریخ عضویت
8 اکتبر 2015
نوشته‌ها
232
لایک‌ها
38
سن
30
هر روز شایعاتی درباره موبایلهای هوشمند و هنوز معرفی نشده منتشر می شود و اکثر آنها برای اثبات ادعای خود تصاویری را به ما نشان می دهند. چندی پیش یک تصویر منتسب به آیفون ۷ (iPhone 7) در اینترنت پخش شد که نشان از حذف شدن جک ۳٫۵ میلی ماری هدفون و حسگر اثرانگشت Touch ID آیفون داشت. در این مطلب می خواهیم بگوییم که چرا آن تصویر صحت ندارد، با ittl همراه باشید.

fake-toranji.jpg

همانطور که در سمت چپ تصویر می بینید، به وضوح این تناقض مشخص است، در حقیقت تصویر به شکل خوبی دستکاری شده بود اما این نکته ریز از دید آن ها پنهان مانده بود. احتمال حذف شدن جک ۳٫۵ متری صدا از آیفون ۷ با توجه به شایعات زیاد درباره آن، زیاد دور از ذهن نیست اما چیزی که مسلم است، منبع منتشر کننده این تصویر دسترسی به آیفون ۷ نداشته است. علاوه بر آن در این شایعه آمده بود که حسگر اثرانگشت Touch ID هم حذف خواهد شد که کمی دور از ذهن است اما غیر ممکن نیست ولی حالا به لطف مشخص شدن عدم صحت این تصویر، می توان گفت باید بی خیال آن شویم.
دلیل اینکه می گوییم تصویر صحت ندارد این است که در این تصویر یک تناقض وجود دارد که برای پیدا کردن آن نیاز به کمی دقت دارید. اگر کمی ریزبینانه به تصویر مطلب توجه کنید می توانید انعکاس جک ۳٫۵ متری هدفون را روی سطح براق میز ببینید اگر هم حوصله ندارید زیاد ریزبینانه دقت کنید، اجازه بدهید روشنایی و کنتراست تصویر را کمی تغییر بدهیم تا بهتر ببینید، به هر حال اخبار در ترنجی به صورت VIP سرو می شوند!

نظر شما درباره شایعات آیفون ۷ چیست؟ بلندگوی دوتایی استریو دارد؟ آیفون ۷ پلاس دوربین دوتایی خواهد داشت؟ بدون جک ۳٫۵ میلی متری صدا خواهد بود؟ نظر شما چیست؟


منبع:
دلیل غیر واقعی بودن تصاویر لو رفته آیفون ۷
 
بالا