برگزیده های پرشین تولز

3dRD

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 دسامبر 2021
نوشته‌ها
12
لایک‌ها
7
سن
35

یک پرینتر سه بعدی می تواند رویاهای شما را محقق کند!​

دلایل زیادی وجود دارد که چرا باید برای خانواده خود یک پرینتر سه بعدی بخرید.
ممکن است بخواهید توانایی آن را داشته باشید که ابزار، قطعات، اسباب‌بازی‌ها و یا گجت های مختلفی را بدون محدودیت در پیچیدگی طرح ها، برای خود به آسانی بسازید. یا اینکه بخواهید درباره فناوری چاپ سه بعدی اطلاعات بیشتری کسب کنید.
دلایل شما هرچه که باشد در کنار آن، اینجا پنج دلیل کلی نیز برای خرید چاپگر سه بعدی 3dRD آورده شده است.

{ دنیاتو خودت بساز! شعار نیست حقیقت است }​

با ما همراه باشید...
دنیاتو خودت بساز

1. می توانید هر آنچه دلتان می خواهد با این دستگاه درست کنید.​

واضح ترین دلیلی که برای خرید یک پرینتر سه بعدی دارید این است که شما ایده ای عالی برای یک اسباب بازی یا ابزار دارید و می خواهید امکانی وجود داشته باشد تا بتوانید آن را بسازید.
هزاران اسباب بازی، مدل، ابزار و گجت هایی وجود دارند که می توانید طرح سه بعدی آنها را از اینترنت دانلود کنید و یا اینکه یاد بگیرید خودتان آن را بسازید.
این راهی عالی برای از بین بردن محدودیت ها و در پی آن بالا بردن سطح خلاقیت شماست. برخی از افراد حتی از پرینترهای سه بعدی برای ساخت قطعات گران‌تر مثل قطعات کم یاب دستگاه های صنعتی،
طلا و جواهر، دندان سازی، قطعات خودرو و… نیز استفاده می‌کنند.
با پرینتر سه بعدی 3dRD دنیاتو خودت بساز
با پرینتر سه بعدی 3dRD دنیاتو خودت بساز

2. میتوانید در خرج کردن پول خود صرفه جویی کنید.​

این دلیلی است که ممکن است بعداً به آن فکر کنید. با این حال، هنگامی که یک چاپگر سه بعدی دارید، می توانید در هزینه قطعات دکوری، لوازم تحریر خاص، ابزارها و اسباب بازی ها و غیره صرفه جویی کنید.
ممکن است محدودیت های مالی و یا نایاب بودن قطعه، دستیابی به بعضی از لوازم را بسیار سخت و در بعضی مواقع ناممکن کرده باشد. شما دیگر نمی توانید این اقلام را بخرید اما می توانید خودتان آنها را بسازید. هزینه فیلامنت پرینتر سه بعدی هم پایین است نگران نباشید. این یک راه عالی برای کاهش هزینه ها، بخصوص در کشور ما ایران است.

3. شما می توانید دوستان و خانواده خود را تحت تاثیر قرار دهید.​

این نیز یک نکته بدیهی است. وقتی با یک دسته گجت های خلاقانه، اسباب‌بازی، هدایای مختلفی که خودتان آنها را ساخته اید، یک مجسمه خاص، یک قطعه پرکاربرد، یک قاب گوشی با طراحی شخصی و یا هر چیز دیگری که دست‌ساز است ظاهر می‌شوید، همه تحت تأثیر قرار خواهند گرفت.
برای اینکه بتوانید از بین مدلهای متنوع سه بعدی که بیشتر برای چاپ با چاپگرهای سه بعدی استفاده میشود، انتخاب کنید و بصورت رایگان طرح ها را دانلود کنید و بسازید، از صفحه دانلود طرح سه بعدی دیدن کنید.لطفاً برای دیدن مطلب کامل، ویدیوهای معرفی محصولات، صفرتاصد پرینتر سه بعدی به وب سایت صنعت سامه 3dRD مراجعه کنید.
 
بالا