برگزیده های پرشین تولز

ده قانون زندگي هر انسان

ROOZBEH33

مدیر بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2005
نوشته‌ها
971
لایک‌ها
372
سن
39
محل سکونت
Sacramento, CA
اين قوانين رو از اين سايت خدمتتون ارائه ميدم : http://www.bluinc.com/free/human10.htm

1- شما يک بدن دريافت مي کنيد. ممکن است از آن خوشتان بيايد يا خير، اما مطمئنا اين بدن براش شماست و مي توانيد آن را براي کل دوره در اختيار داشته باشيد.

2- شما درس هايي خواهيد آموخت. شما در يک مدرسه شبانه روزي به اسم " زندگي " ثبت نام شده ايد.

3- اشتباهي وجود ندارد، تنها درس ها هستند که وجود دارند. رشد يک فرايند سعي و خطا و آزمايش است. تجربياتي که با "شکست " مواجه شده اند به همان اندازه تجربياتي که نهايتا " کار مي کنند " مهم هستند.

4- درس ها تا زماني که آنها را خوب فرابگيريد تکرار مي شوند. يک درس به فرم هاي مختلفي براي شما ارائه مي شود تا زماني که کاملا آن را فرا بگيريد. هنگامي که آن را فرا گرفتيد مي توانيد به درس بعدي برويد.

5- آموختن درس ها تمام نمي شود. هيچ مرحله اي از زندگي نيست که درس مخصوص به خود نداشته باشد. اگر زنده هستيد، بدين معني است که هنوز درس هايي براي ياد گرفتن وجود دارند.

6- هيچ جايي بهتر از جايي که هستيد وجود ندارد. وقتي که به موقعيتي که دلتان مي خواست برسيد رسيده باشد، مطمئنا جاي ديگري را آرزو خواهيد کرد که به آن برسيد.

7- افراد ديگر به سادگي آينه شما هستند. شما نمي توانيد چيزي راجع به افراد ديگر را دوست بداريد يا از آن متنفر باشيد مگر اينکه آن مورد نشان دهنده موردي باشد که شما راجع به خودتان آن را دوست داريد يا از آن متنفر هستيد.

8- آنچه شما از زندگي خود مي سازيد بسته به خودتان است. شما تمامي ابزارها و منابعي که لازم داريد را در اختيار داريد. انتخاب اينکه با اين ابزارها چه مي کنيد بسته به خودتان است.

9- پاسخ شما در درون شما نهفته است. پاسخ به سوالات زندگي درون شما نهفته است. شما تنها به نگريستن، گوش فرادادن و اطمينان کردن احتياج داريد.

10- شما تمام اين موارد را فراموش خواهيد کرد.
 

jujushow

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2007
نوشته‌ها
2,466
لایک‌ها
1,107
جالب بود . ممنون
 
بالا