برگزیده های پرشین تولز

دوربین لومیا ۹۵۰ مانند یک دوربین حرفه ای عکس می گیرد

Ittl.ir

Registered User
تاریخ عضویت
8 اکتبر 2015
نوشته‌ها
232
لایک‌ها
38
سن
30
این روزها از دوربینهای گوشی های هوشمند برای گرفتن عکسهای خانوادگی استفاده می شود،ولی اگر عکاس نوع حرفه ای آن باشد می تواند عکسهایی بسیار زیبا را بگیرد. یکی از عکاسان مطرح نشنال جئوگرافیک با نام Stephen Alvarez برای گرفتن پدیده شفق قطبی در شمال کشور فنلاند از یک گوشی لومیا ۹۵۰ استفاده کرده است و بر این باور است که این گوشی تصاویری با کیفیت بسیار مطلوب را شکار می‌کند. در ادامه با ittl باشید.

بدون شک دوربین لومیا ۹۵۰ یکی از برترین دوربین‌هاییست که تاکنون در اسمارت‌فون‌ها دیده‌ایم و نمره‌ی قبولی را از بسیاری از سایت‌های مختلف دریافت کرد اما دیدن آن به عنوان یک دوربین حرفه‌ای در دستان یک عکاس حرفه‌ای شاید مقداری خنده‌دار به نظر آید اما ظاهرا آقای آلوارز علاقه‌ی خاصی به این گوشی دارند و بر روی دوربین آن حساب ویژه‌ای را باز کرده است.
این برای اولین بار نیست که ایشان از لومیا ۹۵۰ برای گرفتن عکس‌های حرفه‌ای استفاده می‌کند و قبل از آن نیز در زیر آب از این گوشی برای گرفتن تصاویری ناب استفاده کرده بود و تکرار این امر می‌تواند نشانگر آن باشد که ایشان به کیفیت تصاویر گرفته شده با این دوربین علاقه‌ی خاصی دارند.
وی در این رابطه می‌گوید :این یک مبالغه یا بزرگنمایی نیست و همه می‌دانیم که دوربین گوشی‌های مایکروسافت در زمینه‌ی گرفتن تصاویر طبیعی و واضح در جایگاه بسیار خوبی قرار دارند و از فناوری بسیار پیشرفته‌ای برای تشخیص فاز تصویر بهره می‌برند. زمانی که من لومیا ۹۵۰ را در دستان خودم گرفتم، متوجه این موضوع شدم که این گوشی می‌تواند تصاویر طبیعی را در نور کم شب بخوبی ثبت کند.
این بار تصمیم گرفتم که از این گوشی برای گرفتن تصویر پدیده شفق قطبی در شمال فنلاند و نروژ استفاده کنم. بدون شک دیدن این تصاویر برای کسانی که منتظر دیدن این پدیده هستند با توجه به نیازی که به شرایط خاص آب و هوایی و نور برای ایجاد آن وجود دارد، بسیار دیدنی خواهد بود.
lumia-950-aurora-picture.jpg

به نظر شما کاری که ایشان انجام داده بیشتر جنبه‌ی تبلیغاتی و بازاریابی داشته است یا واقعا می‌‌توان از این گوشی برای شکار چنین تصاویر مهمی نیز استفاده کرد؟ فراموش نکنید که محل تولد نوکیا در کشور فنلاند است و احتمال انجام فن‌های بازاریابی در این رابطه وجود دارد. شما چه فکر می‌کنید؟


منبع:
دوربین لومیا ۹۵۰ مانند یک دوربین حرفه ای عکس می گیرد

شاید این مطالب برایتان مفید باشد

رکورد طولانی ترین پرواز توسط هواپیمای ایرباس A380 اماراتی شکسته شد.
1 دقیقه پیش


سیاست جدید کمپانی های موبایل برای درامد زایی از وسایل جانبی به جای گوشی
2 روز پیش


پروژه LMcable که می تواند هم دستگاه اندرویدی و هم IOS را شارژ کند
2 روز پیش
 
بالا