برگزیده های پرشین تولز

zheirsoftware

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 آپریل 2019
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
دوره حرفه ای و اصولی آموزش امنیت وردپرس







securitywordpress.jpg
upload_2019-4-7_9-50-54.gif



در آموزش امنیت شما می آموزید چطور از وبسایت خودتان در برابر هکرها ، روبات ها و حملات محافظت کنید. ما در این دوره آموزشی بدون هیچگونه کدنویسی به شما آموزش می دهیم که در مدیریت وبسایت خودتان بسیار قدرتمند عمل کنید.

wordpress-security

یکی از دغدغه‌های مهم مدیران وردپرسی تامین امنیت وردپرس هست که نمیشه به سادگی از کنار این موضوع عبور کرد. وردپرس به دلیل محبوبیتی که در بین سیستم‌های سایت ساز داره همواره در معرض هک و نفوذ قرار داره که استفاده از وردپرس در بسیاری از سایت‌ها هم باعث بیشتر و بیشتر شدن موضوع هک سایت وردپرسی شده است. از اونجایی که بحث امنیت یک چیز نسبی هست و نمیشه گفت یک سیستم امنیت کامل داره بنابراین لازمه از تمامی راهکارهای موجود برای افزایش امنیت در وردپرس استفاده کنید.
نحوه تامین امنیت وردپرس و جلوگیری از هک وردپرس

زمانی که یک سایت هک شده و مورد نفوذ قرار میگیره کلیه اطلاعات موجود در سایت مورد سرقت قرار خواهد گرفت. در بدترین شرایط برخی افراد بعد از نفوذ بدون اینکه چیزی متوجه بشید با قرار دادن کدهای مخرب در بخش‌های مختلف سایت کاری می‌کنند که اطلاعات سایت شما را به صورت دائمی استخراج کنند. در ظاهر همه چیز در سایت شما به درستی کار میکنه و مشکلی نمی‌بینید اما اطلاعات مهم سایت شما و کاربرانی که در سایتتون هستند مدام در حال درز کردن به جایی هست.

 
بالا