والا قضيه وانت رو با توجه به اين گفتم كه اتفاقا خيلي جووناي بيكار هستن كه گواهينامه دارن و آماده ي كار .
ولي اينكه خودشون برن وام بگيرن معمولا بالاي 80 درصد توي شهرستان ضامن و اشنا ندارن و همين الان خيليا راننده ماشين هستن .
وقتي ماشين از ما باشه و راننده يكي ديگه بايد نصف نصف بشه درآمد حالا هرچي كه باشه .
خيلي از جوونا توي غرب كشور راننده ماشين قاچاق هستن و جونشون رو كف دستشون گذاشتن برا دوزار .
برا اين مقدار سرمايه كه كمه حدود 5 تومان براي همين اينجا مطرح كردم تا اتفاقا از نظر شما و بقيه بهره مند بشم و بتونم بهتر
تصميم بگيرم .
والا من تهرانو میدونم ، شهرستان اطلاعاتم خب کمتره مطمئن نیستم. اما به هر حال جوونای بیکار که شما می فرمایید ، بی خانواده که دیگه نیستن

.هرکسی بالاخره یه پدری مادری فامیلی کسی داره که در این حد کمکش کنه . اگه هم که طرف هیچ نوع ضمانت و چیزی نداشته باشه ، شما چجوری میخوای بهش اعتماد کنی ؟

. اومد و ماشین برداشت و برد ! ، اومد و باهاش قاچاق کرد ، اومد و هزار کار ناجور دیگه

. وام ماشین هم ضامن سفت و سختی نمیخواد . وانت درست و حسابی هم فکر کنم الان حداقل 20 تومن باشه ، وانت 5 تومنی جنازه ماشینه
بعدشم تو تهران الان حداقل درآمد یه تاکسی/شخصی مسافربر ماهی 1/200 ته . کی میاد برای 5 تومن این درآمدو با شما نصف کنه ؟
ماشن قاچاق هم که شما می فرمایید ، درآمدشون بالاتر از این حرفاست . خیلی از ماشیناشونم دزدیه . شرکتی که من توش کار میکنم ، یه تویوتای عتیقه - ازین ارتشیای نمره برگشتی- داشتیم ، دزدیدنش . پلیسه میگفت اینارو برای قاچاق استفاده میکنن ، الان نمرش عوض شده در کرمانشاه مشغول به کاره
ببین قضیه کار و پول درآوردن با قضیه سرمایه گذاری و سود بردن ، فرق میکنه. یه مهندس کامپیوتر با یک کامپیوتر 1 میلیونی ، ممکنه ماهی 10 میلیون دربیاره . این پول سود سرمایه گذاریش نیست ! این مزد کارشه
1 تومن و 5 تومن و اینا سرمایه نیست که شما بتونی تو یه کاری سرمایه گذاری بکنی و ممر درآمد برای خودت ایجاد کنی . یا بایست توی تخصص خودت کار کنی و با این پول ابزار کار خودتو فراهم کنی ، یا همین خرید و فروشای معمولی -ارز و طلا و غیره- که خیلی اگه خوب جواب بده ، ارزش پولتو حفظ میکنه ، اما درآمدی که بتونی روش حساب کنی خیر
